Vihdoinkin löytyi pätevä huolto Alfoille Karhulassa (Kotka):
Auto-Watti Ky
Pulttikatu 7
48770 Karhula
puh. 05 2606506
Omassani ainakin on Boschin sähköjärjestelmä ja tämä kaveri (Räikkönen Jr.) tuntui hallitsevan Boschin loistavasti. Palvelu oli moitteetonta eikä hintakaan päätä huimannut 60 €/h.
Kaveri panosti ja investoi Saksasta Boschilta lisenssit sähköpiirustuksiin, kun ei hänellä ollut ainakaan JTS-koneen piirustuksia suorilta.
Deltassa olisivat alkaneet suoraan vaihtamaan kaasuläppää (1400 € pelkkä osa!), kun viat viittasivat siihen. Räikkönen sanoi, että tutkitaan ja mittaillaan ensin, kun kuulostaa niin kalliilta. Onneksi näin, koska vika löytyi johdosta !!! Selvisin alle 300 eurolla, eikä hän veloittanut osista ja piirustuslisensistä minulta mitään.
Eli kannattaa käyttää koska nyt löytyy ainakin lisenssit piirustuksiin ja homma toimii !!!
PS. Olisko ideaa perustaa korjaamo-threadi johon koota luotettavia (lue: ei Delta) korjaamoita ympäri Suomen ??
Autosähkökorjaamo Kaakkoissuomessa (siis ei Delta :)
Valvoja: Moderators
Moderaattorit voi siirtää Tekniseen osioon, jos löytyy .
Mua hiukan kyrsii, kun joka ainoo uus Alfisti kysyy vähän väliä näitä lambda ja ilmi juttuja sekä resetointijuttuja ja niistä on varmaan kymmeniä kysymyksiä ja vastauksia.
3 vuoden aikana oon kerran maksanut 60€ Deltaan vian luvusta ja muuten olen hoitanut resetoinnit ym. näiltä sivuilta löytyvillä ohjeilla , jotka ovat itseasiassa paperiversiona hanskalokerossa.
Säästöä on kertynyt n. 300 € ja viat tullut korjatuksi ns. oitis.
Mua hiukan kyrsii, kun joka ainoo uus Alfisti kysyy vähän väliä näitä lambda ja ilmi juttuja sekä resetointijuttuja ja niistä on varmaan kymmeniä kysymyksiä ja vastauksia.
3 vuoden aikana oon kerran maksanut 60€ Deltaan vian luvusta ja muuten olen hoitanut resetoinnit ym. näiltä sivuilta löytyvillä ohjeilla , jotka ovat itseasiassa paperiversiona hanskalokerossa.
Säästöä on kertynyt n. 300 € ja viat tullut korjatuksi ns. oitis.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Mielestäni siinä ei ole mitään pahaa jos joku kyselee samoista asioista, mistä täällä sitten puhuttaisiin kun nämä tietyt asiat juuri ovat ongelmana. Näissä ilmi ja lambda-asioissa on juuri se ongelma, että kukaan ei tunnu tietävän varmaa vastausta, jota ei tiettävästi olekaan ja kyselyjen kautta voi löytyä taas uusia vaihtoehtoa vian löytymiseen.
Olisikin hyvä kun joku yhdistäisi näitä vastauksia tuonne tekninen-osioon, josta voisi suoraan lukea mitkä ovat ilmin oireet tai miten se vaihdetaan/testataan toimivuus.
Olisikin hyvä kun joku yhdistäisi näitä vastauksia tuonne tekninen-osioon, josta voisi suoraan lukea mitkä ovat ilmin oireet tai miten se vaihdetaan/testataan toimivuus.
Kun pelkkä teho ei riitä!