Kysymyksiä... lamda, ilmi..
Valvoja: Moderators
-
Kysymyksiä... lamda, ilmi..
Terve vaan kaikille!
Olen uusi ylpeä Alfan omistaja
Tuli hankittua 156 2.0 ts vuosimallia -99.. Nyt olisi sellainen juttu että..
Olen jo pitkään selaillut tätä foorumia tulin siihen tulokseen että autossani olisi imunokanajoitin sökö, ja lisäksi epäilen ilmamassa-anturissa/lambdassa olevan jotakin vibaa.. semmoista kysyisin että sijaitseeko ilma-antura siinä ilmanotto putkessa putken päällä moottorin vieressä? entäs missä lambda on? Tyhmiä kysymyksiä mutta kun kun haluaa olla varma etten riko mitään.. Pystyykö niitä puhdistamaan
vai kannattaako hakea suosiolla uudet?
Olen uusi ylpeä Alfan omistaja
Tuli hankittua 156 2.0 ts vuosimallia -99.. Nyt olisi sellainen juttu että..
Olen jo pitkään selaillut tätä foorumia tulin siihen tulokseen että autossani olisi imunokanajoitin sökö, ja lisäksi epäilen ilmamassa-anturissa/lambdassa olevan jotakin vibaa.. semmoista kysyisin että sijaitseeko ilma-antura siinä ilmanotto putkessa putken päällä moottorin vieressä? entäs missä lambda on? Tyhmiä kysymyksiä mutta kun kun haluaa olla varma etten riko mitään.. Pystyykö niitä puhdistamaan
vai kannattaako hakea suosiolla uudet?
Miksi se noin teki? Voiko sen korjata? Miksei??!! No voi &¤¤#¤%¤!!!
-
- KJS
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Jotkut ovat ILMIä putsailleetkin hyvällä menestyksellä, mutta pääasiassa on täytynyt ostaa uusi. ILMIn oireet ovat juuri heikko alavääntö ja toisaalta kierrosten "katkeaminen" yläpäässä. Lambda aiheuttaa tuon nykimisen lisäksi usein tyhjäkäynnin heijaamista. Ostopaikkoja varsinkin ILMIlle löytyy useita ja hinnat ovat tosiaan kaikkea väliltä jopa alle 200-400.
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
- Pata Sydän
Lamda....
Itteltä meni myös lamda anturi, päästöarvot sekasi alkuperänen makso Boshc 200 paikkeilla ja kannattaa vaihtaa enneku katti kärsii, sen hinta ei naurata reiru 1000eet!! Enkä suosittele Motonetin "harakirejä" hivenen hintaa lisää ni saa alkuperäse
Forza!
Forza!
Forzaa....