Kiristimen "nuolen" kärki laitettu noin 1mm merkkireiän yläpuolelle.
Eli on periaatteessa liian kireällä. Voiko tuo kiristin olla noin nirso?Tasapainoakselin kiristin säädetty keskelle.
Pitäis vaihtaa 147 2,0 TS hihnat (ajettu 5,5 v/ 41 tkm) ja oon kiinnolla lukenu palstan postia. Kertoisko joku, kuinka erikoisia nuo nokka- ja tasapainohihnan kiristimen työkalut on. Meinaan, pärjääkö ilman? Sama koskee nokka-akselin pyörien kiinnipitokaluja? Mihin niitä ollenkaan tarvitaan? Akselithan lukitaan niillä paloilla, jotka tulee laakerikansien tilalle. Vai joutuuko pyörät jossain vaiheessa irrottaan tai löysäämään?
Tarkoitus olis, että homma onnistuis kerralla. Työkalusarjan, jossa on kaikki vois ostaakin esim Englannista. Hintaa n 105 paunaa + vero + rahti eli öbat 200 erkkiä.
Heikalta saa lukituspalat, mutta vielä parempi olis, jos joku vois lainata/vuokrata?