Hoida sammutin 75:seesi huomenna. Kokemusta on.
Valvoja: Moderators
- Seiska5mma
Hoida sammutin 75:seesi huomenna. Kokemusta on.
En jaksa edes kertoa, miltä tuntuu seisoa bussipysäkillä savuavan auton vieressä ja miettiä, pitäisikö jauhesammutin laukaista konehuoneesta sisätilan ilman imuaukkoon ja sen jälkeen jalkatilasta tuulettimeen, joka on kärähtänyt ja samalla sytyttänyt tuulettimessa olevat kuivat lehdet. (Just ne jotka siellä rapisee aina silloin tällöin).
Suosittelen kaikille, että hommatkaa sammutin autoon, sillä sylkemällä se ei sammu ja ilman sammutinta olo voi olla aika kädetön. Tosin kannattaa lukea vaikka tuoreesta Tekniikan Maailmasta, mitä jauhe tekee alumiinille ja miten kivaa sitä on poistaa autosta. Muitakin sammutinaineita samuutimissa kuulemma on.
Onneksi hermot kestivät, vaikka sokka oli jo irrotettu. Auto sammui itsestään.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun kyseinen kosla on savunnut. Kojetaulun valon himmeniinpotikka on kerran saanut kabiinin täyteen savua. Pakosarjat ovat savuttaneet kumia ja muovia. Onpa etuvalojen piuhatkin savunneet. Jonkun laittama eristysnauhaviritys oli savunnut märäksi mössöksi, joka johti virtaa. Paras kohta autossa on ehkä vasemman pakosarjan loppuosan päästä lähtevän runkopalkin tuuletusreikä. Se tiputtaa kaiken palkkiin laitetun ruostesuojaöljyn suoraan pakoputken päälle.
Vittu mä oon loppu. Auto seisoo parkkipaikalla ettei talli ja kerrostalo syty. Pakko juoda.
Suosittelen kaikille, että hommatkaa sammutin autoon, sillä sylkemällä se ei sammu ja ilman sammutinta olo voi olla aika kädetön. Tosin kannattaa lukea vaikka tuoreesta Tekniikan Maailmasta, mitä jauhe tekee alumiinille ja miten kivaa sitä on poistaa autosta. Muitakin sammutinaineita samuutimissa kuulemma on.
Onneksi hermot kestivät, vaikka sokka oli jo irrotettu. Auto sammui itsestään.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun kyseinen kosla on savunnut. Kojetaulun valon himmeniinpotikka on kerran saanut kabiinin täyteen savua. Pakosarjat ovat savuttaneet kumia ja muovia. Onpa etuvalojen piuhatkin savunneet. Jonkun laittama eristysnauhaviritys oli savunnut märäksi mössöksi, joka johti virtaa. Paras kohta autossa on ehkä vasemman pakosarjan loppuosan päästä lähtevän runkopalkin tuuletusreikä. Se tiputtaa kaiken palkkiin laitetun ruostesuojaöljyn suoraan pakoputken päälle.
Vittu mä oon loppu. Auto seisoo parkkipaikalla ettei talli ja kerrostalo syty. Pakko juoda.
- GiuliaSuper
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
Huono tuuri...otan osaa...
Mulla kävi n. parivuotta sitten vastaavanlainen tapahtuma. Vastuksista oli palo saanut alkunsa. Ensiksi alkoi haista kuin koivua olisi polttanut ja sitten näin jalkatilassa erikoista valo showta joka ei sinne kuulunut todellakaan kuulunut. Takarontti auki ja räsyllä sammuksiin pieni palo. Uutta lämppäriä vaan tilalle joka olisi pitänyt muutenkin vaihtaa...
Mulla kävi n. parivuotta sitten vastaavanlainen tapahtuma. Vastuksista oli palo saanut alkunsa. Ensiksi alkoi haista kuin koivua olisi polttanut ja sitten näin jalkatilassa erikoista valo showta joka ei sinne kuulunut todellakaan kuulunut. Takarontti auki ja räsyllä sammuksiin pieni palo. Uutta lämppäriä vaan tilalle joka olisi pitänyt muutenkin vaihtaa...
- Alfistipohjoosesta
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- jknracing
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Viesti:
Re: Hoida sammutin 75:seesi huomenna. Kokemusta on.
Älä masennu. Jos mä jaksan lopettaa tän "kesäputken" niin käyn leimaamassa oman kolmelitrasen ja lähdetään sitten vetämään paridriftiä! Kyllä siinäkin joku kolaus käy!Seiska5mma kirjoitti:Vittu mä oon loppu. Auto seisoo parkkipaikalla ettei talli ja kerrostalo syty. Pakko juoda.
OT. Käytiin hakemassa tänään yksi kaveri ja sen mopo Hämeenlinnasta eilisillan ja Ahveniston jäljiltä. Kaveri oli se edeltä mennyt. http://www.mp-foorumi.com/forum/showa.p ... 137&fpage=
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- 90
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
taidanpa muistaa, se punainen 75:n joka savusi moottoritien reunassa.. 

Viimeksi muokannut 90, 20 Heinä 2006, 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv