95E vai 98E
Valvoja: Moderators
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Sainpahan myös kokeiltua tuota v-poweria. Perstuntumalta jotain eroa saattaa olla ihan korkeilla kierroksilla eli yli 6000rpm.
Kassalla kun sanoin että kokeilen tuota niin antoivat sen 5snt/litran alennusta... eli aina kannattaa tankata ensimmäistä kertaa
OT: huomasin myös että siinä shellin mainoksessa on ilmeisesti breran konsepti-auto, sillä tankkaavat sitä kuskinpuolelta, tuotantomallissa reikä on repsikan puolella. Eikös?
Kassalla kun sanoin että kokeilen tuota niin antoivat sen 5snt/litran alennusta... eli aina kannattaa tankata ensimmäistä kertaa
OT: huomasin myös että siinä shellin mainoksessa on ilmeisesti breran konsepti-auto, sillä tankkaavat sitä kuskinpuolelta, tuotantomallissa reikä on repsikan puolella. Eikös?
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Juuh, itsekkin kokeilin ensin 98:a, kun en ollut aimmin sitä(kään) testannut. Kone kävi tosiaan paremmin ja tehojakin tuntui löytyvän hieman lisää. V-Powerissa, ehkä hieman eroa yläkierroksilla 98:iin, kuten Epezi jo totesikin..
Tai sitten se on vaan mainoskikka. Ei varmaan olisi ensimmäinen kerta kun kuvia on muokattu mainoksiin.Epezi kirjoitti:OT: huomasin myös että siinä shellin mainoksessa on ilmeisesti breran konsepti-auto, sillä tankkaavat sitä kuskinpuolelta, tuotantomallissa reikä on repsikan puolella. Eikös?
Senza cuore saremmo solo macchine
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: 02 Kesä 2006, 14:14
- Car(s): AR 156 2.0TS -98(ex), AR GT 2.0 JTS -06
- Paikkakunta: Tampere
Aikaisemmin käytin aina 95-bensaa, mutta tämän ketjun innoittamana olen nyt kokeillut myös 98:a. Nyt kun hinnat tuntuvat heiluvan aika rankasti, saa jostakin halvemmalla ysikasia kuin naapuriasemalta ysiviitosta.
Tuntuu siltä, että bensaa kuluisi vähän vähemmän ja kone kävisi hiukan pirteämmin. Tuntemus voi kyllä johtua vain pääkopasta. Shellin uutta en ole vielä kokeillut.
Tuntuu siltä, että bensaa kuluisi vähän vähemmän ja kone kävisi hiukan pirteämmin. Tuntemus voi kyllä johtua vain pääkopasta. Shellin uutta en ole vielä kokeillut.
- -tommi-
- Viestit: 510
- Liittynyt: 09 Maalis 2005, 09:02
- Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
- Paikkakunta: Vantaa
Olin justiinsa kirjoittamassa. ^Mutta tuossahan tuli kaikki.nonno kirjoitti:Aikaisemmin käytin aina 95-bensaa, mutta tämän ketjun innoittamana olen nyt kokeillut myös 98:a. Nyt kun hinnat tuntuvat heiluvan aika rankasti, saa jostakin halvemmalla ysikasia kuin naapuriasemalta ysiviitosta.
Tuntuu siltä, että bensaa kuluisi vähän vähemmän ja kone kävisi hiukan pirteämmin. Tuntemus voi kyllä johtua vain pääkopasta. Shellin uutta en ole vielä kokeillut.
Kiinnostaisi kokeilla onko tuolla V-Powerilla vaikutusta, kun tankkaushetki taas jokatapauksessa lähenee.
Tankinkorkissa muistaakseni lukee, että "vain lyijytöntä 95 oktaanista löpöä" (Lontoon kielellä tosin). Onko tosiaan näin että muuta (98 tai V-Power) ei voi laittaa? Autona siis vm. -02, 156 1.8 TS.
Nimim. "Vaihdanko tankin korkin?"
Tankinkorkissa muistaakseni lukee, että "vain lyijytöntä 95 oktaanista löpöä" (Lontoon kielellä tosin). Onko tosiaan näin että muuta (98 tai V-Power) ei voi laittaa? Autona siis vm. -02, 156 1.8 TS.
Nimim. "Vaihdanko tankin korkin?"