33:sen muuttaminen kaasarista ruiskuun
Valvoja: Moderators
33:sen muuttaminen kaasarista ruiskuun
Nyt on ollunna toi 88´ 33 käyttiksenä vajaan puoli vuotta ja alkaa vedot häviämään pikkuhiljaa ja sattus olemaan tollanen uudempi 33 ruuttakoneella ylimääräsenä.Eli mitäs kaikkea joudun muuttamaan tuon koneen vaihdon takia?Kyseessä ompi 1.7 i 8v. Johtosarja tuottaa lähinnä eniten päänvaivaa,kaiketi joudun tekemään aikapaljon johtopäätöksiä,kannattaako purkaa koko sarja tosta uudemmasta? Toinen mieltä askarruttava asia on tuo tankki/bensapumppu. Äkkiseltään näytti että tuo pumppu on tankin vieressä mutta onko tankissa erikseen siirtopumppu? Kiitän kaikkia vastanneita jo etukäteen.
- Wolffis
- Viestit: 245
- Liittynyt: 21 Heinä 2004, 02:02
- Car(s): 33 1,7 16v, 159 2,4 JTDM
- Paikkakunta: Kouvola
ei ole vaikea homma! tarviit kyllä johtosarjan ruiskukoneesta ja siihen pitää vetää virtalukon takainen herätevirta releille! bensapumpun joutuu tosiaan asentamaan ja vetämään johdot sille! kannattaa kuitenkin asentaa pumppu taakse, ettei se joudu "imemään" polttoainetta eteen asti! mulla konehuoneeseen asennettu pumppu toimi noin viikon!
- Wolffis
- Viestit: 245
- Liittynyt: 21 Heinä 2004, 02:02
- Car(s): 33 1,7 16v, 159 2,4 JTDM
- Paikkakunta: Kouvola
ei tarvi tankkia vaihtaa! eikä tarvi boxillekkaan mitään kummempaa asennella... eli johto sarjan "releistä" lähtee kaksi vaaleanpunaista johtoa, (kaksinapainen liitin) joista toiseen tulee se herätevirta ja toinen menee bensapumpulle! näin kytkettynä saat pumpun toimimaan oikein ja reileillä ohjattuna...