Nonni, nyt se tapahtui mistä yksi Lancia-harrastaja varoitti jo vuosia sitten ; 75 TSn kuskin puoleisen vääntösauvan kiinnitys koriin paukahti irti, hiljaisessa vauhdissa onneksi. Tuli kertalaakista kunnon tuuninki-madallus, valitettavasti vain toiselle puolelle . Eli mistäs Jyväskylän läheltä tai Keski-Suomen alueelta löytyis paja joka tuollaisen osais hoitaa kuntoon, eli korjaushitsaus ja jousi takaisin oikeaan asentoon. Ja sama jo ennaltaehkäisynä toiselle puolelle.
Rane kirjoitti:Nonni, nyt se tapahtui mistä yksi Lancia-harrastaja varoitti jo vuosia sitten ; 75 TSn kuskin puoleisen vääntösauvan kiinnitys koriin paukahti irti, hiljaisessa vauhdissa onneksi. Tuli kertalaakista kunnon tuuninki-madallus, valitettavasti vain toiselle puolelle . Eli mistäs Jyväskylän läheltä tai Keski-Suomen alueelta löytyis paja joka tuollaisen osais hoitaa kuntoon, eli korjaushitsaus ja jousi takaisin oikeaan asentoon. Ja sama jo ennaltaehkäisynä toiselle puolelle.
Niin, voikos tuohon varautua etukäteen vahvistushitsauksella?
Jknracing varmaan osaa vastata tähän paremmin, mutta kuvittelin että kannattais varmaan raaputtaa massat ja muu töhnä siitä vääntösauvan kiinnityksen ympäriltä pois ja raaputtamalla ja koputtelemalla vähintäänkin tutkia sen kunto, ilmiselvät lahoviat luulisi tällai löytyvän. Ja toisaalta kai tuollainen huonoon kuntoon mennyt kiinnitys hajoaa siinä vaiheessa kun sitä vääntösauvaa hakkaa siitä irti, muutamista aihetta sivuavista viesteistä päätellen se boori lienee tiukanoloinen.