Sprint kenkkuilee

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Carlo Coppa
Viestit: 673
Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, Maserati 4.24v -90, MaXi5 -00
Paikkakunta: Mikkeli

Sprint kenkkuilee

Viesti Kirjoittaja Carlo Coppa »

Viimeksi kun kävin ajelemassa auto toimi täysin moitteettomasti. Sitten kun seuraavana päivänä menin käynnistämään autoa niin starttimoottori pyöritti kyllä vimmatusti, mutta kone ei antanut minkäänlaisia lupauksia käynnistymisestä. Kaveri joka autoista jotain ymmärtää tutki virran kulkua yleismittarilla ja oli sitä mieltä, että virta lähtee puolalta muttei tule tulpille.

Asia harmitti siksikin, että täällä oli sinä viikonloppuna peräti kaksi vanhojen/erikoisten autojen tapahtumaa ja olin pessyt ja puunannut kärryn edustuskuntoon. Ei luulisi että tuo (käsin)pesukaan voisi enää seuraavana päivänä vaikuttaa sähkölaitteisiin (tai sitten pitää pesukertoja entisestäänkin harventaa :? ).

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Oliko tuossa pesussa myös moottoripesu?
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

lepidus
Viestit: 128
Liittynyt: 04 Heinä 2006, 21:40
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja lepidus »

Vieläkö tommosessa uudemmassa on semmonen pyöriä jossa on kierrostenrajoitin? Se osas vanhemmassa mallissa hajota myös itsekseen. Sopivasta kuparilangasta kun väänteli siihen pekka patentin, niin johan laulo ja kesti.

Janne
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
Spider -72, 1750 ja 156 V6 -98.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Jos tuo puolelle tulee->tulpille ei niin syyllinen on puolanjohto-virranjakajankansi-pyörrin(lähetyssaarnaaja)-tulpanjohto välillä. Oletko sen virranjakajankannen irroittanut, kuivannut ja puhdistanut?
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Carlo Coppa
Viestit: 673
Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, Maserati 4.24v -90, MaXi5 -00
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Carlo Coppa »

Ei ollut moottorin pesua. Tulpanjohdot uusittiin viime kesänä. Korjaaja tulee käymään ylihuomenna. Esitän hänelle näitä ratkaisuehdotuksianne, kiitos!

Vastaa Viestiin