Viimeksi kun kävin ajelemassa auto toimi täysin moitteettomasti. Sitten kun seuraavana päivänä menin käynnistämään autoa niin starttimoottori pyöritti kyllä vimmatusti, mutta kone ei antanut minkäänlaisia lupauksia käynnistymisestä. Kaveri joka autoista jotain ymmärtää tutki virran kulkua yleismittarilla ja oli sitä mieltä, että virta lähtee puolalta muttei tule tulpille.
Asia harmitti siksikin, että täällä oli sinä viikonloppuna peräti kaksi vanhojen/erikoisten autojen tapahtumaa ja olin pessyt ja puunannut kärryn edustuskuntoon. Ei luulisi että tuo (käsin)pesukaan voisi enää seuraavana päivänä vaikuttaa sähkölaitteisiin (tai sitten pitää pesukertoja entisestäänkin harventaa ).
Vieläkö tommosessa uudemmassa on semmonen pyöriä jossa on kierrostenrajoitin? Se osas vanhemmassa mallissa hajota myös itsekseen. Sopivasta kuparilangasta kun väänteli siihen pekka patentin, niin johan laulo ja kesti.
Janne
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
Spider -72, 1750 ja 156 V6 -98.
Jos tuo puolelle tulee->tulpille ei niin syyllinen on puolanjohto-virranjakajankansi-pyörrin(lähetyssaarnaaja)-tulpanjohto välillä. Oletko sen virranjakajankannen irroittanut, kuivannut ja puhdistanut?