Alfoista
Valvoja: Moderators
gYdEbUh
Viestit: 2369 Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja gYdEbUh » 16 Elo 2006, 19:28
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
jaskas
Viestit: 615 Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jaskas » 17 Elo 2006, 08:20
Toi eka oli kärähtäny krunassa, näytti kyllä tosi oudolta. Ihan kun joku olisi sytyttänyt nuotion takapuskurin alla...
Pasi
Viestit: 6773 Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): : Crosswagon Q4 '05 156 2.5 V6 '98 --- [ EX ] --- 159 2.4 JTDm '07 156 1.8 TS SW '02 33 1.7 IE '91 155 2.0 '92 33 1.7 IE '91 156 2.5 V6 SW '03 Bravo 1.4 Tjet '08 156 2.0 JTS '02 Sprint 1.5 QV '86 156 1.6 TS '98 33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Pasi » 17 Elo 2006, 08:30
Ja joku on tanssinut korkkareilla toisen kuvan yksilön päällä
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 17 Elo 2006, 11:30
Jälkimmäisestä saa halvan Alfan, jos pikku lommot eivät kiristele.
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 17 Elo 2006, 11:46
Oisko tuo golfpallomuotoiltu Alfa raekuuron uhri?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Roadkill
Viestit: 916 Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:27
Car(s): GT 1600 Junior
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Roadkill » 17 Elo 2006, 12:43
Näyttää samalta kun meidän käyttöauto, joka joutui raekuuroon Lieksassa. Runsaat 30 lommoa katossa, konepellissä ja ovissa. On juuri nyt pajalla, onneksi vakuutuksen piikkiin.
TestarosaFinland
Viestit: 1754 Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Viesti
Kirjoittaja TestarosaFinland » 17 Elo 2006, 12:49
Mä näin toi eka Delta-Autossa Hesissä. Näytä silta, että se on jonkujen rosvojen "vitsi"
Nothing beats cubic inch
teuhka
Viestit: 239 Liittynyt: 05 Joulu 2003, 23:38
Paikkakunta: Imatra
Viesti
Kirjoittaja teuhka » 17 Elo 2006, 15:59
Tuosta palaneesta tulee mieleen, että voisi olla vaikka kuumana (katti ja putkisto) pitkään kuivaan heinikkoon tai vastaavaan parkkeerattu. Tällaisena kesänä kai lienee mahdollista saada siitäkin alkunsa.
KJS
Viestit: 4670 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 17 Elo 2006, 17:11
Ei se putki takaosastaan niin kuuma ole, että paloa sytyttäisi vaikka onkin kuivaa. Katti taas on suunnilleen käkkärikahvan paikkeilla.
teuhka
Viestit: 239 Liittynyt: 05 Joulu 2003, 23:38
Paikkakunta: Imatra
Viesti
Kirjoittaja teuhka » 17 Elo 2006, 17:16
Kattia ajattelinkin - tuuli tuonut sitten taakse?
motorhead
Viestit: 401 Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:43
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja motorhead » 17 Elo 2006, 19:49
KJS kirjoitti: Ei se putki takaosastaan niin kuuma ole, että paloa sytyttäisi vaikka onkin kuivaa. Katti taas on suunnilleen käkkärikahvan paikkeilla.
kuvassa 3 näyttäisi että tuli on ollut auton alla ainakin sinne käkkäriin asti, eli itse veikkaisin kuivaa heinikkoa ja kattia/tupakin natsaa.
Muovipuskuria ei kauhean kauaa tarvikkaan grillata et menee ton näköseks.
Hyvän näköinen kiilto tossa oli ollut (kuva 2)
KJS
Viestit: 4670 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 17 Elo 2006, 20:30
Kappas joo, se ei ookkaan kuraa tossa kyljessä. Katin ja takapuskurin välissähän on myös muovinen tankki. Ei oo sentään räjähtäny koko laitos.
motorhead
Viestit: 401 Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:43
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja motorhead » 17 Elo 2006, 21:14
Onkohan tankki tehty sitten paremmin lämpöä kestävästä muovista tai sitten oli bensa lopussa
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 17 Elo 2006, 21:46
Tai tankki täynnä. Tosin ei nuo räjähdä mutta toki palosta tulee rajumpi jos pa pääsee syttymään.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Pantti
Viestit: 61 Liittynyt: 22 Syys 2004, 15:25
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Pantti » 18 Elo 2006, 08:05
Veikkaus tuohon palovaurioon. Takajarrut jumissa taikka käsijarru päällä ajettu pitemmän matkaa ja sitten parkkeerattu kuivaan heinikkoon. Aika kuumaksi menee jos jarru on jumissa, en tosin tiedä saako sillä tulipaloa aikaan.
Muistui tästä mieleen kun kaveri varoitteli ostamasta Alfaa. Sen työkaveri oli kuullut esson paarissa että 156 oli syttynyt tulee itsestään takajarruista.
Milkman
Viestit: 71 Liittynyt: 05 Helmi 2005, 21:54
Viesti
Kirjoittaja Milkman » 18 Elo 2006, 08:16
Pantti kirjoitti: Takajarrut jumissa taikka käsijarru päällä ajettu pitemmän matkaa ja sitten parkkeerattu kuivaan heinikkoon.
Miksi kukaan ikinä tekisi kuvailemallasi tavalla...?
jaskas
Viestit: 615 Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jaskas » 18 Elo 2006, 08:18
Toi oli palanut jo lopputalvesta.. Eli voimme sulkea ruohikkoteorian pois
(alfabbs-CSI)
sallimato
Viestit: 173 Liittynyt: 08 Joulu 2003, 13:25
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja sallimato » 18 Elo 2006, 16:09
Milkman kirjoitti:
Miksi kukaan ikinä tekisi kuvailemallasi tavalla...?
Ei kukaan varmasti tahallaan niin tekisi, mutta jarrusylinterit voi jumia jos niitä ei ole rasvailtu. Itse olen ajanut muutaman kilsan motaria käsijarru pohjassa. Pysähtyessäni jarrulevyt hohtivat kirkkaan punaisina. Onneksi sai sentään vielä vanteet irti.
164 3.0 V6 '91
Alfasud '72