164 sähkökaaviot ?
Valvoja: Moderators
164 sähkökaaviot ?
Mistäs löytyis olisko tietoa.
Moottorianteeni pitäis asentaa ja muutenkin tarvis kaavioita.
Moottorianteeni pitäis asentaa ja muutenkin tarvis kaavioita.
Kirjastoissa on ollut sitä yhtä 164:n saksankielistä "korjauskäsikirjaa" lainattavana.
Tosin se kirja on muuten aika paska (minulla on se myös),mutta kyllä niistä sähkökaavioista jotain apua on.
Sähköantennille tulee muistaakseni valmiina virtakaapeli vasemmalle takaluukun verhouksen alle.(sellainen 2-napainen lattaliitin johdon päässä,siellä akun vieressä)
Tarkasta vaan,että se on edestä kytketty radioon.
Itse tempaisin koko sähköantenni hässäkän roskiin, kun se ei enää oikein toiminut
Tosin se kirja on muuten aika paska (minulla on se myös),mutta kyllä niistä sähkökaavioista jotain apua on.
Sähköantennille tulee muistaakseni valmiina virtakaapeli vasemmalle takaluukun verhouksen alle.(sellainen 2-napainen lattaliitin johdon päässä,siellä akun vieressä)
Itse tempaisin koko sähköantenni hässäkän roskiin, kun se ei enää oikein toiminut
Kiitti pitää vilasta, ajattelinkin että olis valmiina. Ei ole vaan vielä kerinnyt "myllätä" kuusnepaa kun on niin tuore tapausZenery kirjoitti:Kirjastoissa on ollut sitä yhtä 164:n saksankielistä "korjauskäsikirjaa" lainattavana.

Uuden sähöpiiskan asennan kun on pyörinyt jaloissa jo pitemmän aikaa.
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Hotakainen & HerraR; valitan, mutta tässä tapauksessa ei ehkä ole reilua poltella tuota eteenpäin. Sain nimittäin tuon oman kopioni pientä korvausta vastaan herralta, joka on sen itse alkuperäisenä ostanut. En siis ole lojaali CarDisc-putiikille vaan tälle suolaisen hinnan maksaneelle harrastajalle.
Pyynnöstä voin kyllä napsia jotain tiettyjä sähkö- tms. kuvia ja lähetellä niitä, mutta koko romppua en kehtaa polttaa. Tosin tuo kattaakin vain -91->93 jenkkimallit eli kutoskoneiset, eli matsku ei ole kaikin puolin TS:ään sopivaa.
Pyynnöstä voin kyllä napsia jotain tiettyjä sähkö- tms. kuvia ja lähetellä niitä, mutta koko romppua en kehtaa polttaa. Tosin tuo kattaakin vain -91->93 jenkkimallit eli kutoskoneiset, eli matsku ei ole kaikin puolin TS:ään sopivaa.
- Epäkelpokeräilijä -
YmmärrettyScuderia Rasvanäppi kirjoitti:Hotakainen & HerraR; valitan, mutta tässä tapauksessa ei ehkä ole reilua poltella tuota eteenpäin. Sain nimittäin tuon oman kopioni pientä korvausta vastaan herralta, joka on sen itse alkuperäisenä ostanut. En siis ole lojaali CarDisc-putiikille vaan tälle suolaisen hinnan maksaneelle harrastajalle.

- alfa164
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
löytyy
mul on vinopino 164ts-91:n sähkökaavioita.tuli auton mukana.tuli erittäin luotettava kuva autosta kun takaboxista löytyi kauhea kasa kuitteja,korjauskirja sekä s-kaaviot
.hyvin on auto pelittänyt jo toistavuotta.

Re: löytyy
Saako noista kopiot ?alfa164 kirjoitti:mul on vinopino 164ts-91:n sähkökaavioita.tuli auton mukana.tuli erittäin luotettava kuva autosta kun takaboxista löytyi kauhea kasa kuitteja,korjauskirja sekä s-kaaviot.hyvin on auto pelittänyt jo toistavuotta.
- alfa164
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
jees
NO TOTTA KAI!pitäähän alfassa kaikki sähköherkut olla ja hyvä olisi jos edes puolet toimisi
.mä voin huomenna kopsata ne paprut duuniissa.