Diesel Alfoja tullut myyntiin

Alfoista

Valvoja: Moderators

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Diesel Alfoja tullut myyntiin

Viesti Kirjoittaja V6 »

Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Kun 156:n myynti loppuu, Suomessa diesel 156:n myynti alkaa :roll:. Muuten tietenkin hyvä uutinen :).

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

jotain jämäeriä saaneet myyntiin :mrgreen: no on siellä 147JTDkin
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

Jos toi 2.4JTD on 20V 175hv niin saatan olla kiinnostunutkin. Luulisi että olisi jotain muutakin tekstiä tuossa kuin JTD. Luulisi että olisi kalliimpikin jos olisi se..
Mallisto-kohdassa ei puhuta dieseleistä mitään.

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

V6 kirjoitti:jotain jämäeriä saaneet myyntiin :mrgreen: no on siellä 147JTDkin
Niin juuri! Delta ei ole kiinnostunut Alfan myynnistä muuten kuin alennuserinä. Per...

Huomasitteko myös, että hinnat ovat tippuneet? 2.0JTS tippunut tonnilla.

Avatar
Hämis
Viestit: 442
Liittynyt: 05 Elo 2003, 17:20
Car(s): MB GLE 500e
- MB GLC 220d,
- BMW 328i (F30),
- Chrysler Voyager Signature Edition,
- 159 Q4 JTDm,
- 156 TS Selespeed SW
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Hämis »

Juu ei löydy "Teltan" sivuiltakaan tehoista mitään mainintaa.

Mitenkäs noissa nokivasaroissa on tuon jakopään laita? Alkoi vaihto kiinnostamaan jostain kumman syystä... :roll:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Giri kirjoitti:Jos toi 2.4JTD on 20V 175hv niin saatan olla kiinnostunutkin.
Eihän sinulla noita autoja vielä olekaan.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Alfetta&156
Viestit: 205
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:15
Car(s): 156/166/ALFETTA 2.0

Viesti Kirjoittaja Alfetta&156 »


Jos toi 2.4JTD on 20V 175hv niin saatan olla kiinnostunutkin. Luulisi että olisi jotain muutakin tekstiä tuossa kuin JTD.
Kävin eilen turisemassa DA:ssa. 1.9 koneiset ovat 150 heppaisia ja 2.4 koneiset noita 175 hummaisia. Listahintoihin on ilmeisesti lisättävä 850 € pakollisesta "teholisäpaketista" :shock:

Sedan korisia Dieseleitähän ei ole näköjään hinnastossa, mutta ilmeisesti niitäkin on saatavilla ?
Alfa Romeo Alfetta 2000 4D -82, AR 156 2.0 TS -98, AR 156 SW 2.5 V6, Piaggio Vespa LX -08

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Niin vai lastutetaanko vanhempi Diesel versio 150/175 heppaiseksi?

Sedania ei taida tulla kun 147 on hinnoiteltu sen hintaiseksi :( Sportwagonin hinta miinus farmarilisä, 2000e

Alfa 156 1.9 JTD Sportwagon: 34950 +850* €
Alfa 147 1,9 JTD Distinctive 5d: 32600 €

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Miksi tehdas olisi laittanut vanhoja dieseleitä facelift 156:seen kun siihen nimenomaan piti tulla se 2.4 litranen 175 heppainen, ja ilmeisesti sellaisena myyty pitkin eurooppaa?

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Pitää paikkaansa. Teholisää myyndäänkin vain 1.9 dieseliin. 140->150hp ?

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

alfista kirjoitti:Pitää paikkaansa. Teholisää myyndäänkin vain 1.9 dieseliin. 140->150hp ?
kylla koska 2,4 150hv ja 175hv on suurempi ero kuin noissa 1,9 moottoreissa, jossa on vain pieni ero turbiinin saadoissa

hyva etta tulivat edes nytten koska 159:aa ja breraa saa taas odotella kauan ennen kuin saapuvat meille........

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Mirafiori kirjoitti: hyva etta tulivat edes nytten koska 159:aa ja breraa saa taas odotella kauan ennen kuin saapuvat meille........
Toivottavasti tulevat meille, ennenkuin 159:n seuraaja esitellään.
Alfaholismia vuodesta 2001

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Musta 156 SW 2,4 JTD beigen värisillä nahoilla olis käyttöpirssi juuri meikän makuun. Nyt kun niitä saa niin pitäisköhän se vaihtaa 75 tuollaiseen, kyllä alkais säästöä syntymään :P
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:pitäisköhän se vaihtaa 75 tuollaiseen, kyllä alkais säästöä syntymään
DA:n hyvitykset tuntien et varmaankaan tarvitsisi lainkaan välirahaa.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Saimaannorppa
Viestit: 37
Liittynyt: 05 Elo 2003, 21:28
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Saimaannorppa »

Löytyykö joltakulta foorumilaiselta 2.4 JTD:n teho/vääntökäppyrä (graafinen) tahi linkki mistä moisen löytäisin. Entäpä käyttökokemuksia moisesta, Suomessa tosin ei tosin liiemmin näitä ole ainakaan vielä?

Isiä vaivaa vakava autokuume... totesi tuossa illalla 6 v tyttäreni.

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Alkoi tuo 1.9 JTD teho kiinnostamaan tarkemmin kun tuli vaihdettua JTS sellaiseen. Esimerkiksi netissä delta ilmoittaa 1.9 JTD sw tehoksi 103 kw, 140hv. Onko tuo alkuperäinen teho... tuleeko tuo powerpack siihen päälle? Ainakin rekisteriotteessa lukee 110kw, 150hv.

Kiinnostaa siksi, että lastutus ei enään onnistu jos Delta on tehnyt sen jo :?

Avatar
jiiässä
Viestit: 1495
Liittynyt: 21 Loka 2003, 21:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiiässä »

eikös niissä "lastu" tosiaan ole vakiovaruste... :-D

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

lastutus onnistuu aina :mrgreen: kyllä sieltä otetaan ulos ainakin 175hv ja + 375nm olkoon kumpi vaan ( 140 tai 150 )
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

korjausta tohon kommenttiin: noistahan otetaan välillä 195-205hv ja +420nm lastulla, jos halutaan. :wink:
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Diesel alfa=pyhäinhäväistys.. vai miettikääpä, Ferrari dieselinä ja volvo FH12 bensana??!!! :-D :roll:
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Ferrari on testannut jo dieseliä... volvo käyttää niitä jo itsekin... ja minäkin olen ostanut jo sellaisen... ? tarvitaanko muita todisteita?

Avatar
Vode
Viestit: 883
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 01:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Vode »

Silvio kirjoitti:Diesel alfa=pyhäinhäväistys.. vai miettikääpä, Ferrari dieselinä ja volvo FH12 bensana??!!! :-D :roll:
Empä nyt menis pyhäinhäväistykseksi sanomaan. Tuskin olet edes kokeillut kiisuli alfaa.

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

joo ei se kyllä mitään häväistystä ole ! käytännön suorituskyky tommosissa 1.9 lastutetuissa on varmasti aika muikeaa :wink: tai sitten 2.4 vitoskoneisessa.. :wink:
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
Viikari
Viestit: 98
Liittynyt: 14 Heinä 2005, 21:54
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Viikari »

Silvio kirjoitti:Diesel alfa=pyhäinhäväistys.. vai miettikääpä, Ferrari dieselinä ja volvo FH12 bensana??!!! :-D :roll:
Eikös se ole suorituskyky joka ratkaisee? Muuten mennään "hajuvesiosastolle" keskustelemaan :-D
Sitten on tietysti "soittoäänet"-foorumi myös.
Miksi tyytyä tavanomaiseen?

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

No onhan se turbodiisseli ihan asiallinen laite,varsinkin perhekäytössä loistavan vääntönsä ansiosta. Ja on niitä tullu ajettua,vaikkei alfaa niin kyllä muut samantehoset kiisselit on samanlaisia moottorinluonteeltaan.. ite sen verta vanhanaikanen jotta se bensa kyllä mielestäni vielä kuuluu sporttien voimanlähteeksi :wink: .
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Vito
Viestit: 743
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 02:27
Car(s): 156 SW 2.4 JTDm-05,Ducati 750 supersport-97,Triumph Daytona 955i-05 ja pari muuta Italialaista autoa.
Paikkakunta: Loch Troll

Viesti Kirjoittaja Vito »

Silvio kirjoitti: Ja on niitä tullu ajettua,vaikkei alfaa niin kyllä muut samantehoset kiisselit on samanlaisia moottorinluonteeltaan..
No ei sinnepäinkään :mrgreen:

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Pilkun rakastelua.. :-D Muistetaanpa sitten että kaikki diisselit on ahdettuja.. mietitäänpä jos bensakoneet ois myös! Eli kyllähän se bensavärkki kovempitehonen kuitenkin on.
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Silvio kirjoitti:Pilkun rakastelua.. :-D Muistetaanpa sitten että kaikki diisselit on ahdettuja.. mietitäänpä jos bensakoneet ois myös! Eli kyllähän se bensavärkki kovempitehonen kuitenkin on.
Onko ihan kokemuspohjaista tietoa?
Ikinä päässyt ajamaan diesel-Alfaa?

Edit. Vastaushan olikin tossa ylempänä jo.

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Niin siis tarkotin yleisesti ottaen sitä että jos on vaikka 2 litranen diesel ja samankokonen bensa,ja laitetaan niihin ahtimet,ni kyllähän siitä bensapannusta enemmän potkua lähtee.
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

^ No lähtee kai juu. Siinä on vaan pari muttaa:

a) Alfan alle kymmenvuotiaat bensaturbot ovat aika vähissä, 166 ei mahdu tuohon parkkiruutuun (oikeasti!) ja GTV ei muuten tule kyseeseen.

b) Diesel menee, yllätys yllätys, pienemmällä kulutuksella.

Ja "sporttien voimanlähteeksi"? Onkos 156 nyt sitten sportti? Pienehkö perheauto sanon minä, vaikkakin aika kiva sellaiseksi.
- Epäkelpokeräilijä -

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Korostan edelleen että tarkoitin moottoreita yleensä, bensa/diesel vertailua,en alfan malleja. Dieselit nykyään näennäisesti helvetin tehokkaita,kun kaikki ovat "tekohengitettyjä". Vapaastihengittävien diisseleitten tehot olisivat edelleen nokivasaraosastoa,jos niitä olis olemassa. ei ainakaan yhtäkkiä tuu mieleen yhtään tehokasta vaparidieseliä :roll:
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Dieselin tehoalue on lisäksi aika lyhyt. TS tai JTS kiertää iloisesti tehoalueella 3000 - 7000. Sillä välillä Dieselillä on pitänyt vaihtaa ainakin kerran pykälää.

Avatar
Topi
Viestit: 385
Liittynyt: 14 Heinä 2006, 09:05

Viesti Kirjoittaja Topi »

Minulla on pari kokemusta uudehkosta turbdieselistä, tosin ei Alfasta.

Viime syyskuussa Saksassa vuokra-autona oli kahdeksan hengen Vivaro-pikkubussi, jossa oli kai 1,9-litrainen turbokiisseli. Kyllähän sillä kuutta ihmistä liikutteli, mutta kuusipykäläisen vaihteiston valitsin tuli varsin tutuksi. En ihmetellyt, sillä painolla. Muuten hyvä kottero tuohon käyttöön, autobaanalla ajokin oli tavallista rennompaa hyvän näkyvyyden vuoksi. Pidennetty akseliväli taas tosin ei varsinaisesti helpottanut nurkka-ajoa ja pysäköintiä kaupungeissa...

Tämän vuoden kesäkuussa vuokraamo arpoi Saksassa alle TDI-Gloffin. Ajoin sitä ensin kuin wanhaa vaparidieseliä tai bensakonetta ja ihmettelin, miksei tapahdu mitään eikä edes vääntöä ole. Jossain vaiheessa sitten vahingossa pääsi kieppimittari heilahtamaan vähän ylöspäin ja laite alkoi liikkuakin jotenkin. Tosin tehoalue (tai vääntöalue, oli mikä oli) oli harvinaisen kapea, ehkä 1000 - 1500 kierrosta. Tuon Gloffinkin kanssa tuli vaihdespaaki harvinaisen tutuksi. Hämmentää sai kyllä paljon enempi kuin vaparibensakonetta.

Lisäksi siinä oli alavääntö varsin ohut, en ole aikoihin stumppaillut muita minulle tuntemattomia autoja lähdössä niin taajaan.

Polttoainetta ei kyllä kulunut juurikaan, mutta en pitänyt moottorin luonteesta. Se oli kuin kierroskone, jota ei voi kierrättää.

Näiden kahden yksittäistapauksen perusteella en vakuuttunut nykyaikaisen turbodieselin etevämmyydestä bensakoneeseen nähden muuten kuin polttoaineenkulutuksen suhteen. Koska omat ajoni ovat luokkaa 15 tkm vuodessa, ei dieselveron vuoksi lirpetinsäästö riitä tekemään kiisselikoneesta minulle edes taloudellisesti houkuttelevaa.

-Topi Kuusinen

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Silvio kirjoitti:Vapaastihengittävien diisseleitten tehot olisivat edelleen nokivasaraosastoa,jos niitä olis olemassa. ei ainakaan yhtäkkiä tuu mieleen yhtään tehokasta vaparidieseliä
Kyllä niitä vapareitakin vielä on, tai ainakin Volskilla oli joku aika sitten se SDI. Tehokkaaksi sitä ei kyllä pääse haukkumaan, se on selvä.

Alfa 159:n 2.4 JTD on melkoisen voimakas pakkaus, mutta kyllähän tietty 2.4-litraisesta bensaturbosta pitäisi ottaa jo selvästi enemmän tehoa kun kakspuolikas vaparikin siihen melkein pystyy (Hondalla jo kaksilitrainen). Mutta bensaturbon suorituskykyä ei varmaan kukaan ole kyseenalaistanutkaan, sen sijaan suht uusi juttu on, että nokilekoistakin alkaa löytyä voimaa. Eiväthän ne ennen turbollakaan pysyneet vapaastihengittävien bensavehkeiden vauhdissa.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

voihan ne jts ja ts koneet kiertää... mutta tapahtuuko siinä mitään...?? jos lastulla otetaan 136hv 2.4 jtd koneesta 200hv / 430nm voipi olla, että siinä on jo 2.5v6 ihmeissään, puhumattakaan kulutuksesta :wink:
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Tuntuuhan tuo hetkittäin kukevan tomerasti, mutta aikaa kuluu vaitamisiin ja turbon paineiden keräämiseen. Reilummassa moottoritievauhdissa JTS:stä jäi suorituskykyisempi kuva kuin 1.9 JTD:stä. Voin olla väärässä.

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

jts 165hv....... jtd ???? 140 tai 150hv.. joten heti on eroa, ja onko varmasti jtd kunnossa..? :wink:
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

gfj-365 kirjoitti:jos lastulla otetaan 136hv 2.4 jtd koneesta 200hv / 430nm
Mahtaako tuo muuten onnistua pelkällä lastulla ja hajottamatta paikkoja?
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

pelkällä lastulla kyllä... epäiletkö puheitani :wink:
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Saako muutkin epäillä? :) Todista väite ja häpäise vääräuskoiset :o

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

meikä epäilee myös vaikken mikään diiselvelho olekkaan, ei taida ihan pelkällä softan vaihdolla irrota mutta eikös se ensimmäisen sukupolven JTD mylly ole 136 hv teholtaan jaa uudemissa enemmän ehkäpä tuosta uudemmasta voisi lähes tuon 200hv saadakkin.

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

Basically we will take the car up as far as she will go without causing problems. I would suggest 200bhp and 320lb ft in your case (if its a 2.4 10v ...... kyllä noista vaan otetaan, tehokkain pelkällä softalla muutettu taitaa olla 215hv... mutta tossa siis järki käteen... pakoputken vaihdolla ja cuulerin päivityksellä voi varmaan huoletta tuon 200 ottaakkin squadran mies otti katin poistolla ja etu cuulerilla, 200hv / 435nm... onhan noita... ja paljon... ei ole tarkoitus puhua sontaa. :wink:
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

tosta uudemmasta 175hv mallista otetaan sitten ulos jo 225- 230hv pelkällä softalla :wink:
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

taitaa jo paikat olla aika lujilla..
niin ja jos cooleria ja putkistoa muutetaan erillaiseksi niin silloin on tehty kyllä muutakin kuin vaihdettu vain softa huom! :wink:

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

sanoinkin tossa..... JÄRKI KÄTEEN...... siitä saa ulos vaikka mitä, mutta pakopaineet miehekkäät ja lämöt myös ... :wink:
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Eli järki kädessä ei saa lastulla 136--->200hv, tästähän oli kyse...

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

no joo... jos ei muuta halua niin se on siinä 185- 190hv mitä otetaan . mutta sitten pakopaineita saa pienemmäksi ja jne jne .... ja otetaan se 200 :mrgreen:
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

seliseli :mrgreen:

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

No joka tapauksessa, yllättävän hyvin 1.9 vetää. Ajoin Saab 9-3 dieselin, jossa oli 150hv Fiat dieseli. Kyllä tämä 156 140/150hv on tehokkaamman tuntuinen.

Vastaa Viestiin