Alfa 75 ongelmia

Alfoista

Valvoja: Moderators

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Alfa 75 ongelmia

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Eli mikäs on vialla kun auton sammuttaa niin vähän ajan päästä kuuluu pamaus pakoputkesta? Mites tuon voisi korjata?
Viimeksi muokannut kosmik, 28 Syys 2006, 13:06. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Siltähän se kuulostaisi että palamatonta bensaa jää putkeen. Onko kaasareita säädetty "ikinä", pätkiikö sytytys?
- Epäkelpokeräilijä -

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Kyllä noita on käsittääkseni joskus säädetty. Ilmeisesti säädetty mahdollisimman pienelle että menee päästöistä läpi. Sytytys toimii mielestäni ihan nätisti. Viime syksynä uusittiin tulpat, tulpanjohdot, virranjakajan kansi ja se sytytyksen ohjausmoduuli.

Kysyn tässä samalla että mistä johtuu kierroslukumittarin "pomppiminen" tyhjäkäynnillä? (moottori käy kyllä tasaisesti)

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

up vinkkejä kaivataan

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Ajatko 95:lla vai 98:lla, ettei kyse voi olla jälkikäynnistä? Toinen on se pa pääseminen pakoputkistoon. Siihen on eka veikkaus kaasuttimien ja kannen väliset kumilaipat.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

95:lla ajetaan... Auto ampuu kerran noin 5-10 sekunnin kuluttua siitä kun on sammunut.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Kokeiles 98:sia, muistelisin että kaasarimallit "vaatii" sitä.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Täytyypä kokeilla tuota jos auttaisi.

Osaako kukaan auttaa tuohon kierroslukumittari ongelmaan?

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Kierroslukumittariongelmaan?? Eiku joo toi pomppiminen.. eiköhän se kylmästi arvailtuna oo viallinen anturi...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Rundarilla ei ole erillistä anturia vaan ottaa pulssit tässä tapauksessa puolalta. Jossainhan tuolla on todennäköisesti huono kontakti jos tykkää katkoa.
- Epäkelpokeräilijä -

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Rundarilla ei ole erillistä anturia vaan ottaa pulssit tässä tapauksessa puolalta. Jossainhan tuolla on todennäköisesti huono kontakti jos tykkää katkoa.
Missäs olisi liitoksia mitkä olisi hyvä tarkistaa?

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Nyt on kokeiltu 98:sia. Vaikuttaa tuo sen, että ei ammu niin useasti sammuttaessa.

Tuo nopeusmittarin hyppiminen ei ole jokapäiväistä, mutta aika ärsyttävää. Missä siinä on sellaisia liitoksia joita voisi tarkistella?

Sitten ihmetyttää että mikäs ihmeen johto/johdot +liitin on tuolla takalaatikossa jarrupalajohtojen vieressä? (bensatankin yläpuolella melkeen kyseinen liitin on tyhjänä)

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

up

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Nopeusmittarin liittimet löytyy takapenkin alta.
- Alfaholic -

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Eikun siis tarkotin kierroslukumittaria. Olen näemmä kirjoittanut väärän mittarin :lol:

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Kierrosluku tulee puolalta, irroita sieltä liittimiä kunnes mittari ei toimi, ja seuraa sitä muille liittimille :wink:
- Alfaholic -

Avatar
Niko Tuomola
Viestit: 561
Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
Car(s): 166 ts , 75 ts
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Jos siellä on Marellin jakaja ? Kannattaa tutkia ne virranjan sisäisien piuhojen eristeiden kunto. Tunnistimen olen omassa 90:ssä vaihtanut pariin kertaan, kun on piuhat hapertuneet eristeistään ja ottivat jakajan runkoon . Jos muuten toimii hyvin , niin tarkista ettei sieltä puolan ympäriltä löydy mitään ylimääräisiä kondensaattoreita , joilla olisi mahdollisesti yritetty poistaa häiriötä esim. La puhelimesta tai poppikoneista . Kokeilin joskus ja oli pelkkää harmia :wink: .

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Voisikohan tuo mittarin pompinta siitä, että puolan päällä on joku erillinen "mötikkä"?

Sitten on tullut uusi ongelma: Auto käy tyhjäkäynnillä, alustasta kuuluu välillä kilahdus ja ajossa kuuluu välillä aika ikäviä ääniä. Onkos tässä nyt tukilaakeri entinen? Vai mikä vaivaa?

Avatar
Italian Stallion
Viestit: 791
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Italian Stallion »

Kardaanin rättinivelet ja/tai tukilaakeri ovat kai tulleet tiensä päähän. Tunkaa auto ylös, niin sillä se selviää. Yleensä tuossa vaiheessa niistä puuttuu jo isohkoja palojan (siis nivelistä). Itselläni oli puolet rättiniveleiden kumista jo lähtenyt kiitämään ja ymmärrettävästi akseli oli melko epätasapainoinen, joka taas huojutti koko autoa. Uusin kaikki nivelet ja laakerit samalla vauhdilla. Hintaahan sille hieman tuli, mutta tuota kardaania ei ihan huvikseen halua irroitella. Tulihan ainakin kuntoon :lol:
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Mikä noitten rättinivelien kestoikä on noin? Täytyypä tunkkailla tuo auto ylös kun tästä kerkiää. Onkohan muukkosella noita kaikkia suoraan hyllyssä?

Avatar
Italian Stallion
Viestit: 791
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Italian Stallion »

Muukkoselta minä ainakin omani silloin hankin ja kaikki löytyi hyllystä. Uskon niin tapahtuvan nytkin, sillä nuohan ovat yhteensopivia useammankin takavetoisen Alfan kanssa, plus ovat ihan kulutustavaraa. Omassa oli kilometrejä silloin taulussa hieman yli 200 000km, joka lienee suurpiirteinen kestoikä. Kestämiseen vaikuttaa varmaankin dramaattisesti kaasujalka. Tasaista ajoa nuo varmaan kestävät hyvin, mutta suditteluyritykset ja muutenkin raastava ajotyyli on takuulla hallaa kumeille. Kumithan alkavat ensin hapristumaan, jonka seurauksena sinne tulee halkeamia. Tilanne menee akuutiksi silloin, kun kiinnityspulttien väliset palaset alkavat irtoilemaan, kuten minulla kävi.
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.

Kahvivatsa
Viestit: 443
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
Paikkakunta: Rannikko

Viesti Kirjoittaja Kahvivatsa »

Italian Stallion kirjoitti:hieman yli 200 000km, joka lienee suurpiirteinen kestoikä.
Jokseenkin samaa mieltä, omassa etummainen hajosi 190 000km. Kilisi ja ryki paljon. Myös startatessa piti mielenkiintoista ääntä. Etummaisen nivelen kaikki kumit olivat kadonneet jonnekin, muut olivat vielä ehjiä.

Niin, ja on mulla ne vanhat osatkin vielä jossain tallessa ne etupään kumit poislukien. Voisin käydä ottamassa kuvan miten käy jos ei niiden kumien kuntoa yhtään tarkkaile.

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Juttelin tuossa isän kanssa, sanoi vaihtaneensa nuo kumit. Ne kumit näyttävätkin kyllä ihan hyville. Mikähän siellä sitten vaivaa? Tuo laakeri vai?

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Kilinöitten aiheuttaja löytyi... Etummainen kuminivel on ihan kappaleina. Outoa tässä on se että nuo vaihdetaan nytten sitten jo toista kertaa. Autolla ajettu 200tkm. Millainen tuo vaihto on? Kuinka kauan kestää vaihtaa?

Avatar
Niko Tuomola
Viestit: 561
Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
Car(s): 166 ts , 75 ts
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Mulla se homma on jo kestänyt kohta pari kuukautta :lol: :oops: . Ei se nyt mikään kovin kummoinen homma ole. Montun päällä tai nosturilla luonnollisesti vielä helpompi . Isoin homma taitaa olla kaikkien pulttien irroittelu katkomatta niitä mihinkään . Pakoputki täytyy myös ottaa pois, että pääsee käsiksi kardaaniin .

Avatar
nakkis
Viestit: 566
Liittynyt: 14 Marras 2004, 22:49
Car(s): 156 JTDm SW -03 &-05,
75 V6 `Murica 3.0
147 JTDm -06
+ AWD Saparo
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja nakkis »

Mullakin on jo viikon verran kestäny ton takimmaisen vaihto, tosin kytkinremontti samassa, ja pääosa ajasta osien odottelua. Ei se tosiaan paha homma oo, kannattaa ne pultit lyödä pooreiltaan irti ni helpottaa kardaanin irrotusta.. lisäks se vauhtipyörän koppa vähän ahistaa tota etupään irrotusta.
Ja varmuuden vuoksi kannattaa merkata mitenkä päin se kardaani oli siellä kiinni.
[__/==\*/==\__] (Oo--\*/--oO)

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Eiköhän tuo vaihto onnistune. On tuo isä avustamassa tarvittaessa. Mutta kaikkein ikävin asia on että etummaista ei saa Muukkoselta suoraan hyllystä :cry: Vinkkejä liikkeestä joka myy otetaan vastaan. Tuolla osalla on meinaan vähän kiire.

Avatar
nakkis
Viestit: 566
Liittynyt: 14 Marras 2004, 22:49
Car(s): 156 JTDm SW -03 &-05,
75 V6 `Murica 3.0
147 JTDm -06
+ AWD Saparo
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja nakkis »

Mä tilasin autoazzurrosta, tais olla viimenen hyllyssä..
[__/==\*/==\__] (Oo--\*/--oO)

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Koska tilasit? Jos niitä oisi vaikka tullut jo uusia

Avatar
nakkis
Viestit: 566
Liittynyt: 14 Marras 2004, 22:49
Car(s): 156 JTDm SW -03 &-05,
75 V6 `Murica 3.0
147 JTDm -06
+ AWD Saparo
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja nakkis »

Tilasin siis takimmaisen, se on erilainen kun tuo etu- ja keskinivel. Kannattaa soittaa ja kysyä.
[__/==\*/==\__] (Oo--\*/--oO)

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Täytyypä soitella. Jos kävisi tuuri ja saisin sieltä sen. Muukkosella oli kaikki muut osat hyllyssä paitsi tuo etummainen. Vaihdetaan kaikki nuo kerralla niin ei tartte montaa kertaa purkaa...

Avatar
Niko Tuomola
Viestit: 561
Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
Car(s): 166 ts , 75 ts
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Se etummainen on kuulemma vaikein saada. Tiippanan mukaan valmistus on lopetettu. Muukkonen sai sen silti hommattua vielä pari kuukautta sitten mulle . Tilauksen kautta meni silloinkin muistaakseni.

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Tilauksessa on kuulemma uusia etummaisia, pitäisi kuulemma tulla viikon pari sisällä. Teettää varmaan jossain.

Kahvivatsa
Viestit: 443
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
Paikkakunta: Rannikko

Viesti Kirjoittaja Kahvivatsa »

Jollei noista kuitenkaan lupauksista huolimatta tärppää niin Heikalta voi kysellä kanssa. Hyllyssä tuskin on mutta Azzurrolla kesti kesällä muutaman osan toimitus 8 viikkoa, taisi olla kesälomat menossa Keski- ja Etelä-Euroopassa... Tuossa yksi ulkolainen kauppa.

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Mikä näissä Alfan osissa on niin erityistä, että on näin hankalaa saada? Rupee ottamaan päähän. Muuten oisi kiva auto ajella, mutta varaosat on kiven alla.

Avatar
Niko Tuomola
Viestit: 561
Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
Car(s): 166 ts , 75 ts
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Tiedä sitten, mutta toi kumimurkula, joka mulle tuli on Akron merkkinen. Numerot, jotka paketissa lukee on 593/ 008 /AGES giunto trasmiss. alfetta . Viivakoodin alla 593 00ages000001. Pitäis sopia listan mukaan Alfetta kaikki, Giulietta kaikki , 75 kaikki , 90 1,8 ja 2.0 . Originaalit teki vissiin Pirelli . Albumissa kuva paketista, jos joku innostuu etsimään vaihtoehtoisia toimituspaikkoja .

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

kosmik kirjoitti: Sitten ihmetyttää että mikäs ihmeen johto/johdot +liitin on tuolla takalaatikossa jarrupalajohtojen vieressä? (bensatankin yläpuolella melkeen kyseinen liitin on tyhjänä)
Bensan siirtopumpun johdot. Ne on kiinni vain ruiskuversioissa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

No niin nyt on vaihdettu kuminivelet. Oli aika työläs. Autoazzurro toimitti tuon etummaisen kumin. Tuntui ihan sille että autosta tuli äkäsempi. Vaikuttaako nuo nivelet jotenkin äkäsyyteen? Se etummaisin nivel oli täysin atomeina. Kiitos kaikille tähän astisista vinkeistä. Kyllä nyt taas kelpaa ajella :-D

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

Kai se vaikuttaa, jos nivel antaa periksi silloin ei voima välity oikein pyörille asti kunnolla. Ainakin on jonkinlaista "viivettä" olettaisin.
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Rupesi tässä tekemään mieli kauko-ohjattua keskuslukitusta... Mitä sarjaa suosittelette? (autossa on keskuslukitus)

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

up

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Eikös toi kauko-ohjaus tehdä silleen että lykätään vain joku rele anturihässäkkä jonnekkin kiinni :roll:

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Vastaanotin tarvitaan... Mutta minkä vastaanottimen sitten ostaa. Kaipaisin kokemuksia. Tuo olisi yksi vaihtoehto: http://www.halytin.com/catalog/product_ ... ucts_id=30 Vai pitäisikö asentaa hälytin?

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

^ Tuon hinnalla saat multa "uuden" VAT-hyväksytyn Alfatech 200BB -hälyttimen. Johtosarja on ollut autossa paikallaan mutta ei kytkettynä, loppui aika kesken ja vaihdoinkin sitten koko auton.
- Epäkelpokeräilijä -

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Löytyykö keltään suosituksia kauko-ohjaussarjasta? Hälytin ei niin välttämätön ole, mutta jos suht halvalla saa niin sitten...

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Nyt tuli uusi ongelma mikä ajaa tuon keskuslukituksen edelle... Onko kuskin puolella valmius sähköiseen peiliin? Tällä hetkellä on mekaaninen, mutta pelkääjän puolella on sähköinen.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

ainoa valmius siinä keksikonsolin katkaisijassa, piuhat uupuvat ainakin ovesta mutta uskoisin että myös muualta..

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Montas piuhaa tuo peili tarvitsee? Meinaan ei tuo nyt niin kauhea homma olisi varmaan vetääkkään.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no en kyllä nyt muista tähän hätään piuhojen määrää...
toinen ongelma on se että sähkötoiminen peili kuskin oveen voi olla hieman kortilla/hakusalla sillä tietääkseni noita on asennettu lähinnä jenkeille vietyihin milanoihin(75 V6) mutta tiedän ainakin yhden tapauksen jossa mekaniikka irroitettu oikean puolen peilistä ja istutettu vasemman puolen peilin runkoon/kuoriin..

Avatar
E.L.
Viestit: 149
Liittynyt: 31 Joulu 2004, 13:15
Car(s): 155 Q4, 75 1.8T
Paikkakunta: Karjaa

Viesti Kirjoittaja E.L. »

Mulla on turbossa molemmilla puolilla sähköpeilit, entinen omistaja väitti sen kuskinpuolen rakenteneensa itse. Yhtään en tiedä siis mistä osista ja miten se on tehty mutta siis mahdollista. Pieni häiritsevä asia on se, että ylös/alas säätö toimi eri puolen peileissä eri suuntaan, eli jotkut johdot varmaan väärin päin.

Vastaa Viestiin