Moi!
Aiemmin hajosi oikean takaoven kahva ja tänään jäi kuskinoven kahva käteen. Voimaa täytynee annostella tulevaisuudessa maltillisemmin;). Minkämoinen homma noiden kahvojen vaihto on kotikonstein? Eli kannattaako ruveta itse vai viedä korjaamoon? Mahdollisimman yksityiskohtaiset ohjeet olis hieno homma, koska en tuon alfan kanssa vielä ole ehtinyt paljoa pelehtimään.
Kiitokset etukäteen.
164 ovien sisäkahvojen vaihto
Valvoja: Moderators
Heitän ulkomuistista: Kahvan takaa ruuvi auki, jolloin kahvan edessä lähtee se pala pois missä on diskanttikaiutin. Tämä lähtee siis eteenpäin työntämällä. Nyt en enää muista onko sen alla vielä yksi ruuvi joka pitää kahvaa/käsinojaa etureunasta kiinni. Sen jälkeen käsinojan alla olevat kaksi ruuvia auki. Nyt otat käsinojan päässä olevasta lampusta johdot irti. Nyt tuo hökötys pitäisi lähteä ylöspäin nostamalla ja vetämällä. Itse kahva on 2:lla ruuvilla tuossa käsinojassa kiinni.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Gamma: Oikein muistat, on sen diskanttipalan alla yksi kyynärnojan ruuveista. Kyynärnojan etupää lähtee siis nostamalla ylöspäin, mutta oviverhoilun yläpään joutunee irrottamaan että noja nousee tarpeeksi. Siis:
-sivupeilin suojakolmiosta ruuvi pois ja kolmio pois
-sivuikkunan tuuletusilman sisäänmenoaukosta ruuvi pois
-ylemmän oviverhoilupaneelin kangaskaistaleen alareunan alla (mahdollisesti) oleva(t) ruuvi(t) pois
-ikkuna auki
-paneeli ja kyynärnoja irtoavat nostamalla ylöspäin
-sivupeilin suojakolmiosta ruuvi pois ja kolmio pois
-sivuikkunan tuuletusilman sisäänmenoaukosta ruuvi pois
-ylemmän oviverhoilupaneelin kangaskaistaleen alareunan alla (mahdollisesti) oleva(t) ruuvi(t) pois
-ikkuna auki
-paneeli ja kyynärnoja irtoavat nostamalla ylöspäin
- Epäkelpokeräilijä -