Voiko laittaa...

Alfoista

Valvoja: Moderators

italia
Car(s): HD Dyna Street Bob 1500cc -06

Exät: 13 Alfaa...

Viesti Kirjoittaja italia »

Sitähän ei sovi kenenkään kieltää etteikö nämä 1-sarjan 156:ien valot olisi ihan persiistä mutta sopiiko siihen siltikään mitkään lisärit...no enpä tiedä.
Itse laittaisin (jos moiset tarvitsisin) mahdollisimman sirot ja mahdollisimman piiloon esim.upottamalla sumareiden viereen.

Keisari

Viesti Kirjoittaja Keisari »

JiiPee kirjoitti:
Vittorio Jano kirjoitti:Minä muuttaisin.
Ihailen VJ:n sarkastisia kommentteja. Kylmyydessään hyytäviä :-D
Täysin samaa mieltä, on se kylmä!! :lol:

ps. koettakaahan ny hyvät ihmiset rauhottua, ennen ku tulee ruumiita.

Wile E. Coyote
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Älä keisari rauhoittele, nää on just parhaita. Juupas - eipäs - juupas... :roll:

Jottei mene ihan ot: Nuo kuvan lukulasit on todella kauheat, mutta ei pimeässä erota keulaa. >Eli onko kukaan tullut ajatelleeksi ruotsin malliin irrotettavaa lisävalo patteria. Huomaamaton kiinnike siihen keulakolmion sivuille johon parilla tappi & sokka yhdistelmällä varustettu kulmarauta jossa 2-3 "saunapadan" kokoista valoa kiinni. Takapaksista sitten aina nokalle kun lähtee lappiin mäkeä laskemaan. Näin itse olen tuon suunnitellut tarvittaessa tekeväni.
Ayrton Senna da Silva forever

Niko Tuomola
Car(s): 166 ts , 75 ts

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Kyllä minä ainakin olen raiskannut Alfojeni keulat lisävaloilla aina talveksi. Tottunut jotenkin ajamaan sillain paremmin, että näkeekin jotain . Pääkaupunkiseudulla moisia tuskin tarvii, mutta toista se on täällä maalla . Vähenemään päin on tosin tarve täälläkin .

KJS
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3

Viesti Kirjoittaja KJS »

Niin ja mä tykkään että seiskafemmaan nuo lisävalot vielä keulan mallin puolesta sopiikin.

jarski

Viesti Kirjoittaja jarski »

KJS kirjoitti:Niin ja mä tykkään että seiskafemmaan nuo lisävalot vielä keulan mallin puolesta sopiikin.
pyllyjuttujahuutelet :lol:

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Entäs jälkiasennus xenonit? Täälläpäin on aika suosittuja tällaiset kompletit
http://www.allegro.pl/item128877352_pra ... a_h7_.html
Itsellä ei ole (ole tyytyväinen 156 valovoimaan... :shock: :oops: ) enkä satu tuntemaan kätään henkilökohtaisesti, joka olisi laittanut, mutta kaverin kaveri laittoi v98 166een :)

m.sa
Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0

Viesti Kirjoittaja m.sa »

Ei ne ole lailliset, kun vaativat ainakin automaattisen korkeudensäädön ja pesurit. Mut silti sellaiset mäkin laittaisin jos lisää valoa olisi pakko saada.
Abarth 500 Esseesse

OL
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)

Viesti Kirjoittaja OL »

m.sa kirjoitti:...ja lappi Äänekoskelta.
Jess! :-D

Jokke

Viesti Kirjoittaja Jokke »

AutonAlfa kirjoitti:
Ja onhan se selvää, että kaikilla Alfa kuskeilla on kakkosautot...

No tällä Alfa kuskilla ei ainakaan ole kuin yksi auto ja koska minulla on vähemmän sitä mitä muilla on ilmeisesti enemmän eli rahaa, niin eipä ole sitä kakkosta mahkuja hankkia ihan paikalla.

On se muuten kumma kun tuo raha on jo niin vanha keksintö, että luulisi sitä olevan kaikilla mutta kun vaan ei :(
Rahaa on vähän mutta pitäähän sitä aina vähän ollakin :)

Jokke

Viesti Kirjoittaja Jokke »

KJS kirjoitti:Miten ihmeessä tämä kansa pysyi tiellä 6V Kuplalla tai muilla vastaavilla hehkulankapolttimo autoilla?
Vauhtia max 80km/h alamäkeen ja vastaan tuli toinen auto ehkä kolmen päivän välein.
Rahaa on vähän mutta pitäähän sitä aina vähän ollakin :)

jaskas
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Onko Viiskutoseen ollut saatavana xenoneita tai muita vähän parempia tuikkuja?
Tota samaa mäkin kirosin, ja tilasin reilu vuosi sitten tällasen setin:
http://gamma.verkkomestari.com/~sederhol/xenon/

Pitkät näyttää mulla ihan taivaisiin, niitäkin pitäisi säätää, jotta niistä olisi jotain apuja. Taitaa joutua turvautumaan poppakonsteihin, kun niihin ei taida olla mitään säätömekanismia. Ajattelin laittaa samalla pykälän tehokkaammat polttimot.

KJS
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3

Viesti Kirjoittaja KJS »

Mistä tilasit xsenonit ja mitä makso?

jaskas
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

KJS kirjoitti:Mistä tilasit xsenonit ja mitä makso?
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=6 ... ight=xenon

AutonAlfa
Car(s): Alfoja :)

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Jokke kirjoitti:
AutonAlfa kirjoitti:
Ja onhan se selvää, että kaikilla Alfa kuskeilla on kakkosautot...

No tällä Alfa kuskilla ei ainakaan ole kuin yksi auto ja koska minulla on vähemmän sitä mitä muilla on ilmeisesti enemmän eli rahaa, niin eipä ole sitä kakkosta mahkuja hankkia ihan paikalla.

On se muuten kumma kun tuo raha on jo niin vanha keksintö, että luulisi sitä olevan kaikilla mutta kun vaan ei :(
Se on muuten kumma asia, miten yhden lauseen irroituksella jutusta saa kaiken sarkasmin katoamaan tai sitten en vaan osaa tai sitten mulla on vaan rahaa liian paljon. Onnea valitsemallasi tiellä.

90
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Silvio kirjoitti:Samoin on valaistuja täälläkin. Ja loppuosastakin samaa mieltä..
oletkos ajatellut että oulunläänissä on paljon muitakin paikkoja kuin vain Oulu.. :roll:

oulun seudulla kadut ovatkin valaistut sehän nyt on selvä mutta kun lähdetään pyörimään pienempiin paikkoihin joita läänissä piisaa niin asiat ovat hivenen toisinpäin ja lisävaloille on todellakin käyttöä ainakin näin syksyisin kun hirvet ovat vauhkoina ja pimeys imee kaiken valotehon, ajappas esim oulu->raahe väli tai ylivieska-> raahe väli niin pimeää piisaa.
kyllä se turvallisuus edelleenkin on tärkeämpi tekijä kuin auton muodot.. :roll:

Vastaa Viestiin