Tämähän oli mennyt kiivaaksi viikonlopunaikana. Lisätään hieman soppaan omakin kanta. Mielestäni uuden auton kanssa ei oikein voi puhua harrastamisesta. Mitä harrastamista on ostaa kaupasta, käyttää se merkkihuollossa ja vain ajella. Tuolla logiikallahan kaikki autoilijat olisi harrastajia. Vertauksena tuo metsästys on ihan hyvä. Siis metsästäjillä on se uusi ase seinällä ja sitten asekeräilijällä/harrastajalla on niitä vanhoja aseita seinät täynnä, tai nykysäännöksillä siis kaapit täynnä.
Itselle tuo autojen entisöinti on ajanvietettä/harrastus ja tallissa tulee varmaan vietettyä enemmän aikaa kuin kotona sisällä. Itselle tuo rakentaminen on jopa mielekkäämpää, kuin valmiilla autolla ajaminen. Tokihan ajamaankin olisi kiva päästä jossain vaiheessa, mutta hiplataan nyt vielä tämä talvi, josko Alfan saisi kevääksi museotarkastukseen ja sitä myöten suomikilpiin. Pääsisi itsekin kokeilemaan miten ylivertainen Alfa on ajaa muihin nähden

, minä kun en vielä ole koskaan ajanut Alfalla.
Sen verran museorekisteristä, että museoauto on kokovuoden rekisterissä ja sillä saa ajaa vaikka talvella. Käyttörajoituksena on, että sitä saa käyttää vain 30 päivänä vuodessa. Sikäli erikoista on, että muserekisteröidulle ajoneuvolle ei ole esim talvirengaspakkoa.