Alfoista
Valvoja: Moderators
Mokoma
Viestit: 559 Liittynyt: 01 Elo 2006, 21:42
Car(s): Punto GT 1.4T -94, Accord -04, Rolla -88, ex 164 V6, ex 164 TS
Paikkakunta: Suomi
Viesti
Kirjoittaja Mokoma » 05 Marras 2006, 20:24
Elikkäst miten säädän kellonaikaa digitaalisesta kellosta joka sijaitsee lämmönsäätöpaneelin alapuolella?? onko muuta vaihtoehtoa ku rykästä akun miinusnapa irti kello 00:00??
Nelli
Viestit: 904 Liittynyt: 30 Loka 2003, 04:21
Paikkakunta: Mariefors
Viesti
Kirjoittaja Nelli » 05 Marras 2006, 20:44
Painat keskimmäisen nappulan pohjaan ja pidät sen pohjassa. Vasemman puoleisesta nappulasta säätyy tunnit, oikeanpuoleisesta minuutit. Kun kellonaika on kohdallaan, voit päästää keskimmäisestä irti.
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16
Epezi
Viestit: 7464 Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Epezi » 06 Marras 2006, 08:28
Tai jos ja kun ne napit eivät toimi, niin käyt irroittamassa akun klo 0.00
Monza
Viestit: 897 Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Monza » 06 Marras 2006, 09:54
Joo, ei toiminut tunninsiirtonappi enää täälläkään, joten kesä/talviaika asetetaan kello 00:00
Nyt superin LCD:n segmentit on niin pimeinä, ettei koko kellolla ole enää mitään virkaa...
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 06 Marras 2006, 09:58
Itsellä sai tuon säädön aina toimimaan kun painaessa samalla "hinkkasi" niitä nappeja kun ne olivat pohjassa.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 06 Marras 2006, 10:52
Monza kirjoitti: Nyt superin LCD:n segmentit on niin pimeinä, ettei koko kellolla ole enää mitään virkaa...
Jeps, kelloa voi kyllä säätää mutta jos siitä vielä jotain näkisin niin hyvä
Onko tuon näytön korjaamiseen millaisia vaihtoehtoja? Liittynee vahvasti otsikkoon niin kysytään samalla.
Monza
Viestit: 897 Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Monza » 06 Marras 2006, 17:29
Tätä on muinoin pohdittu täällä:
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=1423
Vaikuttaa kalliilta/työläältä ...
HerraR
Viestit: 248 Liittynyt: 06 Loka 2003, 17:28
Car(s): E61 & 944S2 ex 166 3.0 2000 ex 164 3.0 24v 1994 ex 164 TS 1990
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja HerraR » 06 Marras 2006, 17:53
Ruotsissa on
herra , joka kunnostaa näitä.
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 06 Marras 2006, 19:13
Joo muistan tuon, ajattelin jos olisi jotain mitä voisi itse tehdä. On tuskin kovin vaikea toimenpide jos tietää mitä tekee?
Carlos
Viestit: 1932 Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89, 164 Super 3.0 -93, 164 Super 3.0 -94, 164 Super 3.0 -96, 164 Q4 -94, Mazda 2 SPORT! Nissan X-Trail Vespa 50 Special -74 Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi
Viesti
Kirjoittaja Carlos » 07 Marras 2006, 17:25
Jos jollain on tuollaínen risa näyttö, niin korjausoperaatiota voisi yrittää.
Ei pitäis olla kovinkaan kummonen homma.
Mokoma
Viestit: 559 Liittynyt: 01 Elo 2006, 21:42
Car(s): Punto GT 1.4T -94, Accord -04, Rolla -88, ex 164 V6, ex 164 TS
Paikkakunta: Suomi
Viesti
Kirjoittaja Mokoma » 09 Marras 2006, 20:40
Kiitos herroille. Kokeilin kitkuttaa, hinkata, runkata ja ränkyttää mutta ei eloa. Kaapeli irti vain ja nyt on muuten minuutilleen oikein....
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 10 Marras 2006, 08:00
Tässä on alfakuskin asennetta, jaksaa kaivella akunkenkää irti keskellä yötä että saa kellon aikaan
- Epäkelpokeräilijä -
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 10 Marras 2006, 10:38
Onhan tiedossa että niitä pitää painaa yhdessä sen keskimmäisen napin kanssa?
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Mokoma
Viestit: 559 Liittynyt: 01 Elo 2006, 21:42
Car(s): Punto GT 1.4T -94, Accord -04, Rolla -88, ex 164 V6, ex 164 TS
Paikkakunta: Suomi
Viesti
Kirjoittaja Mokoma » 10 Marras 2006, 21:02
Onhan se tiedossa joo. Keskimmäinen katkaisija painunut vain liian syvälle ja nyt tulee oikeen valo kelloon ku sitä painaa. Toki jaksaa kaivella vaikka kolmelta aamuyöstä jos vaan Italian lämminverinen jaksaa kehrätä...