Bosch Aerotwin

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Cotson
Viestit: 114
Liittynyt: 04 Syys 2003, 23:09
Car(s): 159 1.75 TBi,
ex. 156 2.5 V6,
ex. 156 2.0 TS
Paikkakunta: Helsinki

Bosch Aerotwin

Viesti Kirjoittaja Cotson »

Kyllä tuli taas todettua että tieto lisää tuskaa...

Olin meinaan kaikessa rauhassa etsimässä tietoa että minkä malliset Boschin sulat käyvät 156:een. Eipä löytynyt sitä mallilistaa Boschin Suomen-sivulta joten suuntasin etsintäni Engelsmannien saitille. Sieltä sitten bongasin tämän. Nyt ei sitten enää mielessä liikukkaan muuta kun että mistäs tuollaiset saisi :twisted:

Vaikea kyllä sanoa miten tuollaiset käyttäytyvät jääsohjossa ja kuravellissä mutta silti... Olisivat kuitenkin aika mäheän näköiset ja hiljaiset ja turvalliset ja... :silly:

Avatar
MP
Viestit: 780
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MP »

En muista sulkien mallinumeroa, mutta Audi TTssä on samat sulat kuin 156sessa eli Boschilta löytyy sopivat.

Noista patukkasulista sen verran, että taksikuski meinasi viikonloppuna, että käyttätyvät lähes samoin kuin ns. talvisulat eli ne joiss aon kortsu päällä. Kyseiset sula oli tosin Passatissa, mutt asilti. Voivat olla siis ainakin tuon käyttäjäkommentin mukaan hyvät.
MP

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Bosch Aerotwin

Viesti Kirjoittaja V6 »

Cotson kirjoitti:Kyllä tuli taas todettua että tieto lisää tuskaa...

Olin meinaan kaikessa rauhassa etsimässä tietoa että minkä malliset Boschin sulat käyvät 156:een. Eipä löytynyt sitä mallilistaa Boschin Suomen-sivulta joten suuntasin etsintäni Engelsmannien saitille. Sieltä sitten bongasin tämän. Nyt ei sitten enää mielessä liikukkaan muuta kun että mistäs tuollaiset saisi :twisted:

Vaikea kyllä sanoa miten tuollaiset käyttäytyvät jääsohjossa ja kuravellissä mutta silti... Olisivat kuitenkin aika mäheän näköiset ja hiljaiset ja turvalliset ja... :silly:
tmssä oli mainos/juttu tällaisista sulista http://www.bardahl.com/longlifesiliconeblades.htm voisi testata jos löytyisi Alfaan sopiva versio
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

hrnt
Viestit: 85
Liittynyt: 13 Elo 2003, 07:14
Paikkakunta: Espoo

Re: Bosch Aerotwin

Viesti Kirjoittaja hrnt »

V6 kirjoitti:
Cotson kirjoitti:Kyllä tuli taas todettua että tieto lisää tuskaa...

Olin meinaan kaikessa rauhassa etsimässä tietoa että minkä malliset Boschin sulat käyvät 156:een. Eipä löytynyt sitä mallilistaa Boschin Suomen-sivulta joten suuntasin etsintäni Engelsmannien saitille. Sieltä sitten bongasin tämän. Nyt ei sitten enää mielessä liikukkaan muuta kun että mistäs tuollaiset saisi :twisted:

Vaikea kyllä sanoa miten tuollaiset käyttäytyvät jääsohjossa ja kuravellissä mutta silti... Olisivat kuitenkin aika mäheän näköiset ja hiljaiset ja turvalliset ja... :silly:
tmssä oli mainos/juttu tällaisista sulista http://www.bardahl.com/longlifesiliconeblades.htm voisi testata jos löytyisi Alfaan sopiva versio
On se teflon kyllä ihmeainetta kun ne nykyään tunkee sitä kaikkialle moottoriöljyistä pyyhkijän sulkiin ;P
164 TS -91, VW Kleinbus -69 (lauluautoprojekti parin kaverin kanssa)

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Noi boschit vaikuttaa kyllä aika kunkuilta. Tuollaiset seuraavaksi jos sopiva malli vain löytyy... Bardahlit on ilmeisesti "normaalit" rakenteeltaan mutta kestävämmät käytössä. Saisivat testata noita jossain että tietäis onko väitteille katetta, hinnassa kun varmaan on katetta :wink:
Ayrton Senna da Silva forever

hrnt
Viestit: 85
Liittynyt: 13 Elo 2003, 07:14
Paikkakunta: Espoo

Re: Bosch Aerotwin

Viesti Kirjoittaja hrnt »

Cotson kirjoitti:Kyllä tuli taas todettua että tieto lisää tuskaa...

Olin meinaan kaikessa rauhassa etsimässä tietoa että minkä malliset Boschin sulat käyvät 156:een. Eipä löytynyt sitä mallilistaa Boschin Suomen-sivulta joten suuntasin etsintäni Engelsmannien saitille. Sieltä sitten bongasin tämän. Nyt ei sitten enää mielessä liikukkaan muuta kun että mistäs tuollaiset saisi :twisted:

Vaikea kyllä sanoa miten tuollaiset käyttäytyvät jääsohjossa ja kuravellissä mutta silti... Olisivat kuitenkin aika mäheän näköiset ja hiljaiset ja turvalliset ja... :silly:
BTW, Boschin sulkapakkaus 682 käy tohon alfaan. Sulkien pituudet on 550mm ja 530mm joista toi 530mm on taivutettu sulka. Sen takia noita sulkia ei saa erikseen eikä tota pakkausta löydä ihan kaikkialta.

Ainakaan suomenkielisen kataloogin mukaan aerotwiniä ei saa vielä mihinkään alfaan :(
164 TS -91, VW Kleinbus -69 (lauluautoprojekti parin kaverin kanssa)

Avatar
RR92
Viestit: 157
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 23:10

Viesti Kirjoittaja RR92 »

En tiedä mikä se on mut mulla on b.... vain huonoja kokemuksia!Narisee
ja ei kestä pitkään.Mulle on pop champion hyvä.Halpa ja tuntuu kestävän
aika pitkään.

Avatar
Hesem
Viestit: 521
Liittynyt: 15 Heinä 2003, 02:48
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Hesem »

Just ostin champion sulan, hieno spoilerimalli :lol: kuskinpuolelle, noin 15 euroa citymarket :mrgreen:

gtj
Viestit: 137
Liittynyt: 11 Syys 2003, 00:21
Paikkakunta: Kauniainen

sulat

Viesti Kirjoittaja gtj »

Heippa vaan täältä käpykylästä!
Omaan talviautooni en kyllä suostu ostamaan mitään tavallisia muovisulkia, kyllä se on niin että hiilikuitua se olla pitää! Ostin jo toisen sarjan, tai oikeastaan ensimmäinen sarja tuli jonkun auton mukana ja kun pyyhkijät olivat jo pari vuotta olleet minun autossa niin päätin sitten investoida uusiin. Ja kyllä ne ovat hienoja, pyyhkivät niin että näkee ihan selvästi mikä auto siinä edessä on. Sitäpaitsi myyjä kehui että ne ovat tehty Italiassa, eivät siis mitään saksalaista uusiomuovia. Niin teitä ehkä kiinnostaa että mistä näitä voi ostaa? Koska olemme kohtalontovereita, tai itse olen kesäisin alfa kuski, niin voin ilmoittaa että näitä kaksoisulka hiilkuitu pyyhkijöitä voi kysellä tiskin alta, kun kertoo salasanan alfa, tuolta Bilteman tavaratalosta.

Ps Älkää hikeentykö, tää nyt vaan oli tällainen tapaus tänään, ehkä Alffailun puute tekee vähän levottomaksi.

Vastaa Viestiin