
Kehuvat olevansa erikoisautojen asiantuntija, mutta myyjä hoki: harvinainen, erikoinen, harvinainen, näitä ei ole paljon liikenteessä......
Sipilässä hyvitys olikin sitten yli kaksinkertainen.
Valvoja: Moderators
Tuo on ihan normaalia jos on liikkeessä vaihtamassa suunnilleen samanhintaiseen autoon. Ei sitä kukaan päikseen vaihda eikä läheskään, kun laskevat päälle oman katteensa ja sen lisäksi kustannukset joita syntyy, jos Alfasta hajoaa jotain ja se pitää liikkeen piikkiin korjauttaa.timopah kirjoitti:Kemin Osto-ja Myyntiliike tarjosi 5000€ Alfastani (147 -01) vaihdossa samanikäiseen 10900€:n hintaiseen Citroen Xsara VTS:ään...
Tuntuu silta että nykyään liikeiden kate on euroissa sama luku kuin ennen markoissa...Kirkinen kirjoitti: Mutta mun on kuulemma ajettu jo 171 tkm. Autoliikkeet tavoittelevat noin 5 k€ katetta ulosmyynnin suhteen. Ei kai tässä muusta ole kyse, mutta jos kiinnostaa kaara niin yhteyttä pojat!
P.S. Deltan paras hyvitys noin 10 k€...
Niin...eikös se olekin pikemminkin juuri päinvastoin eliScuderia Rasvanäppi kirjoitti: Ei niille varusteille hirveästi lasketa arvoa käytetyssä autossa, ilmastointi on harvoja poikkeuksia.
Kävikö mielessä, että juuri mainitsemasi seikan takia sinun autosta tarjottiin ns. kohtuullisesti?KauGoH kirjoitti:itse kävin lappeenrannan deltassa koeajamassa 166 2.0 TS:n, noh, auto oli ihan paska, korjattavaa vikaa oli vilkunviiksestä lähtien, vaihdekepin nuppi jäi käteen kun lähdin kiihdyttämään ja vaihdoin vaihdetta 2-3![]()
keskuslukitus ei toiminut avaimesta ja kaikkea muuta mukavaa, mutta kaveri sanoi liikkeeseen takaisin päästyä että mikäs olisi tulossa vaihdossa? tajosin omaa kinneriä väliin 175 000km ajettu toi mun auto, jaahas! annatko puhelinn umeron niin soittelemme sulle kunhan tässä laskeskellaan hyvitystä(166 hinta 14 900€) no eipä mittään soittakaa kun saatte helmitaulun kuntoon ja tiedätte paljon pitäs maksaa väliä!!!
soitti kahden päivän päästä että tarjoisivat mun autosta 9000€, ensiksi ajattelin että ompa vähän mutta hiukan kun pohti niin se on yllättävän paljon autoliikkeeltä tarjottu! jos olis rahaa ollu niin olis voinu vaikka vaihtaa![]()
siis jos se olis ollu paremmassa kunnossa eikä tollanen raiskattu p*ska
Saman verran tarjottiin toukokuussa 2006 105tkm ajetusta vaihdossa Skoda FobiaanCiancarlo kirjoitti:Kävinpä kysymässä tarjousta ysiin (2,2 jts); olisivat hyvittäneet omasta katiskasta (156 -98, 210 tkm) huimat 5500, jes.
=> jatkan ajoa vanhalla ratsulla.
Ciancarlo kirjoitti:Kävinpä kysymässä tarjousta ysiin (2,2 jts); olisivat hyvittäneet omasta katiskasta (156 -98, 210 tkm) huimat 5500, jes.
=> jatkan ajoa vanhalla ratsulla.
Eiköös se oo kaiken kapitalistisen liiketoiminnan perusedellytys jatkuvuutta ajatellen? Kun nykyinen (käytettyjen autojen hintoja vääristävä) kuluttajansuojalaki pakottaa korjaamaan liikkeen piikkiin kymmenen vuotta vanhoissa katiskoissa ilmenevät suunnitteluvirheet niin ei kai autokaupat muuta voiV-tyyli kirjoitti:Taitaa olla pojilla katteet sellaisella mallilla, että kauppa jää plussalle, vaikka omakustannushinnalla toisessa delta-autossa levinneen jakoremmin ja moottorin vaihdattaisivat, puhumattakaan siitä, että tekisivät omakustannushintaan.
Joo. Asiallista puhetta. Jos autoni on sellaisessa kunnossa, että on mahdollista saada yksityiselle kaupaksi, niin myyn itse. Ehkä ainoana poikkeuksena jos remmi porsii, niin silloin pitäisi laitattaa itse tai etsiä remppamies ostajaksi, toisena poikkeuksena se, että vakuutusyhtiö toimii ostajana. Tosin rahamäärä vastaa tällöin varmaan suunnilleen sitä liikkeeseen vientiä. Toistaiseksi olen itse kaupannut.eltsu kirjoitti:Eiköös se oo kaiken kapitalistisen liiketoiminnan perusedellytys jatkuvuutta ajatellen? Kun nykyinen (käytettyjen autojen hintoja vääristävä) kuluttajansuojalaki pakottaa korjaamaan liikkeen piikkiin kymmenen vuotta vanhoissa katiskoissa ilmenevät suunnitteluvirheet niin ei kai autokaupat muuta voiV-tyyli kirjoitti:Taitaa olla pojilla katteet sellaisella mallilla, että kauppa jää plussalle, vaikka omakustannushinnalla toisessa delta-autossa levinneen jakoremmin ja moottorin vaihdattaisivat, puhumattakaan siitä, että tekisivät omakustannushintaan.Juuri tuosta syystä myyn ja ostan omani yksityiseltä... menetän tuon takuun mutta voitan liikkeen ottaman "vastuu varan" ja myyjien työlle yms. lasketun hinnan
Lankomiehen isäukko osti uuden dorf Fusionin, vaihdossa meni persmalli Twingo -97 mukavalla peltipintasisustuksella ja kasaan liimatulla takapuskurilla. Hyvityshinta patonkivinkulelusta 6000eur.Alfis kirjoitti:- Joo, ne nyt on sellasii.. Mut sanotaan, et jos meidän tarvii toi sun
rasias nyt sit ottaa, nii ei sen arvo kyl oo rehellisesti sanottuna ku
jokseenki 1500€ !!
Oliskohan tosiaan käynyt niin että myyjä sisäisti vuosiluvun "väärin päin" ja tarkisti 164:n hinnan? Ei tossa muuten ole mitään järkeä.Mokoma kirjoitti:Tämä on kyllä suoraan vittuilua päin naamaa!! -89 164 ajettu 250tkm ja sillon puhutaan 1500egen hintaluokasta!! Käsittämätöntä touhua...Mut sanotaan, et jos meidän tarvii toi sun
rasias nyt sit ottaa, nii ei sen arvo kyl oo rehellisesti sanottuna ku
jokseenki 1500€ !!
On tuossa järkeä.. tietyllä tavalla! Nimittäin tuo tuleva autojobbari -kterkkila kirjoitti:Oliskohan tosiaan käynyt niin että myyjä sisäisti vuosiluvun "väärin päin" ja tarkisti 164:n hinnan? Ei tossa muuten ole mitään järkeä.Mokoma kirjoitti:Tämä on kyllä suoraan vittuilua päin naamaa!! -89 164 ajettu 250tkm ja sillon puhutaan 1500egen hintaluokasta!! Käsittämätöntä touhua...Mut sanotaan, et jos meidän tarvii toi sun
rasias nyt sit ottaa, nii ei sen arvo kyl oo rehellisesti sanottuna ku
jokseenki 1500€ !!