Ex 156 2.0 rek 02/1999 eka vaihto 01/2004 48 tkm - toinen vaihto 12/2006 70 tkm kun oli muuta remppaa, jossa piti joka tapauksessa purkaa jakopään tavarat pois (nokka-akselin asentotunnistin ja ajoituksenmuunnin).
Juniori kehoituksestani pyysi kaikki vaihdetut tavarat pahvilaatikkoon ja kyllä täytyy sanoa, että olivat nyt tuon 3 vuoden ja 22 tkm jälkeen kuin pakasta vedettyjä - myös 70 tkm rullannut laitehihna. (Tarjolla omatoimiasentajalle ilman takuuta 10 euroo + lähetyskulut ja pannaan vielä samaan hintaan pois kuleksimasta 50 tkm ajettu ehjä (vasemman)edit: oikean puolen ylätukivarsi

Tämä tilanne tuli mm Opel`illa 2000-luvun taitteessa samalla tavalla esiin ja siellä ymmärrettiin myös asiakasta ja hinnoiteltiin vaihdot asiakasystävällisiksi päin vastoin kun DA:ssa, jossa siitä tehtiin bisnestä (tätä on käsitelty laajemmin mm tässä ketjussa http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=7 ... straliassa)Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Tosin tuntisin kyllä silti itseni petetyksi jos 120 tonnin hihnanvaihtovälillä myydystä uudesta autosta puolitettaisiin vaihtoväli ilman, että huollon hintaa kompensoidaan.