GTV + lohkolämmitin

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
ullewi
Viestit: 29
Liittynyt: 12 Tammi 2007, 14:04
Paikkakunta: Turku

GTV + lohkolämmitin

Viesti Kirjoittaja ullewi »

Morjesta!

Tuli tossa viime kesänä hommattua -97 vuotinen GTV ja siihe olis tarkotus ny laittaa lohkolämppäri. Suomen hienon talven johdosta oon sitä venyttäny tänne asti. :)
Osat o ny hommattu ja asennus puuttuis, osaiskohan joku suositella täst turun alueelt jotai paikkoja mis sais edullisest sen laitettua paikkaansa?

ps. fotoja kärrystä ku pääsen himaa. :-D

Helenius
Viestit: 8
Liittynyt: 02 Loka 2005, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Helenius »

Kysyn ihan mielenkiinnosta, mikä lämmitin? Omassa defan letkulämppäri alavesiletkussa, ei hyvä, sytyttää moottorivikavalon ku on ollu piuhan päässä :(

oulaoras
Viestit: 12
Liittynyt: 16 Joulu 2006, 18:53

Viesti Kirjoittaja oulaoras »

laitatin kanssa ketvoseen (-99 2.0 twin spark) lämppärin, on tosiaan letkusellainen mutta ei ole ollut ongelmia vikavalojen kanssa.

Avatar
ullewi
Viestit: 29
Liittynyt: 12 Tammi 2007, 14:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja ullewi »

Jepa, letkulämppäri se on. Alavesiletkuu se asennettii ja samal tuli laitettuu sisähaarotus, mukavampi hypätä lämpimää autoo. :)

Ny o pari kertaa tullu sitä jos täs testattua eikä mulla kans oo (viel) ainakaa mitää ylimääräst valoshow:ta pistäny mittaristoo, toivotaa ettei sytykkää...

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Helenius kirjoitti:ei hyvä, sytyttää moottorivikavalon ku on ollu piuhan päässä
Tästä ongelmasta pääsee eroon ottamalla piuha irti 10min ennenkuin lähtee. Vaihtoehtoisesti käynnistää uudelleen niin sammui ainakin minulla.

Vastaa Viestiin