Kuusnepa ts lootan öljytikku.
Valvoja: Moderators
Kuusnepa ts lootan öljytikku.
Siis olen kattonut sen seitsemän kertaa tonne konepellin alle ja ei sielä mitään lootan tikkua ole vaikka käyttömanuska niin väittää ??? 

Re: Kuusnepa ts lootan öljytikku.
Kyllä se siellä varmaan on.HOTAKAINEN kirjoitti:Siis olen kattonut sen seitsemän kertaa tonne konepellin alle ja ei sielä mitään lootan tikkua ole vaikka käyttömanuska niin väittää ???
On vaan hieman ahtaassa paikassa,mutta kyllä sen yläkautta saa sieltä pois ja takaisinkin,tosin ainakin öljyn lisääminen sitä kautta vaatii aikas pienet kädet,mutta onnistuu tarvittaessa esim. tippakannulla kun siihen laittaa hieman jatkoletkua.
nimimerkki kokemusta on (entisessä 164:ssa ei oikein öljyt pysyneett laatikossa)
Re: Kuusnepa ts lootan öljytikku.
Tuolta piilosta osannut edes kattella.Zenery kirjoitti:Kyllä se siellä varmaan on.HOTAKAINEN kirjoitti:Siis olen kattonut sen seitsemän kertaa tonne konepellin alle ja ei sielä mitään lootan tikkua ole vaikka käyttömanuska niin väittää ???
On vaan hieman ahtaassa paikassa,mutta kyllä sen yläkautta saa sieltä pois ja takaisinkin,tosin ainakin öljyn lisääminen sitä kautta vaatii aikas pienet kädet,mutta onnistuu tarvittaessa esim. tippakannulla kun siihen laittaa hieman jatkoletkua.
nimimerkki kokemusta on (entisessä 164:ssa ei oikein öljyt pysyneett laatikossa)
No tai hoitaa tuon öljyn laiton kun sillä on pienet kädet.
On muuten monta kertaa ollut apua noista pienistä naisen käsistä autorempassa.