Piti sitten lähteä kylillä käymään ja pistin virrat päälle,niin alkoi ihme lorina kuulumaan konehuoneesta.No virrat pois ja tutkimaan niin iso lätäkkö polttoainetta auton alla.Uudestaan virrat päälle ja tutkimaan niin mitä v*ttua! Suodattimen pohjasta tulee polttoainetta sen mitä pumppu jaksaa pumpata.
Ei auta,eikun mukavaa sormijumppaa pikku pakkasessa ja suodatin jalkoineen irti ja tutkimaan.
Suodattimen pohjassa on normaalin tyhjennysropun tilalla "nerokas" vedentunnistin joka näköjään laskee polttoaineet suoraan maahan jos suodattimessa oleva vesi jäätyy tai suodatin viottuu.Suodatin oli vaihdettu vajaa 2000km sitten.Noh löysin kotoa vanhan suodattimen ropun ja ruuvasin tunnistimen tilalle ja virrat päälle ja kone käymään,eikä mitään vuotoja missään

Autossahan on takuut voimassa ja olisin tietysti voinut tilata hinurin hakemaan pajalle,mutta ei se mua olis paljon lohduttanut kun sijaisautoa ei olis saanut ja hinurikin olis pitäny maksattaa omasta vakuutuksesta.

Antoihan Delta kyllä kakistelematta uuden suodattimen tilalle ja osaanpahan tästä lähtien pitää suodattimen mukana tulevaa ylimäärästä pohjaroppua mukana,ettei matkanteko lopu tuon tunnistimen takia

Ot: 156 2.4JTD 20v koneessa on remmin vaihtoväli 4v/120000 niinkuin
159:kin,toisin kuin mullekkin on ostaessa tarjottu 3v/60000 väliä.