Alfa huoltoja Jyväskylässä?!

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Cheich
Viestit: 40
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 03:51
Paikkakunta: Tampere

Alfa huoltoja Jyväskylässä?!

Viesti Kirjoittaja Cheich »

Mun 156 tiputtelee öljyä ja pitäis käyttää huollossa.. Deltalle en haluaisi viedä kun jonku pikku tiivisteen vaihdosta ottaavat kuitenkin sen 500€.

Eli Mitä firmoja on jyväskylässä, jotka huoltaisi alfaa? asialla on melko kiire kun tiistaina pitäisi töihin päästä eli maanantaina täytyisi saada jo kuntoon. Deltalla kävin kyselemässä ja sen maanantaina lupasivat kattoo, mut jos täällä on jotain halvempia(parempia) mestoja niin veisin mieluusti sellaiseen..
In heaven all the interesting people are missing.
-Friedrich Nietzsche-

Wannabe
Viestit: 37
Liittynyt: 06 Heinä 2003, 21:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Wannabe »

Itse olen käyttänyt Alfaani Hiomo Kantasella startin vaihdossa ja sain sieltä myös tarjouksen 120 tkm:n huoltoon. Öljyjä olen käynyt vaihtamassa Oil Boysilla.

Avatar
Antieko
Viestit: 649
Liittynyt: 07 Huhti 2005, 11:30
Car(s): ex:156 v6 2,5 24v -98
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Alfa huoltoja Jyväskylässä?!

Viesti Kirjoittaja Antieko »

Cheich kirjoitti:Mun 156 tiputtelee öljyä ja pitäis käyttää huollossa.. Deltalle en haluaisi viedä kun jonku pikku tiivisteen vaihdosta ottaavat kuitenkin sen 500€.

Eli Mitä firmoja on jyväskylässä, jotka huoltaisi alfaa? asialla on melko kiire kun tiistaina pitäisi töihin päästä eli maanantaina täytyisi saada jo kuntoon. Deltalla kävin kyselemässä ja sen maanantaina lupasivat kattoo, mut jos täällä on jotain halvempia(parempia) mestoja niin veisin mieluusti sellaiseen..
Kantasta olen itse käyttänyt öljynvaihtohuolloissa. Hihnarempankin tekivät vaikka se monelle tuntui olevan ylivoimainen juttu tähän vee moottoriin.

Startin ym. olen vaihdattanut Alakönnillä Tiituspohjassa. Sieltä saatat saada jopa sopimuksesta ilta/ viikonloppu aikoja. On huolellisen työn tekijä.

Cheich
Viestit: 40
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 03:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Cheich »

Kiitoksia.. pitääpäs soitella firmoihin heti aamulla..
In heaven all the interesting people are missing.
-Friedrich Nietzsche-

Avatar
Tommo
Viestit: 181
Liittynyt: 29 Huhti 2005, 20:45
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Tommo »

Autofit Seppälä (Kukkumäen Autohuolto) teki mulle remminvaihdon. Ok palvelu.

Al Pappa
Viestit: 88
Liittynyt: 16 Syys 2004, 22:20
Paikkakunta: Jkl

Alfa huoltoja Jyväskylässä.....

Viesti Kirjoittaja Al Pappa »

itselläni lähestyy 80tkm:n / 4 v huolto superiin. Kyselin kustannusarviota muutamista paikoista ja kuten arvata saattoikin DA:n hinta oli noin kaksinkertainen verrattuna muutamaan muuhun firmaan.
Eli DA:ssa 80 tkm:n määräaikaishuolto 450€ (TARJOUS :-(), muualla sama homma vaihteli 220- 260 €.
Nämä muut firmat ovat merkkikorjaamoja, ei mitään "autotallipajoja".
Ylhäällä olevissa viesteissä olikin nimiä.....lisään vielä ja SUOSITTELEN
JMT-Autopalvelu Oy Viitaniemessä, Nisulankadulla.
....niin, hintaan sisältyy suvikumien allelaitto ja tavipyörien pesu.
"pappa-alfisti"

Vastaa Viestiin