Minullakin america lukee maskissa, rekisteriotteessa taas ei. Ja auto on 3.0V6 katilla vm90 ja lukkopellin kyltissä lukee mallina 162B6B. QV-malli olisi 162B6C, ja vanhemmat joita kutsutaan oikeasti americoiksi 162B6A. Tähän tulokseen olen siis tullut, korjailkaa jos olen väärässä.
vakuutusyhtiö varmaankin perii vakuutusmaksut QV.n mukaan siitä johtunee merkintä vakuutuspapereissa.
Joo, huomasin kans heti ja kysyin että onko kallimmat vakuutukset, kun toi ei tosiaan oo mikään QV.. Ainakin mulle väittivät että ei oo merkitystä americaan verrattuna. Täytyy kyllä ottaa selvittelyn alle vielä uudestaan, kaikki se on kuitenkin kotiin päin.
juu samaa mieltä ehdottomasti kannattaa selvittää vaikkei eroa juri olisikaan kuitenkin pitkän ajan sisään säästöä syntyy..
Joo viikon välein melkeinpä kunnolla aikaa tänne kirjotella/lukea, joten oikaistaan väärinkäsityksiä: Nuorille ens auton hankkijoille romeo on liian vieras laite. Jos niitten kaikkien dx:ien ja Noppamazdojen tilalle saatais alfoja niin kivempi olis... Tai onhan kyllä romeoittenkin omistajissa niitä "lasikuitumiehiä",jotka valitettavasti tekee samaa kuin corollistit: Kaikin mahdollisin keinoin yritetään itse auton linjat haudata.. Ymmärrän sen tonni euron kantti kertaa toinen autoissa,mutta näitä kaunislinjaisiakin liian usein raiskataan mauttomuuksilla.. Ehkäpä tarkemmin ajateltuna onkin parempi ettei nämä tuukkaan joka junnun laitteiks
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Netti auton mallivalikoimasta ei enää edes löydy semmosta romeota kuin 90.. Lienee harvinaista tavaraa? Mitä eroja 90:sen ja 75:sen välillä ite asiassa on?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
lähinnä ulkonäkö ja sisusta.. 90:n on alfetan suora jatkokehitelmä kun taas 75:n perustuu giulietaan vaikka samaan pohjalevyynhän ne perustuvat kaikki 116-sarjalaiset..
allekirjoittaneelta löytyy 90 V6..tuli aikanaan hankittua ja on ollut omistuksessa jo liki seitsemänvuotta..
Juu, kattoo noita saksan ja italian hintoja nii rupee turbot olla vähitellen hinnoissaan. Suomessa varmaa kohta voi peruskuntosesta pyytää jo ~6000e Muitten pikkulohkojen hinnoissa en kyllä oo eroja kovasti huomannu.
allekirjoittaneen mieleipide on se että kutosten ja turbojen ehkäpä myös TS:n hinnat tulevät pysymään, halvalla ei enää hyvää saa..muut mallit on sitten hieman asia erikseen..