Breran hinnoittelu
Valvoja: Moderators
Breran hinnoittelu
Deltan matematiikka Breran hinnoittelussa on merkillistä . Saksassa käytetty 159 kutosen koneella on saman hintainen kuin vastaava Brera. Myös Audin tt turbokoneella on jotakuinkin saman hintainen Breran kanssa, vaikka härmässä hintaero on 15 tuusaa. Voiko joku viisas kertoa, mistä moinen johtuu? Brera on hankintalistalla, mutta tuntuu dorkalta hankkia auto Suomesta. Delta ei ilmeisesti halua kaunokaista Suomen teille.
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Ei ole tuo hinnoittelu muutenkaan kohdallaan. Yhtäkään mallia ei myydä sillä tavoin kun 156:sta kun se oli kohtuullisesti hinnoiteltu. Muistan edelleen markkahinnastosta 2 litraisen TS:n joka lähti hintaan 158000mk. Eihän siinä ollut vielä varusteita, mutta v6 tai sele ei ollut myöskään hinnalla pilattu. Nykymenolla päämalli 159 yltää ehkä kolmannekseen 156 myynnistä. Pitää muistaa että piakkoin on jo 159 facelitin aika, se vanhenee mallina koko ajan.
Eli huonoja aikoja Alfisteilla edessä, kun merkki taantuu jälleen harvinaisuudeksi.
Eli huonoja aikoja Alfisteilla edessä, kun merkki taantuu jälleen harvinaisuudeksi.
- Pablo Honey
- Viestit: 662
- Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
- Car(s): Ex 156 2.5 V6
- Paikkakunta: Tampere
Iloinen yllätys Alfojen hinnoittelupolitiikassa Suomessa on mielestäni 147 Collection. Sen hinta on kyllä kilpailijoihin ja varustelutasoon nähden hyvinkin kohdallaan. Saa nähdä, tuleeko 159:stä vastaavaa "halpiserää". Breran hinnoittelu kieltämättä houkuttelee odottelemaan muutaman vuoden ja uittamaan sellaisen esim. Saksasta.
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Kyllä 147 Collectionin hinta on hyvin kohdallaan ja minun mielestäni se joka ostaa sen tekee "vuoden kaupat"
Jos Breran hinta romahtaa saksassa niin sekin voi olla järkevä ostos muutaman vuoden kuluessa Breran ystäville. Eikö Sprintillakin oli Suomilisä 80 luvulla?kun mun tietääkseni se on maksanut reilusti enemmän kuin 33?

Nothing beats cubic inch
-
- Viestit: 106
- Liittynyt: 31 Elo 2006, 18:16
- Paikkakunta: Kotka
Juurikin näin. Tosin mun mielestä tohon hintaan Brera saisi liikahtaa vähän paremmin (on ulkonäöltään kuitenkin tosi menevä) ja olla sisätiloiltaan jotenkin hienompi. GT on paljon makeempi sisältä kun Brera.TestarosaFinland kirjoitti:Breraa ostetaan sen kauneuden vuoksi, mitään muuta syytä ei ole. sen vuoksi Deltaa miettinyt, että se joka tarvitsee sitä niin se maksaakin vaikka on niin reilu "Suomi lisä". Siis periaatella, että jos fyrkkä löytyy niin miksei
Silti voisin ostaa seuraavaksi mustan Breran

- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Pablo Honey
- Viestit: 662
- Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
- Car(s): Ex 156 2.5 V6
- Paikkakunta: Tampere
Kustannuksia on varmaankin saatu alaspäin lyömällä varustelu jo asiakkaan puolesta lukkoon ja tekemällä autoja sopiva määräerä. Toki se on myös markkinointikikka. Erittäin onnistunut paketti joka tapauksessa. Jos olisin rahoissani, voisin tuollaista vaikka harkita.Cuore Sportivo kirjoitti:Eeehh.. Mikä tämä Collection on? Minkä helvetin takia se on 4000 €uroa halvempi, kuin normi 2,0TS 5d? Miksi 1,6TS 5d maksaa 1,5 donaa enemmän?
