164TS tulpanjohdot
Valvoja: Moderators
164TS tulpanjohdot
Noniin, eli ostin uudet sytytystulpat tohon -91 TSsään, ja huomasin
ilokseni että noita vanhoja piuhoja ei saa irti ehjänä noista vanhoista tulpista (sen tulpanpuoleiseen liittimeen jää sisälle tollanen kanta noista tulpista.)
Nyt pitäisi siis saada jostain fiksuun hintaan tulpanjohdot. Ongelmana on se että tää virranjakajan puoleinen liitin on "urosmallinen" eikä biltema ainakaan näyttäisi tarjoavan tuohon sopivaa johtoa. Ehdotuksia otetaan vastaan minkälaista patenttiratkaisua/järkevää ratkaisua tuohon voisi yrittää.
nimim. Ajan parhaillaan 6 tulppaisella alfalla
ilokseni että noita vanhoja piuhoja ei saa irti ehjänä noista vanhoista tulpista (sen tulpanpuoleiseen liittimeen jää sisälle tollanen kanta noista tulpista.)
Nyt pitäisi siis saada jostain fiksuun hintaan tulpanjohdot. Ongelmana on se että tää virranjakajan puoleinen liitin on "urosmallinen" eikä biltema ainakaan näyttäisi tarjoavan tuohon sopivaa johtoa. Ehdotuksia otetaan vastaan minkälaista patenttiratkaisua/järkevää ratkaisua tuohon voisi yrittää.
nimim. Ajan parhaillaan 6 tulppaisella alfalla
164 TS -91, VW Kleinbus -69 (lauluautoprojekti parin kaverin kanssa)
Joo, fiksuna ihmisenä se viimeinen paikka josta noita katsoin oli autoazzurro tms muut alfaliikkeet
Pitääpä käydä kattomassa eka motonetistä kun on tossa kohtuu lähellä että jos sieltä saisi kohtuuhintaan noi johdot, jos ei sieltä niin sitten autoazzurrolle. Tuo 58eur johtosarja siis sisältää kaikki 8 johtoa?
Pitääpä käydä kattomassa eka motonetistä kun on tossa kohtuu lähellä että jos sieltä saisi kohtuuhintaan noi johdot, jos ei sieltä niin sitten autoazzurrolle. Tuo 58eur johtosarja siis sisältää kaikki 8 johtoa?
164 TS -91, VW Kleinbus -69 (lauluautoprojekti parin kaverin kanssa)
Noniin, nyt on alfassa uudet tulpat ja johdot
Ihan mielenkiintoinen tarina sinänsä. Lähdin ajelemaan täältä kotoa tuonne autoazzurroon Sulan teollisuusalueelle.
Rusan kohdalla alkoi auto käymään kolmella miltei koko ajan.
Saavuin sit perille Sulaan, katti haisi aika hyvälle. Toivottavasti ei kuollut :O
No, sitten menen sinne sisään ja sanon että pitäis saada noi johdot 164TSään ja se näyttää tollasia johtoja jossa toi liitin on ihan erinäköinen kuin noissa vanhoissa johdoissa. Hain autosta mallikappaleen ja demotin sitä.
Myyjä sanoo ettei sillä tollasia ole eikä oo ennen nähnyt ja epäili että jossain vaiheessa joku on tehnyt jotain isompaa sähköpatenttia tohon.
Tässä vaiheessa alkoi jo ahdistaa että oon Sulassa jumissa autolla, joka käy kolmella ja varmasti tappaa katin jos lähden sillä ajamaan takaisin ihmisten ilmoille. Noh, tällä myyjällä oli sit demokappaleena tollanen virranjakajan kansi 164TSsään ja katoin että hetkinen, täähän on ihan samanlainen kuin tossa mun kuusnepassa.
Noh, lopputulos oli siis se että noi piuhat kävi just niinkuin pitikin tohon. Vaikka se liitin olikin ihan erinäköinen niin se meni kuitenkin ihan ongelmitta kiinni :O
Oli muuten kolmea eri merkkiä noi vanhat piuhat: 2 jotain italialaista, yksi oli punainen ilman mitään tekstiä ja loput olivat Boschia. Vanhat tulpatkin olivat kolmea eri merkkiä, löyty uudempaa NGKta, vanhempaa NGKta ja bosch platinumia
Oli muuten kivaa vaihtaa tulppia ja noita johtoja huoltsikan parkkiksella ~7 asteen pakkasella ja kovalla tuulella.
Ihan mielenkiintoinen tarina sinänsä. Lähdin ajelemaan täältä kotoa tuonne autoazzurroon Sulan teollisuusalueelle.
Rusan kohdalla alkoi auto käymään kolmella miltei koko ajan.
Saavuin sit perille Sulaan, katti haisi aika hyvälle. Toivottavasti ei kuollut :O
No, sitten menen sinne sisään ja sanon että pitäis saada noi johdot 164TSään ja se näyttää tollasia johtoja jossa toi liitin on ihan erinäköinen kuin noissa vanhoissa johdoissa. Hain autosta mallikappaleen ja demotin sitä.
Myyjä sanoo ettei sillä tollasia ole eikä oo ennen nähnyt ja epäili että jossain vaiheessa joku on tehnyt jotain isompaa sähköpatenttia tohon.
Tässä vaiheessa alkoi jo ahdistaa että oon Sulassa jumissa autolla, joka käy kolmella ja varmasti tappaa katin jos lähden sillä ajamaan takaisin ihmisten ilmoille. Noh, tällä myyjällä oli sit demokappaleena tollanen virranjakajan kansi 164TSsään ja katoin että hetkinen, täähän on ihan samanlainen kuin tossa mun kuusnepassa.
Noh, lopputulos oli siis se että noi piuhat kävi just niinkuin pitikin tohon. Vaikka se liitin olikin ihan erinäköinen niin se meni kuitenkin ihan ongelmitta kiinni :O
Oli muuten kolmea eri merkkiä noi vanhat piuhat: 2 jotain italialaista, yksi oli punainen ilman mitään tekstiä ja loput olivat Boschia. Vanhat tulpatkin olivat kolmea eri merkkiä, löyty uudempaa NGKta, vanhempaa NGKta ja bosch platinumia
Oli muuten kivaa vaihtaa tulppia ja noita johtoja huoltsikan parkkiksella ~7 asteen pakkasella ja kovalla tuulella.
164 TS -91, VW Kleinbus -69 (lauluautoprojekti parin kaverin kanssa)
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Aika asentaja ollu edellinen omistaja! Mitäs se nyt tuli sitten johdoille hintaa?hrnt kirjoitti:Noniin, nyt on alfassa uudet tulpat ja johdot
Ihan mielenkiintoinen tarina sinänsä. Lähdin ajelemaan täältä kotoa tuonne autoazzurroon Sulan teollisuusalueelle.
Rusan kohdalla alkoi auto käymään kolmella miltei koko ajan.
Saavuin sit perille Sulaan, katti haisi aika hyvälle. Toivottavasti ei kuollut :O
No, sitten menen sinne sisään ja sanon että pitäis saada noi johdot 164TSään ja se näyttää tollasia johtoja jossa toi liitin on ihan erinäköinen kuin noissa vanhoissa johdoissa. Hain autosta mallikappaleen ja demotin sitä.
Myyjä sanoo ettei sillä tollasia ole eikä oo ennen nähnyt ja epäili että jossain vaiheessa joku on tehnyt jotain isompaa sähköpatenttia tohon.
Tässä vaiheessa alkoi jo ahdistaa että oon Sulassa jumissa autolla, joka käy kolmella ja varmasti tappaa katin jos lähden sillä ajamaan takaisin ihmisten ilmoille. Noh, tällä myyjällä oli sit demokappaleena tollanen virranjakajan kansi 164TSsään ja katoin että hetkinen, täähän on ihan samanlainen kuin tossa mun kuusnepassa.
Noh, lopputulos oli siis se että noi piuhat kävi just niinkuin pitikin tohon. Vaikka se liitin olikin ihan erinäköinen niin se meni kuitenkin ihan ongelmitta kiinni :O
Oli muuten kolmea eri merkkiä noi vanhat piuhat: 2 jotain italialaista, yksi oli punainen ilman mitään tekstiä ja loput olivat Boschia. Vanhat tulpatkin olivat kolmea eri merkkiä, löyty uudempaa NGKta, vanhempaa NGKta ja bosch platinumia
Oli muuten kivaa vaihtaa tulppia ja noita johtoja huoltsikan parkkiksella ~7 asteen pakkasella ja kovalla tuulella.
Ayrton Senna da Silva forever
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
:ohrnt kirjoitti: Oli muuten kolmea eri merkkiä noi vanhat piuhat: 2 jotain italialaista, yksi oli punainen ilman mitään tekstiä ja loput olivat Boschia. Vanhat tulpatkin olivat kolmea eri merkkiä, löyty uudempaa NGKta, vanhempaa NGKta ja bosch platinumia
Oli muuten kivaa vaihtaa tulppia ja noita johtoja huoltsikan parkkiksella ~7 asteen pakkasella ja kovalla tuulella.
no....edelliselle omistajalle voisi sanoa vain että järjen käyttökin ON sallittua......
Hinta oli mielestäni ihan kohtuullinen, 50 euroa.
Tossa on 8 johtoa tulpille ja 2 puolalle.
Tossa on 8 johtoa tulpille ja 2 puolalle.
164 TS -91, VW Kleinbus -69 (lauluautoprojekti parin kaverin kanssa)
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti: