madallus? iskarit? ja uusista aluista kuva :)

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
mysteryalfa
Viestit: 67
Liittynyt: 13 Maalis 2007, 15:13

madallus? iskarit? ja uusista aluista kuva :)

Viesti Kirjoittaja mysteryalfa »

mitäs ootte mieltä ku autol ajettu 164tuhatta ja madallus mielessä kannattaako samal vaihtaa iskaritkin? alusta tuntuu kyllä ihan hyvälta vielä. ja jos saa kysyä vielä mielipiteitä matoista eli hankinnassa joko musta siniset tai musta punaiset matot...penkit on siniset ja mittariston valot punaiset...kumpaa suosisitte...ja mitäs mieltä ootte noista uusista aluista`? laitan kuvan albumiin ja myös uudesta spoikasta löytyy kuva...

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Re: madallus? iskarit? ja uusista aluista kuva :)

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

mysteryalfa kirjoitti:mitäs ootte mieltä ku autol ajettu 164tuhatta ja madallus mielessä kannattaako samal vaihtaa iskaritkin? alusta tuntuu kyllä ihan hyvälta vielä.
Jos aiot madaltaa, niin ehdottomasti kokonainen alustasarja alle jämäkämpine iskareineen. Pelkkien jousien vaihdolla tulee vain maha kipeäksi.

Täällä on asiasta keskusteltu laajemmin: http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=2133

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Mattomielipiteeni on että korinväriset.
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Pablo kun kerran oot paikalla niin eikös sulla ollu 225-17 renkaat konien kanssa? Mahtuuko hyvin olemaan? jos muuttais sentin leveämmäksi...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Laba
Viestit: 377
Liittynyt: 14 Elo 2005, 14:16
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: madallus? iskarit? ja uusista aluista kuva :)

Viesti Kirjoittaja Laba »

mysteryalfa kirjoitti:hankinnassa joko musta siniset tai musta punaiset matot...penkit on siniset ja mittariston valot punaiset...kumpaa suosisitte...
Ehdottomasti sinimustat matot jos penkitkin on siniset mun mielestä.

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Silvio kirjoitti:Pablo kun kerran oot paikalla niin eikös sulla ollu 225-17 renkaat konien kanssa? Mahtuuko hyvin olemaan? jos muuttais sentin leveämmäksi...
Mahtuuhan ne, mutta mulla onkin lokarien kaarien reunat prässätty. Näillä vanteilla (8x17" ET 35) on ilmeisesti aivan siinä ja siinä mahtuuko tuo rengas taakse prässäämättä. 215/45 taas kuulemma mahtuu muutoksitta.

Ja kyllä, lattiamattojen kuuluu toki mätsätä sisustan väritykseen. ;)

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Noissa orkkisvanteissa (tänään nähtävillä) ei ole sitä huolta että ottais kaareen,vaan lähinnä mietityttää kun jousilautanen on jo nyt aika lähellä rengasta... :?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Ehdottomasti uudet iskarit madalluksen yhteydessä. jos laitat noilla iskareilla, niin max 20 tkm ja ne ovat vainaat. Tuon verran ajetut tuskin menee sitäkään.

jokihai
Viestit: 67
Liittynyt: 13 Huhti 2005, 07:46
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jokihai »

Pablo Honey kirjoitti:
Silvio kirjoitti:Pablo kun kerran oot paikalla niin eikös sulla ollu 225-17 renkaat konien kanssa? Mahtuuko hyvin olemaan? jos muuttais sentin leveämmäksi...
Mahtuuhan ne, mutta mulla onkin lokarien kaarien reunat prässätty. Näillä vanteilla (8x17" ET 35) on ilmeisesti aivan siinä ja siinä mahtuuko tuo rengas taakse prässäämättä. 215/45 taas kuulemma mahtuu muutoksitta.

Ja kyllä, lattiamattojen kuuluu toki mätsätä sisustan väritykseen. ;)
Edessä minulla 225/45 17" ja takana 235/45 17". Takaa joutui lokarin kaaria "hiukan" työstämään. Eteen joutui vaihtamaan kapeammatrinkulat, kun vanneskauppias myi väärällä et:llä olevat vannekset :?

Alustana toimii FK:n Pro satsis.

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

vaikka toi iso spoikka jakaa mielipiteet rajusti niin tuo pienempi spoikka ei ole mun makuun, mielipide asiasta on kuin persereikä, jokaisella omansa ja toisen sellainen haisee pahalta!! vanteet on hienot madallus sarja alle ja avot, hieno tulee matot mustana, sopii sisustukseen!

hieno peli kaikinpuolin kuitenkin, ja tuohon spoileriin vaikuttaa vielä sekin kun se ei ole maalattu!!!

JK
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Huhti 2007, 02:05

Viesti Kirjoittaja JK »

Ei mitään spoilereita :|

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Täysin samaa mieltä Jk:n kanssa. Mattotelineet sijoitetaan takapihalle. :-D
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

En kyllä suosittele pelkkien jousien hankkimista, itse tein niin ja alle vuoden kesti hermot sitä rämistystä ja pomputusta jolloin ostin iskaritkin.

P.S. mulla olis sulle edullinen "halpiais" setti myynnis, ellet mitään rata autoa ole tekemässä ;)
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Re: madallus? iskarit? ja uusista aluista kuva :)

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Laita tolpat ja vieterit samalla. Madallusjouset ja siihen käyttöön tarkoitetut iskarit.
Spoikan pistäsisin kiertoon.

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

dimmu kirjoitti:P.S. mulla olis sulle edullinen "halpiais" setti myynnis, ellet mitään rata autoa ole tekemässä ;)
Ei vaan sovi kutosen setti nelariin. Paikalleen menee, mutta keula jää korkeelle.

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

KJS kirjoitti:
dimmu kirjoitti:P.S. mulla olis sulle edullinen "halpiais" setti myynnis, ellet mitään rata autoa ole tekemässä ;)
Ei vaan sovi kutosen setti nelariin. Paikalleen menee, mutta keula jää korkeelle.
Joo huomasin ite kans vähä myöhemmin, että ei se ollutkaan kutvonen, mutta iskarit kyllä soppii.
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

Vastaa Viestiin