Samanlaiset oli omatkin ajatukset. Toisaalta tuo Brera on kyllä niin sikahintainen suhteessa GT:hen, että noinkin pieni hintaero on jotenkin ymmärrettävää.Rolle kirjoitti:hämmästeltiin kimpassa Spiderin hinnoittelua
Uutisia Alfa Romeosta
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Niin, ja Spiderin hinnalla saisi viisikymmentä 164:sta, joka on sentään "aito" Alfa.TestarosaFinland kirjoitti:Aivan liian kallis toi Spider on. Pienellä lisä rahalla saa jo Boxster, joka on jo AITO sportti.
Asiaan, kaikki on tietenkin suhteellista, mutta ei se rapiat 6000 €uroa ainakaan meikäläiselle ole pikkuraha, joka on hintaero Spider 3,2:n ja Boxster 2,7:n välillä. Minun mielestäni hintalaput voisi olla melkeinpä toisin päin - tuollaista perus-Boxsteria joskus ajaneena uskoisin, että Alfassa on fiilistä hieman enemmän..
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
405 hp:tä ja etuveto, se on morjens vaan...
clip: (italiaspeed.com)
Autodelta is pleased to present for its world première the most dynamic and powerful version of the Alfa GT Coupé yet – the 405 bhp supercharged Autodelta GT 3.7 Super. With its top speed of 293 km/h (182 mph) and a 0-100 km/h (0-62 mph) time of 4.9 seconds the Autodelta GT 3.7 Super offers the driver supercar level performance coupled with the car’s famous driveability and practicality.
/clip
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
taitaa olla ihan autobildin omia spekulaatioita,aika turhaa ottaa kantaa tuollaisiin photoshoppeihin.... tässä koko juttu
http://www.autobild.de/erlkoenige/neuhe ... l_id=14065
http://www.autobild.de/erlkoenige/neuhe ... l_id=14065
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Ja Tuulilasin mukaan uutta isoa Alfaa ei ehkä tule lainkaan: KLICK!
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Huomasitko VJ muuten tuon jutun päivämäärää? Lieneekö enää relevantti uutinen?
Vittorio Jano kirjoitti:Ja Tuulilasin mukaan uutta isoa Alfaa ei ehkä tule lainkaan: KLICK!
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
Todennäköisesti ei ole relevantti, kun uudesta 169:stä on nyt kohtuu kauan huhuttu ja eikös se ole vahvistettukin että sitä kehitellään? Lancian kohtalosta, ainakin Thesiksen seuraajan osalta, ei ole tietoa...Portti kirjoitti:Huomasitko VJ muuten tuon jutun päivämäärää? Lieneekö enää relevantti uutinen?
Vittorio Jano kirjoitti:Ja Tuulilasin mukaan uutta isoa Alfaa ei ehkä tule lainkaan: KLICK!
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
E.Portti kirjoitti:Huomasitko VJ muuten tuon jutun päivämäärää? Lieneekö enää relevantti uutinen?
Tänks, hyvä pointti tuo päivämäärä.
Eksyin sen Lancian maahantuotijutun kautta.
Viimeksi muokannut Vittorio Jano, 17 Touko 2007, 13:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- niki
- Viestit: 1633
- Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
- Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
- Paikkakunta: Aura
Tämä ei nyt ehkä liity Alfa-Romeoon suoranaisesti, mutta Lancia palaa suomen markkinoille!
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=141445
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=141445
Ammattina autokauppa
Täällä tuosta on jo aloitettu aihe.niki kirjoitti:Tämä ei nyt ehkä liity Alfa-Romeoon suoranaisesti, mutta Lancia palaa suomen markkinoille!
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=141445
- Kustaa
- Viestit: 96
- Liittynyt: 08 Elo 2003, 00:27
- Car(s): ex-159 2.2 JTS, 2007
ex-156 2.5 V6, 2005
ex-156 2.0 JTS, 2003 - Paikkakunta: Kirkkonummi
Italiaspeedin foorumilla spekuloidaan 159:n massanpudotuksesta 2008-mallista alkaen: http://www.italiaspeed.info/index.php?showtopic=1814
Kevyempiä suurlujuusteräksiä ja modattua nelivetojärjestelmää.
Oma 2.2 jo tilauksessa, mutta ei voi kyllä odottaa ensi vuoteen, kehitys kehittyy. Ja pudotin jo omaa painoani 10 kg yhdeksänkympin tietämille, kyllä sekin tuntuu..
Kevyempiä suurlujuusteräksiä ja modattua nelivetojärjestelmää.
Oma 2.2 jo tilauksessa, mutta ei voi kyllä odottaa ensi vuoteen, kehitys kehittyy. Ja pudotin jo omaa painoani 10 kg yhdeksänkympin tietämille, kyllä sekin tuntuu..
tuolla on lisää spekulaatiota viimeisesssä viestissäKustaa kirjoitti:Italiaspeedin foorumilla spekuloidaan 159:n massanpudotuksesta 2008-mallista alkaen: http://www.italiaspeed.info/index.php?showtopic=1814
http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... N=1&TPN=29
- juuuso
- Viestit: 781
- Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
- Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937 - Paikkakunta: Lappeenranta
Huimia teholukemia luvassa iskutilavuuteen nähden, jos nuo pitävät paikkaansa. Ja takaveto...V6 kirjoitti:tuolla on lisää spekulaatiota viimeisesssä viestissä
http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... N=1&TPN=29
Alettava säästämään tosissaan, niin voi n. 2011 marssia Deltaan.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Ei oikeastaan uutisia, mutta vahvoja huhuja usealta suunnalta:
"It's not a joke, the so called 159 MY2008 that due in Frankfurt motorshow, will be 90kgr lighter than the current model thanks to the use of a new high resistance steel codenamed STR18 codeveloped with Thyssen Krupp for the body, 3.2JTS Q4 thanks to the new lighter Q4 already in use by the new 159 2.4JTDm Q4 210 hp that weights 60kgr instead of 100kgr over FWD loose 40kgr more, that means that MY2008 159 will have a weight at 3 series level for the 2wd, 4wd 159 should be even lighter than Xdrive 3 series with similar engines thanks to the additional work on the 4wd.
MY2008 of 159 won't modify the cars styling but there will be a light tweak of the suspensions, 1.9JTDm will be upgraded to 165hp(2.4 already upgraded to 210hp) and coincide with the Alfa customisation program availiability.
examples
1st 4wd 159
159 3.2JTS Q4 MY2006 1680kgr din
BMW 330xi 1580kgr din
159 3.2JTS Q4 MY2008 1550kgr din
2nd 2wd 159
159 1.9JTDm MY2006 1535kgr din
BMW 320d 1430kgr din
159 1.9JTDm MY2008 1445kgr din
We wont see any other body diet in the future(FL2009 for example) as claimed by stradale, except special versions as GTA, but we will see lighter engines for example the future 2.0lt and 2.5lt multijet2 diesels weight less than current 1.9 and 2.4lt units."
"It's not a joke, the so called 159 MY2008 that due in Frankfurt motorshow, will be 90kgr lighter than the current model thanks to the use of a new high resistance steel codenamed STR18 codeveloped with Thyssen Krupp for the body, 3.2JTS Q4 thanks to the new lighter Q4 already in use by the new 159 2.4JTDm Q4 210 hp that weights 60kgr instead of 100kgr over FWD loose 40kgr more, that means that MY2008 159 will have a weight at 3 series level for the 2wd, 4wd 159 should be even lighter than Xdrive 3 series with similar engines thanks to the additional work on the 4wd.
MY2008 of 159 won't modify the cars styling but there will be a light tweak of the suspensions, 1.9JTDm will be upgraded to 165hp(2.4 already upgraded to 210hp) and coincide with the Alfa customisation program availiability.
examples
1st 4wd 159
159 3.2JTS Q4 MY2006 1680kgr din
BMW 330xi 1580kgr din
159 3.2JTS Q4 MY2008 1550kgr din
2nd 2wd 159
159 1.9JTDm MY2006 1535kgr din
BMW 320d 1430kgr din
159 1.9JTDm MY2008 1445kgr din
We wont see any other body diet in the future(FL2009 for example) as claimed by stradale, except special versions as GTA, but we will see lighter engines for example the future 2.0lt and 2.5lt multijet2 diesels weight less than current 1.9 and 2.4lt units."
AR 159 GTA proto
Lähde: Infomotori
Spekulaatiota: Vieläkään ei liene varmuutta siitä tuleeko laitteeseen V8 vai V6BiTurbo. Lienee kiinni siitä, kestääkö poikittaiskoneen laatikko turbon vääntöä. Jos tarvitaan uusi laatikko, lienee järkevintä lainata se koneineen yhtiön seuraavan kokoluokan autolta, eli silloin saamme pitkittäisen V8:n Maserati Quatrroporte / GT puolelta. Tooooiiisaalllta, Maseratin on huhuttu julkistavan vauva Maseratin tyyliin Jaguar Xtype, jolloin sitä vastaava alusta olisi 159 Q4. Kysymys on siis siitä, että onko Maseratin pienin malli Afan suurin vai menevätkö mallisarjat enemmän päälekkäin.
Quattroporte = 169
Baby Q = 159
?
Lähde: Infomotori
Spekulaatiota: Vieläkään ei liene varmuutta siitä tuleeko laitteeseen V8 vai V6BiTurbo. Lienee kiinni siitä, kestääkö poikittaiskoneen laatikko turbon vääntöä. Jos tarvitaan uusi laatikko, lienee järkevintä lainata se koneineen yhtiön seuraavan kokoluokan autolta, eli silloin saamme pitkittäisen V8:n Maserati Quatrroporte / GT puolelta. Tooooiiisaalllta, Maseratin on huhuttu julkistavan vauva Maseratin tyyliin Jaguar Xtype, jolloin sitä vastaava alusta olisi 159 Q4. Kysymys on siis siitä, että onko Maseratin pienin malli Afan suurin vai menevätkö mallisarjat enemmän päälekkäin.
Quattroporte = 169
Baby Q = 159
?
- juhala
- Viestit: 685
- Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
- Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010 - Paikkakunta: Espoo
147 SportWagon!
http://www.infomotori.co.uk/a_4_EN_19849_1.html
(pelkkä hahmotelma ja ei toteudu, mutta aika hieno!
http://www.infomotori.co.uk/a_4_EN_19849_1.html
(pelkkä hahmotelma ja ei toteudu, mutta aika hieno!
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori