Motor system failure

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
MikaZ
Viestit: 164
Liittynyt: 12 Touko 2005, 13:22
Car(s): 156 2.0 JTS -04
Accord 2.4 Aut -05
(ex 156 2.0 JTS -04 SW)
(ex 156 1.8 TS -00)
Paikkakunta: Klaukkala

Motor system failure

Viesti Kirjoittaja MikaZ »

Noh, valo palaa ja kirkaasti, perklll....ei kellään sattus olemaan tässä Espoon Kilon lähellä JTS:ään käypää laitetta jolla sais tutkittua tilanteen. Just on menny korjaamotkin jo kiinni.

MZ

Avatar
Pasi
Viestit: 6773
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Onko oireita?
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

MikaZ
Viestit: 164
Liittynyt: 12 Touko 2005, 13:22
Car(s): 156 2.0 JTS -04
Accord 2.4 Aut -05
(ex 156 2.0 JTS -04 SW)
(ex 156 1.8 TS -00)
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja MikaZ »

Pasi kirjoitti:Onko oireita?
En ainakaan huomannu mitn. Yhtäkkiä vain sytty ja en uskaltanut sitten enempiä lähtee ajeleen.

Avatar
Mozzarella
Viestit: 36
Liittynyt: 19 Huhti 2007, 21:42

Viesti Kirjoittaja Mozzarella »

Voisi olla vain liitinvika, kuten minulla 1kk sitten. Toivotaan ainakin niin!
Jos ei leikannut tehoja eikä muuten äänähdellyt, niin eikö joku liitin olisi heilahtanut. Kertokaa viisat enemmän.

Avatar
JackFry
Viestit: 758
Liittynyt: 25 Huhti 2007, 20:40
Car(s): 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja JackFry »

Mulla paloi reilu vuosi sitten sama vikailmoitus muutamaan otteeseen ja Moottori toimi kokoajan ihan normaalisti. Syynä oli joka kerta lambda-anturi, loppui kun käskin DA:n vaihtamaan lambdan uuteen (kun myyjäliikkeen takuutakin oli jäjellä). Aikaisemmat kerrat he vaan putsaili sitä. :crazyeyes:

MikaZ
Viestit: 164
Liittynyt: 12 Touko 2005, 13:22
Car(s): 156 2.0 JTS -04
Accord 2.4 Aut -05
(ex 156 2.0 JTS -04 SW)
(ex 156 1.8 TS -00)
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja MikaZ »

JackFry kirjoitti:Mulla paloi reilu vuosi sitten sama vikailmoitus muutamaan otteeseen ja Moottori toimi kokoajan ihan normaalisti. Syynä oli joka kerta lambda-anturi, loppui kun käskin DA:n vaihtamaan lambdan uuteen (kun myyjäliikkeen takuutakin oli jäjellä). Aikaisemmat kerrat he vaan putsaili sitä. :crazyeyes:
jep, just kävin kengittämässä ja kun antoi paikaltaan lähtiessä hanaa niin tuo valo alkoi vilkkumaan ja auto pätki. Mutta kiekkoja ottaa normaalisti, mutta kuitenkaan ei vastannut kaasun painamiseen ihan niin nopeasti kuin normaalisti. Eli jotain on paskana. Tuhjäkäynnillä tuo valo vain palaa. Taidan siirtyä Gin tonicin juontiin ja grillailuun enemmän vitutuksen välttämiseksi.

Avatar
JackFry
Viestit: 758
Liittynyt: 25 Huhti 2007, 20:40
Car(s): 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja JackFry »

Suosittelen käyttään korjaamolla, ettei mee paskaks enempää.
Ja VITUTTAA se varoitusvalon palaminen! :evil: Kokemusta kun on! :(
Mut nauti Gin tonicista tää ilta, se vika ei karkaa mihinkään. :wink:

MikaZ
Viestit: 164
Liittynyt: 12 Touko 2005, 13:22
Car(s): 156 2.0 JTS -04
Accord 2.4 Aut -05
(ex 156 2.0 JTS -04 SW)
(ex 156 1.8 TS -00)
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja MikaZ »

Häläri tuli 3:nen pytyn puolasta. Tulpanreikä oli täynnä nestettä, käsittääkseni öljyä. Muuta se ei voi olla. :crazyeyes:

Tuo samainen puolahan vaihdettiin vajaa vuosi sitten, koska silloin se oli palanut paskaksi, kun oli lillunut nesteessä. Se huomattiin jakohihnan vaihdon yhteydessä(ei mitään hälyjä viimeksi). Luulimme , että ilmeisesti autoliike on pessyt moottorin ja neste oli niiltä ajoilta peräisin. Noh nyt kuivattiin Deltassa paikat ja katotaan viikon päästä uudestaan, onko tullut nestettä. Aika mielenkiintoista jos öljy pääsee tuonne koloon.

MZ

Vastaa Viestiin