Ja motore on 1750.
Autossa 2 x tuplaweberit,jotka vasta hiljattain korjattu,joten tuskin sieltäkään ahistaa...
Oireena on kuulemma kovemmilla kierroksilla hyytyminen/tukehtuminen,varsinkin lämpimällä koneella.????
![Crazy :crazyeyes:](./images/smilies/new_Eyecrazy.gif)
Valvoja: Moderators
Juuri näin.90 kirjoitti:miksi pitäisi kansi ottaa irti?
vakio vehkeessä puristukset tasan yhdeksän, mittarilla luultavasti täräyttää toistakymmentä jonkinmatkaa jos kaikki OK, pääasia on että antaa lähempänä kymmentä kuin nollaa olevat lukemat ja ovat suhteellisen tasaiset joka sylinterissä..
Mittarilla saa nimenomaan todellisen painelukeman, kun suhde on geometrinen luku.90 kirjoitti:itse tuli aikanaan tehtailtua kaksilitraiseen kaasarikoneeseen hieman viriä eli 10.0:1 puristeiset männät ja kantta keveästi laskemalla mittarilla irtosi muistaakseni aika tasan kahdentoista lukemat joka mukista..ei mittarilla ikinä tule samaa lukemaa kuin todelliset puristukset, lähinnähän tuolla selviää onko ohivuotoja..
Paljonko se suostuu kiertämään ennen kun puutuu? Ja kuoleeko se kokonaan vai vaan paras veto katoaa?italia kirjoitti:Eli tarvitsisin kaverilleni neuvoa ´68 Berlinan puristus-suhteista.
Ja motore on 1750.
Autossa 2 x tuplaweberit,jotka vasta hiljattain korjattu,joten tuskin sieltäkään ahistaa...
Oireena on kuulemma kovemmilla kierroksilla hyytyminen/tukehtuminen,varsinkin lämpimällä koneella.????
Täytynee soittaa kaverille ja kysyä sillä en ole asiaan itse perehtynyt enkä muutenkaan tuon tekniikan ihmelapsi ole...lepidus kirjoitti:
Paljonko se suostuu kiertämään ennen kun puutuu? Ja kuoleeko se kokonaan vai vaan paras veto katoaa?
Janne