Tänään oli sitten etujarrupalojen vaihdon vuoro. Green Stuffeista hajosi yksi pala atomeiksi, joten asensin Ferodon DS Performancet tilalle.
Homma sujui suht kivuttomasti (omalla mittapuulla siis - desinfiointiainetta toki tarvittiin lopuksi, kuten aina), mutta voisin vaikka vannoa, että niiden kuusiokolopulttien ulosottoon tarvittiin useampi kierros kuin takaisinlaittamiseen

Kuitenkin ne tulivat niin kireälle, ettei enää käsivoimilla saanut kireämmällekään.
Minäpoikahan en pihtejä käyttänyt asennustöissä (kun ei sopivia löytynyt), vaan painoin hammasta purren sylinteriä sisään käsivoimin, niin että sain laitettua taas jarrusatulan(?) paloineen levyn ympärille. Olisiko niitä pihtejä sitten kuitenkin tarvinut, että olisi saanut ne kuusiokolopultit vielä syvemmälle..? Vai johtuuko se (todennäköinen) lyhyempi kiristysmatka vain uusista paloista?
En haluaisi nähdä palojen singahtavan minnekään ihan vähään aikaan, joten kommentteja kaivattaisiin.