Kytkin

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Mikki
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Syys 2005, 14:48
Paikkakunta: Helsinki

Kytkin

Viesti Kirjoittaja Mikki »

Eilen huomasin että kytkin ei toimikkaan niin kuin pitäisi, paikansin vuotopaikan joka on laatikon apparin puolella.Jokin kumi ainakin oli rikki"pieni reikä" josta vuosi kytkinnestettä.Kadulla oli vähän huono tutkia asiaa tarkemmin.Olisiko jollakulla antaa vinkkiä mikä mahdollisesti on hajonnut :? Auton malli on Alfetta GTV -77

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

Taitaa olla kytkimen työsylinteri mennyt. Ei mikään paha homma ole vaihtaa ja osa maksaa alle 100€. Jos ei ole paha vuoto, niin voi ajella jonkin aikaa, kun lisää nestettä ja pumppaa ilmat pois polkimella. Itse ajelin jonkin aikaa vuotavalla sylinterillä, kun en ehtinyt vaihtaa heti.
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

Mikki
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Syys 2005, 14:48
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mikki »

Hepa kirjoitti:Taitaa olla kytkimen työsylinteri mennyt. Ei mikään paha homma ole vaihtaa ja osa maksaa alle 100€. Jos ei ole paha vuoto, niin voi ajella jonkin aikaa, kun lisää nestettä ja pumppaa ilmat pois polkimella. Itse ajelin jonkin aikaa vuotavalla sylinterillä, kun en ehtinyt vaihtaa heti.
Jep, niin tässä on ajeltu muutama päivä.Kai se on hankittava uusi sylinteri
ettei tarvi parin päivän välein ilmata eikä tule mitään lisä vaurioita.Ja kiitti vinkistä...

Avatar
matupatu
Viestit: 88
Liittynyt: 19 Syys 2006, 12:26
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja matupatu »

:mrgreen: Mulla heitti Alfetta GT:stä nesteet pihalle yrittäessäni käyttöönottoa talviseisakin jälkeen. Sen verran iso vuoto et epäilen hydrauliikkaletkun levinneen. Sieltä se työsylinterin suunnalta kuiteskin vuotaa ja aiemmasta korjaussarjan asennuksesta jo kymmenen vuotta. Kuulin eilen apparalla et letkua ei sais enää mistään,oiskohan tosiaan näin?
"Tasunka Witko",elämäntapaintiaani

Vastaa Viestiin