Alfoista
Valvoja: Moderators
perttis
Viestit: 19 Liittynyt: 06 Kesä 2007, 23:01
Viesti
Kirjoittaja perttis » 06 Kesä 2007, 23:05
Muutoin erittäin tyytyväinen kohta vuoden omistamaani 2.2 159 sedaniin, mutta ovien reunakotelot tuntuvat imuroivan kuraa sisään.
Tuttavan E500 mersussa on oven ulkoreunassa tiiviste, joka pitää kurat ulkona, mutta omassani tuo ulkoreunan tiiviste on vain alareunassa.
Onko vinkkejä miten kurat saataisiin pysymään ulkona?
TestarosaFinland
Viestit: 1754 Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Viesti
Kirjoittaja TestarosaFinland » 06 Kesä 2007, 23:07
164:ssa muuten on samat tiivisteet. Ainoa mitä voi tehdä on osta hyvän rätin ja reilusti pesuainetta...
Nothing beats cubic inch
Silvio
Viestit: 1034 Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas
Viesti
Kirjoittaja Silvio » 06 Kesä 2007, 23:10
Kaikissa autoissa sisäpinnat pitää putsata erikseen.. Niin tarkkoja ovia en oo vielä nähny jotka pitäis kaiken lian ulkona.. Ei siis syytä huoleen..
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
alfista
Viestit: 2803 Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja alfista » 06 Kesä 2007, 23:37
Onhan noita rakenneltu 156:siinkin, miksei 159:iin?
Hakuun Ovien tiivistäminen tms. kuviakin oli muistaakseni
TestarosaFinland
Viestit: 1754 Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Viesti
Kirjoittaja TestarosaFinland » 07 Kesä 2007, 01:49
^
Kusttanuksien säästö
Nothing beats cubic inch
alfista
Viestit: 2803 Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja alfista » 07 Kesä 2007, 08:46
Jep, nuo tiivisteet pitäisi olla tämän luokan autossa itsestään selvyys. Ovien kotelot ja reunukset on aina likaiset. Ehkä Italiassa on harvemmin vesikeli.
Pasi
Viestit: 6773 Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): : Crosswagon Q4 '05 156 2.5 V6 '98 --- [ EX ] --- 159 2.4 JTDm '07 156 1.8 TS SW '02 33 1.7 IE '91 155 2.0 '92 33 1.7 IE '91 156 2.5 V6 SW '03 Bravo 1.4 Tjet '08 156 2.0 JTS '02 Sprint 1.5 QV '86 156 1.6 TS '98 33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Pasi » 07 Kesä 2007, 11:57
Noita omatekoisia tiivistyksiä en kyllä suosittele...
Mulla kun lähti edellisestä 156 repsottamaan ne niin poistin, ja kas kummaa, liima oli niin kovaa joissain kohdissa että maalit lähti levyinä irti parista kohtaa!
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
Ärräpää
Viestit: 768 Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04 (155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Ärräpää » 07 Kesä 2007, 15:48
Yleensä nuo tulee pestyä samalla kun imuroi auton ja siivoaa muutenki. Mukavampaa mennä autoon kun ei tule housut ihan kuraseks.
Jappe
Viestit: 1710 Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Jappe » 08 Kesä 2007, 00:26
Tämä viesti lienee vitsi
- Alfaholic -
perttis
Viestit: 19 Liittynyt: 06 Kesä 2007, 23:01
Viesti
Kirjoittaja perttis » 08 Kesä 2007, 21:59
Ei vitsi, ei.
Laiska kun on niin ajaisi mielellään vain pesukoneeseen. Lisäksi saranakoneisto on ikävä puhdistella.
Satakuusnelonen
Viestit: 1773 Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja Satakuusnelonen » 09 Kesä 2007, 13:05
Jep, eipä uudessa autossa saakkaan olla muita vikoja. Minun luottamus merkkiä kohtaan heikkenisi aika rajusti, jos kaverit valittaisivat joistain suurista virheistä.