Ensinpä katsastuksessa katsastussetä sanoo et hylkyy menee, kuskin puolen alapallonivel löysä. Noh, päissäni sitte aattelin et vaihetaa molemmat puolet samalla kertaa ni pitäis olla kunnos. Ei muutaku kilkkeet Heikalta ja alatukivarret vaihtoo, muy bueno, homma roogeri, kilkkeet vaihettu ja kaikkihan on mahtavasti! Eiks yeah?!!? Nooo, ei.

Korjurisetä sano tänää et molemmat sisemmät vetarin kumit o rikki ja kuskin puolen kallistuksen vakaaja o poikki. Helmeä! Taas näkee seteleiden vaihtavan omistajaa..

Mites noitte kallistuksen vakaajien kans o? Omassa päissäni taas aattelin, et kannattanee vaihtaa ny sit neki molemmat samalla kertaa, ku kerran lähetää vaihtelee, eikö?
Ja sitte murheista pienin. Aattelin et laittaisin toho alle pyörimään 18" tuumaset pallot. Mut pienen tovin paikallises rengasliikkees valaistuna, sain onnekseni kuulla et sekää ei vissiin oo iha mikää easy homma. Ei vissiin oo monia vanteita mitä siihen suoraan saa heitettyä alle? Tulee vissiin vanteiden ET ongelmaks, oisko jollai hajua tästä?
Epäkeskopulteilla homma vissiin menee vähä helpommaks ja laajentaa valinnanvaihtoehtoa.
Ja sit viel jottei homma olis todellakaa yksinkertast, ni siinä o tällä hetkellä spacerit, jotka taas tuo vannetta ulospäi. Eikös tänkin pitäis auttaa siihe ettei olis toi ET onkelma?
Tulipa vuodatettuu, mut tekipä hyvää.

-Wellu-