156:n ratin vaihdosta kellään kokemusta?
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:02
- Paikkakunta: Pietarsaari
156:n ratin vaihdosta kellään kokemusta?
elikkä jos joku on vaihtanut ratin semmoseen missä ei ole airbagia niin jääkö se vikavalo palamaan vai saako sen kuitattua vikakoodi laitteella, kannattaako ite rueta vaihtamaan vai vienkö mielummin jollekin joka sen osaa?
tyyli menee käytännöllisyyden edelle!
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:02
- Paikkakunta: Pietarsaari
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:02
- Paikkakunta: Pietarsaari
Ei bägejä mihkään rekisteriotteeseen merkitä. Autosta saa poistaa turvavarusteita, jos autoa on myös tuotu maahan ilman niitä. Eli tässä tapauksessa laiton hommaZulak kirjoitti:Katsastettuahan tuota ei saa ilman bagia jos rekisteriotteessa on siitä merkintä.
ja miks bägejä pitää pois ottaa? tapattaa vielä ittensä
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:02
- Paikkakunta: Pietarsaari
Ja turvatyynyhän muuten auttaa ainakin silloin jos ajaa ilman turvavöitä ja osuma tuolee edestä päin.
Velipoika ajoi 80km/h, kun joku älykääpiö tuli sen eteemn kolmion takaa. Ajoi ilman turvavyötä ja oli sitä mieltä että kuollu olis jos ei olis airbagia ollu. Ja jos taas käyttää turvavyötä niin solisluun murtuminen tai paikoiltaan pois meneminen on hyvin todennäköistä kovassa rysähdyksessä edestäpäin.
Velipoika ajoi 80km/h, kun joku älykääpiö tuli sen eteemn kolmion takaa. Ajoi ilman turvavyötä ja oli sitä mieltä että kuollu olis jos ei olis airbagia ollu. Ja jos taas käyttää turvavyötä niin solisluun murtuminen tai paikoiltaan pois meneminen on hyvin todennäköistä kovassa rysähdyksessä edestäpäin.
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!
- Jochanan
- Viestit: 442
- Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
- Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001 - Paikkakunta: Tammela
Ajoin helmikuussa Puntolla kaheksaakymppiä kolmion takaa tulleen Volvon kylkeen. Turvavyö oli kiinni kuten aina, mutta bägejä ei ollu. Sen verran kylkiluut tapas rattiin, että seuraavissa autoissa tulee olemaan bägit. Ite en rupeis ainakaan pois bägillistä rattia vaihtamaan. Saahan niitä tuninkiratteja pussillakin. Tosin suht suolaseen hintaan.
Volvon kuskilta muuten halkes huuli aika komeesti ku nojas vähän bägiin.
Volvon kuskilta muuten halkes huuli aika komeesti ku nojas vähän bägiin.
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:02
- Paikkakunta: Pietarsaari
joo kyllä se air bagi auttaa varmasti:D mutta sehän on suunniteltu autokoulussa opetettavaan ajo tyyliin tiedän pari tapausta jossa on menny vain käsi poikki jos on törmäys hetkellä ollut väärä ajo asento ainakin jos sivu turvatyynyt laukee niin se taittaa käden hienosti jos ajaa luu pihalla:D:D
tyyli menee käytännöllisyyden edelle!
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:02
- Paikkakunta: Pietarsaari
- Jochanan
- Viestit: 442
- Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
- Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001 - Paikkakunta: Tammela
Jos ei oo bägiä ni tuskin katoo kuittaamalla valokaan.mikkotheking kirjoitti:mutta kuitenkin ratti tuli nyt vaihdettua mutta empä voi autolla kuitenkaan ajaa koska ei ole enää korttiakaan niin säästyy noilta kolareilta:D:D lähteekö se airbagin vika valo pois pysyvästi jos sen vaan kuittaa sillä laitteella?
- Jochanan
- Viestit: 442
- Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
- Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001 - Paikkakunta: Tammela
No niinpä tietysti. Olis ehkä pitäny lukee ketju...itse kunkin. Ilman vastusta tuskin siis pysyy pois.KJS kirjoitti:Tästä ketjustahan löytyi jo ohjeet miten valon saa pysymään pimeänä.Roach kirjoitti:Ei sita sekaisin saa. Virrat pois ennen kuin otat liittimet irti. Tuohon saa vastuksia, jotka saa auton uskomaan, etta bagi on paikoillaan.