Kuskin lattialla kauheesti jäähdytysnestettä. Osaako joku sanoa mistä haen vuotoa? Lämmityslaitteesta kai mutta jos siellä on vaikka joku letkuliitos tms joka yleensä vuotaa niin sen takia kysyn. Ei viitsisi koko lämppäriä purkaa jos siihen on ehkä joku helpompikin keino. Eli auttakaatten mua
Dedrassa , joka on samanlainen kuin 155, vuoti kennolle tuleva L-putki . o-rengas muistaakseni oli hapertunut . Kuskin jalkatilasta pääsee käsiksi kun irrottaa paneelit.
antsa kirjoitti:Kuskin lattialla kauheesti jäähdytysnestettä. Osaako joku sanoa mistä haen vuotoa? Lämmityslaitteesta kai mutta jos siellä on vaikka joku letkuliitos tms joka yleensä vuotaa niin sen takia kysyn. Ei viitsisi koko lämppäriä purkaa jos siihen on ehkä joku helpompikin keino. Eli auttakaatten mua
Tarkista kennon säätöhana. Löytyy kennon vasemmalta puolelta muovikannen takaa. Tuo säädin ainakin omassa (155 V6, ilmastointi) on naurettava muovinen kahdesta palasta yhteen kuumajuotettu systeemi (on varmaan jostain Fiatista), jonka liimaus vanhemmiten hapertuu ja saattaa päästää saumoista nesteet ulos. Minulla halkesi muutama vuosi sitten koko säädin vauhdissa puhaltaen parissa sekunnissa kuumat nesteet jaloille ja jalkatilaan. Samassa hötäkässä radiokin sai glykolikylvyn ja pimeni samantien. Olipa kiva kuivatella lattiat senjälkeen. Penkit ja kaikki lattiaeristeet irti ja lattiaeristeet vesipesuun ja senjälkeen viikon kuivatus ja sama toisinpäin. Ja tietysti radiokauppaan myös.
Coupe
Vähän offtopic mutta ihmettelin ko yks päivä kuulu sillasta pulputusta sielt keskikonsolin takaata (lämppäri kenno) jossain 3500-5000rpm ja sit vaa lisäs jäähdytysnestettä ni loppus samantien
Sama vika oli kuin COUPELLA eli hana risa. Vuoti suoraan nestettä. Nyt on letkut irti lämppäristä ja putki välissä. Ei vuoda enään. tosin ei tu lämmintäkään. Otin myös hanan irti ja ostan kun rikastun. Toivottavasti ennen talvea. Paljonko tommonen hana maksaa ja saako muualta kun Deltasta?