155 2,0 16V vikakoodit ja ruiskutussuuttimen merkkivalo

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Musta-Pekka
Viestit: 24
Liittynyt: 28 Heinä 2007, 10:44
Paikkakunta: Klaukkala

155 2,0 16V vikakoodit ja ruiskutussuuttimen merkkivalo

Viesti Kirjoittaja Musta-Pekka »

Onko tietoa 155 2.0 16V Motronic 2.10.3 vikakoodeista? -97 vuoden Autodatasta en niitä löytänyt eikä ole tullut netissäkään vastaan.

Saako koodeja luettua jollakin "kikalla" vai vaatiiko lukusoftan ja kaapelit? Tuo 2.10.3 tuntuu olevan outolintu, eikä vastaan ole tullut vielä kaapeli- tai softavalmistajaa, jolla olisi siihen sopivaa tuotetta tarjolla.

Autossa on mennyt katsastus umpeen . Sitä kun on kuntoon laiteltu niin ruiskutussuuttimen valo on alkanut palaa kojelaudassa. Uusi Boschin lambda on vaihdettu ja nokka-akselin asentoanturinkin on mittaamalla toimivaksi havaittu. Kun nokka-akselin anturin nyppää irti, niin valo sammuu noin 5 sekunniksi, jonka jälkeen alkaa taas palamaan.

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

No löytyikö vikaa???
Kun pelkkä teho ei riitä!

Musta-Pekka
Viestit: 24
Liittynyt: 28 Heinä 2007, 10:44
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja Musta-Pekka »

Ei ole vikaa löytynyt kun en ole saanut koodeja ulos. Ei kai tässä kohta muu auta kun käydä hakemassa siirtokilvet ja ajaa jonnekin pajalle, jossa on testerit käytössä.

Tälläisen aarteen kun omistaa, niin olisin halukas hankkimaan laitteet itsellenikin, koska epäilen vahvasti, että niillä on jatkossa käyttöä :)

Avatar
antsa
Viestit: 32
Liittynyt: 29 Kesä 2007, 20:45
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja antsa »

Mulla oli sama vika sillä erotuksella, että jätti aina tielle kun valo palo. Hinurilla Delta-autoon vaan ja sitten vähän muistutettiin myyjiä myyjän vastuusta myymäänsä autoa kohtaan yms. (Auto ostéttu ehkä viikko aikaisemmin). Autossa oli kuulemma liitinvika. Ei selitetty tarkemmin mutta tarkastele kaikki liitokset. Soita vaikka Deltaan jospa ne kertos tai antas vinkkejä. Nyt ei valo pala.

Vastaa Viestiin