osaako kukaan kertoa kuinka giulietassa puola ja sen alla oleva ilmeisesti jonkunsortin etuvastus kytketään? ja onko se "palikka" edes välttämätön puolan toiminnalle ja kipinän aikaansaamiseksi?
ja tälläinen hässäkkä löytyy siis ainakin giulietasta mutta uskoisin olevan muissakin..
tuohon kilpuriin oon sähköjä vedelly ja vanhasta johtosarjasta ei oikeen ota selvää ku on melko huonossa kunnossa..
klate kirjoitti:osaako kukaan kertoa kuinka giulietassa puola ja sen alla oleva ilmeisesti jonkunsortin etuvastus kytketään? ja onko se "palikka" edes välttämätön puolan toiminnalle ja kipinän aikaansaamiseksi?
ja tälläinen hässäkkä löytyy siis ainakin giulietasta mutta uskoisin olevan muissakin..
tuohon kilpuriin oon sähköjä vedelly ja vanhasta johtosarjasta ei oikeen ota selvää ku on melko huonossa kunnossa..
Ei oo etuvastus välttämätön, syö vaan tulppia vähän enempi jos sen jättää pois. Jos haluut sen kytkee, niin virta päällä asennossa puolalle virta vastuksen läpi ja starttaus asennossa suoraan vastuksen ohi.
Janne
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
Spider -72, 1750 ja 156 V6 -98.
joo tuollanen käsitys mullaki oli mutta en oo eres varma että onko tuo kyseinen kapistus etuvastus..
koska siihen on tullut johtoja melkoinen nippu ja muissa vehkeissä etuvastus on ollu aivan erinäkönen kapistus..
tähän samaan asiaan liittyy ilmeisesti myös virranjakajan kylkeen tuleva 2 napainen liitin..??
kiperän laskutoimituksen jälkeen päädyttiin lukuun 7 eli siihen kapistukseen on tullut 7 johtoa ja maa piuha.. mikäköhän tämä kyseinen kapistus eres on?
olisko kellään tietoa mistä sais jonkunmoisen kytkentäkaavion tolle sytytys systeemille?
ilmeisesti ekoissa seitenvitosissa oli sama bossilainen kärjetön sytkä..?
hyviä tekstejä/kuvia mutta ne on liian uusiin systeemeihin.. ei löydy kaasari vehkeeseen sytyn kytkentäkaaviota.. tai ainakaan mä en löytäny.. pitää viälä yrittää jostain kattella..
löytyisköhän esim varaosa kaupoista koneelta huoltooppaita josta sais tulosteltua kaavion..? täytynee käydä lauantaina kattelemassa jos ei muuta keksi..
Mulla on kaasariversion (75:nen) kytkyt mutta niissä ei ollut kuin johtovedot ei mitään liitinnumeroita.
Jos tuon ehtisin skannaamaan ja Spiderista katsomaan johdotuksia niin vois olla avuksi. Tietysti noita kaasarimalleja makaa muillakin.