Apua tarvitaan 164:n kanssa, kiire

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
quadrifoglio verde
Viestit: 223
Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22

Apua tarvitaan 164:n kanssa, kiire

Viesti Kirjoittaja quadrifoglio verde »

Mystinen ongelma iski mun '89 164 ts:ään, auto jäi pihaan lämpenemään ja kun parin minuutin päästä tulee autolle takaisin niin auto on sammuneena virrat päällä... :crazyeyes: starttaa, mutta ei edes yritä käyntiin. mikä tuli? ideoita kenelläkään?
Eihän tässä muuten mutta kun auto on 300 km päässä ja sen pitäis olla toiminnassa totanoin... huomisaamuna... :roll:

Mystistä. auto lähti piiiitkän kaasu pohjassa starttauksen jälkeen käyntiin. saa nähdä miten aamulla... :roll:

En muistanutkaan vähään aikaan että miksi tykkään niin kovasti alfoista, ne herättää tunteita suuntaan jos toiseenkin. :lol:
Viimeksi muokannut quadrifoglio verde, 01 Marras 2007, 21:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Siirretääs tänne niin tullee nopeammin vastauksiakin.

Roplaa ensihätään niitä lukkopellissä majailevia releitä, niiden kannoilla on taipumusta hapettua ja aiheuttaa käyntihäiriöitä.
- Epäkelpokeräilijä -

quadrifoglio verde
Viestit: 223
Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22

Viesti Kirjoittaja quadrifoglio verde »

Pidetään mielessä jos vika uusiutuu, kiitokset vinkistä.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Nuo releet ja sitten virranjakajien kunto.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

quadrifoglio verde
Viestit: 223
Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22

Viesti Kirjoittaja quadrifoglio verde »

Juu tarkoitus oli ainakin vaihtaa virranjakajankannet & pyörijät, eivät muistaakseni ole kovin kalliita. :) Eikös tuo kansi ollutkin joku boschin ihan yleismalli?

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Eiköhän se Boschin ole, ja löytyyhän se tarvikkeena Motonetistäkin ;)

Vaikkapa tuskinpa se niistä on kiinni, olisi aika kummallista että molemmat kannet sanoisivat poks samaan aikaan. Vai ootko kokeillu vähään aikaan että molemmat sytkäpiirit toimii?

quadrifoglio verde
Viestit: 223
Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22

Viesti Kirjoittaja quadrifoglio verde »

En oo vielä kerennyt tutustua, ostin vasta tuon auton. Huomasin tosin jo että ainakin lisäilmaluisti vai mikskä sitä nyt sanotaan jumittaa, mutta koko syy luultavasti ei ole siinä. Ilmin putsaus kävi mielessä mutta olen aina ajatellut eikö se vaikuta koko käyntialueella..?

Vastaa Viestiin