GTA jarrupalat
Valvoja: Moderators
GTA jarrupalat
Mistä GTA jarrupaloja ostetaan? EBCltä löytyi nettikaupasta vaivaiseen 100 punnan hintaan? Uspartsilta? Vai viedään Deltalle palojen ja levyjen vaihtoon asevelihintaan?
Saako GTAn helposti pukeille? käsittääkseni tunkkaaminen onnistuu vain hallitunkilla. Onko ko. autossa erikseen korvake pukille ja hallitunkille, jos ei halua tehdä remppaa tunkin varassa?
Saako GTAn helposti pukeille? käsittääkseni tunkkaaminen onnistuu vain hallitunkilla. Onko ko. autossa erikseen korvake pukille ja hallitunkille, jos ei halua tehdä remppaa tunkin varassa?
Paloja kannattaa varmaan kysyä Us-partsilta ja kai niitä jostain tarvikkeenakin saa. Eikö 166:ssa ja Gtv:ssä ole myös samat Brembot.
Olisko Gta pohjaltaan ihan sama kuin v6? Mulla ainakin on v6:ssa nostopisteet edessä, ja takana olen nostellut pitkittäis tukivarren etukorvasta. Kai niille pukeillekin paikat löytyy.
Onkohan Gta:ssa muuten varusteena tunkkia ja vararengasta, ellei niin nosto on sitten varmaan suunniteltu tehtäväksi niistä nostopisteistä.
Olisko Gta pohjaltaan ihan sama kuin v6? Mulla ainakin on v6:ssa nostopisteet edessä, ja takana olen nostellut pitkittäis tukivarren etukorvasta. Kai niille pukeillekin paikat löytyy.
Onkohan Gta:ssa muuten varusteena tunkkia ja vararengasta, ellei niin nosto on sitten varmaan suunniteltu tehtäväksi niistä nostopisteistä.
Deltassa sanoivat, että voi nostaa tunkilla kuten V6, että siellä olisi paikat.Gasolina kirjoitti:Paloja kannattaa varmaan kysyä Us-partsilta ja kai niitä jostain tarvikkeenakin saa. Eikö 166:ssa ja Gtv:ssä ole myös samat Brembot.
Olisko Gta pohjaltaan ihan sama kuin v6? Mulla ainakin on v6:ssa nostopisteet edessä, ja takana olen nostellut pitkittäis tukivarren etukorvasta. Kai niille pukeillekin paikat löytyy.
Onkohan Gta:ssa muuten varusteena tunkkia ja vararengasta, ellei niin nosto on sitten varmaan suunniteltu tehtäväksi niistä nostopisteistä.
Tiedän kyllä ko. tukipisteet ja olen käyttänyt niitä normi V6sessa siten, että nostan tunkilla ja laitan pukit ko. korvakkeisiin. Kyselin vaan, että voiko GTAta nostaa tunkilla ja laittaa pukit johonkin muualle, kuin tunkin varaamaan tilaan.
Ei varmaan vakiona ole tunkkia ja vararengasta.
Etupäästä löytyy neljä nostopistettä, alkuperäistunkkia varten olevat mukaan lukien. Takana ei taida olla kuin ne orggistunkkia varten olevat.V-tyyli kirjoitti: Tiedän kyllä ko. tukipisteet ja olen käyttänyt niitä normi V6sessa siten, että nostan tunkilla ja laitan pukit ko. korvakkeisiin. Kyselin vaan, että voiko GTAta nostaa tunkilla ja laittaa pukit johonkin muualle, kuin tunkin varaamaan tilaan.
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Kansainvälisillä GTA-foorumeilla tuntuvat nuo Ferodo DS2500-palat olevan kovin arvossaan.Tuomas K kirjoitti:Ferodon kisapaloista löytyy GTV:hen sopivia, ja DS2500 toimii kadullakin.
Jotain paloja GTA:han löytyypi esim. Italo-Ersatzteilesta:
http://www.italo-ersatzteile.de/
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
Kokeilin omaani Jufin paloja eteen. Löytyy Muukkoselta aika edullisesti. Ainakaan normaalissa katukäytössä ei ko. paloista mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin. Eivät värjää vanteita mustiksi ja ovat hiljaiset. Radalla en vielä ole niitä testannut.
Mitenkäs noiden DS2500:n kiljumisominaisuudet? Joku valitellut eräissä P-autoissa melko äänekästä käytöstä.
Mulla oli aiemmin EBC:n Greenstuffit ja ne vinkuivat kadulla aivan seksuaalivähemmistönä kunnes ajoin rälläkällä kitkamateriaaliin reilut viisteet etu- ja takareunaan.
Mitenkäs noiden DS2500:n kiljumisominaisuudet? Joku valitellut eräissä P-autoissa melko äänekästä käytöstä.
Mulla oli aiemmin EBC:n Greenstuffit ja ne vinkuivat kadulla aivan seksuaalivähemmistönä kunnes ajoin rälläkällä kitkamateriaaliin reilut viisteet etu- ja takareunaan.
Itselläni pelkkää positiivista sanottavaa Jufin paloista. Olen käyttänyt pitkään noita kulkineissani, erittäin kulutuskestävätkin. Taisivat pärjätä taannoin TM:n jarrupalatestissäkin melko hyvin, erityisesti kulutuskestävyydeltään. 166:n takapalat maksoi muutama viikko sitten 24,80.24valve kirjoitti:Kokeilin omaani Jufin paloja eteen. Löytyy Muukkoselta aika edullisesti. Ainakaan normaalissa katukäytössä ei ko. paloista mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin. Eivät värjää vanteita mustiksi ja ovat hiljaiset. Radalla en vielä ole niitä testannut.
Mitenkäs noiden DS2500:n kiljumisominaisuudet? Joku valitellut eräissä P-autoissa melko äänekästä käytöstä.
Mulla oli aiemmin EBC:n Greenstuffit ja ne vinkuivat kadulla aivan seksuaalivähemmistönä kunnes ajoin rälläkällä kitkamateriaaliin reilut viisteet etu- ja takareunaan.