Oma merkki valinta mietityttää

Alfoista

Valvoja: Moderators

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Minkälaisia autoja nuo wtcc:n 155 ja 156 ovat?
Mitä muutoksia alustaan ja moottoriin?
Onko moottori/alusta täysin eri verrattuna katumallistoon vai onko lähtökohtana perus-156?

Kyllähän nuo mallit ainakin pärjäsivät "parempia" merkkejä kohtaan hyvin!
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Jarama kirjoitti:Minkälaisia autoja nuo wtcc:n 155 ja 156 ovat?
Mitä muutoksia alustaan ja moottoriin?
Onko moottori/alusta täysin eri verrattuna katumallistoon vai onko lähtökohtana perus-156?

Kyllähän nuo mallit ainakin pärjäsivät "parempia" merkkejä kohtaan hyvin!
Voisi olettaa, että lohko on melko lähellä vakiota.
VMP

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Katsoppa Madeno Racingiltä siellä näyttäs olevan iso valikoima viripalikkaa ja alustaosaa jne. kohdasta race-parts

Ja moottoreissa seuraavia tasoja luokan mukaan kai:

TMR20 2.0 TS Race engine 175 HP

TMR20 EVO 2.0 TS Race engine 200 HP

TMR20 EVO II 2.0 TS Race engine 220 HP

TMR20 EVO III 2.0 TS Race engine 245 HP

http://www.madeno.nl/nl/challenge_frames.html
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

lepidus
Viestit: 128
Liittynyt: 04 Heinä 2006, 21:40
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja lepidus »

Dobber kirjoitti:Tuota noin onko tämä moottori mistä mallista?


Kuva

ja tämä?





Kuva
Pirun hankala on mennä sanomaan mistä autosta nuo koneet on. Samoja koneita kun on käytetty monessa mallissa. Alempi on jostain 105-sarjan vehkeestä jos siinä on oikea venttiilikoppa. Kuvan perusteella ei pysty sanomaan onko 1300, 1600, 1750 vai 2000.

Ylemmässä on -72 tai uudempi 1750 tai 2000 lohko, venakoppa viittais alfettaan, tuoreempaan takaveto spideriin tai jopa seiskavitoseen. Kansi voi olla melkein mistä vaan mutta tollasenaan se on autosta jossa ei ole ohjaustehostinta. Tunnistemerkki kannen päässä näkyy kuvasta heikosti mutta näyttää pahasti 1300 merkiltä, mutta varmaksi ei voi sanoo tosta kuvasta.

Janne
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
Spider -72, 1750 ja 156 V6 -98.

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Kumman heikosti tosiaan wtcc:ssä menee alfalla,jos ajattelee että Chevrolettikin (daewoo) menee kovempaa.. :shock: Mistä lie varastaneet tekniikan.. :x .. Bemari hallitsee turhan suvereenisti tällä hetkellä.
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Camber »

Silvio kirjoitti:Kumman heikosti tosiaan wtcc:ssä menee alfalla,jos ajattelee että Chevrolettikin (daewoo) menee kovempaa.. :shock: Mistä lie varastaneet tekniikan.. :x .. Bemari hallitsee turhan suvereenisti tällä hetkellä.
Alfa ei ole enää mukana tehdastallina, etcc aikana kun oltiin tehdastalli niin tuloksetkin oli sen mukasia= MESTAREITA 8)

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Tuotapa en ajatellukkaan... Minkä firman tallina se nyt menee?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Camber »

Näyttäs olevan joku N.Technology.. tuolta voi kaivaa tietoo http://www.fiawtcc.com/

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

No joo.. Eihän Chronos-fordillakaan rallissa mee lähimaillekkaan kuten tehdas-Fordilla... :wink:
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Tais tosin mennä sitikka ja ford sekasin,mutta fordillakin on joku ns. "alihankkijatalli".
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Otsosmi kirjoitti: Ja kaikki tämä melkosen professionaalimiehen tekemänä, jonka nimeä en tässä mainitse.
Nyt oli vimonen viesti tähän ketjuun.......... :?
No ei sitä nyt tarvii suuttua vaikka ei itse osaakkaan tai professonaalitkaan ei pysty.

Ja onkohan se nyt edes mikään professionaali kun ei nimeäkään kestä mainita? :lol:
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Dobber kirjoitti:Tuota noin onko tämä moottori mistä mallista?
Taitaa olla 75 turbon lohko. Pakosarjan putkien halkaisijasta päätellen tehoa sopivasti, mutta ei vielä liikaa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

jknracing kirjoitti: Ja onkohan se nyt edes mikään professionaali kun ei nimeäkään kestä mainita? :lol:
Voin privaan pistää, mutta kun en näistä mielellään julkisesti puhu kun en ole asianomaisena... :?
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Avatar
J Grönlund
Viestit: 112
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 06:50
Paikkakunta: Norrtälje Ruotsi

Viesti Kirjoittaja J Grönlund »

Vai ei alfalla voi ajaa rattilukkorallia ??

http://www.youtube.com/watch?v=AwAPNSPvjOs

Autossa on 2,0 TS kone ja se majailee ruotsissa...

/Juha
AR GTV V6 TB,AR166 V6,AR 156 V6 SW,AR 155 V6 ,DUCATI 900 SSie ,Ferrari Testarossa

Avatar
J Grönlund
Viestit: 112
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 06:50
Paikkakunta: Norrtälje Ruotsi

Viesti Kirjoittaja J Grönlund »

Ja tässä kaverin rataprojekti ...
http://www.alfapower.nu/viewthread.php? ... #pid223544
keskiviikkona se saatiin startattua ja säädetty vihdoinkin siis 15 syyskuuta ensimmäisille rataajoille Mantorp:in...



/Juha
AR GTV V6 TB,AR166 V6,AR 156 V6 SW,AR 155 V6 ,DUCATI 900 SSie ,Ferrari Testarossa

lepidus
Viestit: 128
Liittynyt: 04 Heinä 2006, 21:40
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja lepidus »

jknracing kirjoitti:Taitaa olla 75 turbon lohko.
Mites se turbon lohko noista muista eroaa?

Janne
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
Spider -72, 1750 ja 156 V6 -98.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

lepidus kirjoitti:
jknracing kirjoitti:Taitaa olla 75 turbon lohko.
Mites se turbon lohko noista muista eroaa?

Janne
1.8t lukee kyljessä. viisaammat kertokoot mitä eroa siinä on.
- Alfaholic -

klate
Viestit: 108
Liittynyt: 18 Syys 2005, 16:21
Paikkakunta: vähäkyrö

Viesti Kirjoittaja klate »

multa ainaki löytyy jonkumoonen usko alfaan ku tommosta on tullu väsättyä (albumista löytyy) mutta se että pärjääkö sillä tai pärjäänkö MÄ sillä on taas eri juttu.. :lol:

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Jappe kirjoitti: 1.8t lukee kyljessä. viisaammat kertokoot mitä eroa siinä on.
Eri valu, vaikken viisampi olekaan... :mrgreen:
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Vastaa Viestiin