164:n lämpeneminen
Valvoja: Moderators
-
164:n lämpeneminen
Mikä on kun 'nepaan ei meinaa saada millään lämmintä ilmaa sisälle? (tyhjäkäynnillä ei edes vaikka koneen lämmöt olis 95 astetta)
Nestevuotoja ei ole ja paisuntasäiliö on täynnä.
Nestevuotoja ei ole ja paisuntasäiliö on täynnä.
-
-
Tänään otin kennolle menevät letkut irti ja huuhtelin kennon sitä kautta käyttäen liuotinta ja lopuksi maalipinnalle tarkoitettua pesuainetta / litratolkulla vettä. Ikävä kyllä vesi tuli kennosta iloisesti läpi joten vika ei ole ainakaan nesteen kierrossa, mutta missä sitten... hmm...?
Lämmönsäädön vivusto/vaijeri on tarkastettu / toimii.
Lämmönsäädön vivusto/vaijeri on tarkastettu / toimii.
Onko letkut kytketty kennolle oikein päin? Ettei ole mennyt kiertosuunta sekaisin? Kaukaa haettu, mutta mahdollista
Ilmaamisessa olen itse puristellut letkuja ja antanut koneen käydä koko ajan. Sitten kun kone on jäähtynyt korkki uudestaan auki ja vielä puristelua letkuista. En tiedä onko tarpeen, mutta näin ainakin itse olen saanut kaiken ilman sieltä pois. Kai?

Ilmaamisessa olen itse puristellut letkuja ja antanut koneen käydä koko ajan. Sitten kun kone on jäähtynyt korkki uudestaan auki ja vielä puristelua letkuista. En tiedä onko tarpeen, mutta näin ainakin itse olen saanut kaiken ilman sieltä pois. Kai?

-
Ylempi letku liittyy kannesta lähtevään paksuun letkuun ja alempi menee paisuntasäiliön kautta ja pakosarjan alta takaisin pumpulle, eli kai nuo oikein ovat. Tässä tuli vaan mieleen että voiko tuo puhallin puhaltaa jotenkin tuon kennon ohi?AutonAlfa kirjoitti:Onko letkut kytketty kennolle oikein päin? Ettei ole mennyt kiertosuunta sekaisin?
-