ei taida olla, sportpakki madaltaa muistaakseni n. 20-25mmtube68 kirjoitti:
Onko niin että aikoinaan Alfa 156:n on voinut tilata sport alustalla jos niin onkohan se toi mikä tuossa myydään?
Alustasarjoista vielä (156)...
Valvoja: Moderators
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Thanks, takapään mittasin ja oli 39cm.
Eli olisi edestä tippunut nyt 45mm, se siitä Eibachin lupaamsta 30mm
EDIT: "Aij sulla on jouset vaihdettu madaltaviin? Just joo, mitataas tosta 335mm edessä ja 345mm takana, ainakin sinne päin"
Ja leima paperiin eikä maksanut mitään extraa kun oli rekisteröintikatsastuksen yhteydessä, splendid.
Eli olisi edestä tippunut nyt 45mm, se siitä Eibachin lupaamsta 30mm

EDIT: "Aij sulla on jouset vaihdettu madaltaviin? Just joo, mitataas tosta 335mm edessä ja 345mm takana, ainakin sinne päin"
Ja leima paperiin eikä maksanut mitään extraa kun oli rekisteröintikatsastuksen yhteydessä, splendid.
ihmetyttää joittenkin jousivalmistajien toiminta kun luvatut sentit heittelee miten sattuu,eikös se kerro vaan siitä ettei jousia ole edes testattu kyseisessä autossa/hankittu tietoa jonkun muun testaajan tuloksista?? Käsittämättömiä tapauksia pahimmillaan yli 2 sentin heitot luvattuihin!
Koni sentään piti paikkansa melko justiinsa..

Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Siksi alle pitääkin heittää coilover-setti niinSilvio kirjoitti:ihmetyttää joittenkin jousivalmistajien toiminta kun luvatut sentit heittelee miten sattuu..
silloin alustan voi säätää just niin kuin haluaa!
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
Coil over-sana kun mainitaan,niin meikäläinen joutuu ottamaan muutaman rauhottavan,oli se sen verran karu kokemus..
No,onhan niitäkin varmaan parempia... Totahan mä joskus sanoinkin että miksei normaalisetteihin vois laittaa jonkun parin sentin hienosäätövaran?? Mikä hiton sääntö se on että säädön saa vaan kynäjousiin??

Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
En viiti enää myyntipalstalle laittaa,ja kun aihe tuli esiin niin melkein uus ratasetti makaa hyllyssä vieläkin... Ahkeralle ratamiehelle oiva satsi puoli-ilman! Siviilikäyttöön vain tosi SM-miehille..
Korjataan vielä tuo puoli-ilman,käytännössä ilmaiseksi saa jos haluaa kokeilla...


Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
- Jochanan
- Viestit: 442
- Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
- Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001 - Paikkakunta: Tammela
Onkohan tollanen sopiva 147:aan? Jäykkyyssäätöä?Silvio kirjoitti:En viiti enää myyntipalstalle laittaa,ja kun aihe tuli esiin niin melkein uus ratasetti makaa hyllyssä vieläkin... Ahkeralle ratamiehelle oiva satsi puoli-ilman! Siviilikäyttöön vain tosi SM-miehille..![]()
Korjataan vielä tuo puoli-ilman,käytännössä ilmaiseksi saa jos haluaa kokeilla...
Hei,
miten on saako tuota "Premium Tech" alustasarjaa enää ja miten on mennyt tuon sarjan kanssa?
Edit: Sainkin jo tiedon että varaosavarasto ei ainakaan niitä enää toimita.
Tilasin FK alustan mutta on kuulemma toimitus vaikeuksia iskareiden (odottanut koko kesän) kanssa joten pitää harkita jotain muuta.
Vähän alkaa ottaa aivoon kun ilmeisesti iskarit ovat ihan loppu ja tuntuu että on enää jouset alla
miten on saako tuota "Premium Tech" alustasarjaa enää ja miten on mennyt tuon sarjan kanssa?
Edit: Sainkin jo tiedon että varaosavarasto ei ainakaan niitä enää toimita.
Tilasin FK alustan mutta on kuulemma toimitus vaikeuksia iskareiden (odottanut koko kesän) kanssa joten pitää harkita jotain muuta.
Vähän alkaa ottaa aivoon kun ilmeisesti iskarit ovat ihan loppu ja tuntuu että on enää jouset alla

Otin GTS performance sarjan, tosin ei ollut edestä ihan noin paljoa. Ennemminkin 40-35 ja taka 5 mm vähemmän. Ei ole pohjannut vaikka auto täynnä + mökkikamat. Itseäni ainakin tuntuma miellyttää.tube68 kirjoitti:Joo, sain seuraavasta tarjouksen:
GTS Performance Kit -alustasarja 50/35mm
mutta tuo on aivan sairas madallus 50mm edestä ja 35mm takaa. 156 SW on jo muutenkin edestä matalammalla kuin takaa
Alustan vaihto polttelee jo ihan senkin takia ettei lyhyenpuoleisena meinaa ylttää peseen alfan kattoo ja auton alikin pystyy liki käveleen
Suunnitteilla olisi seuraavat vaihtoehdot
Säädettävät
Eibach pro street s sport alfisti.netistä 879e
Kw wariant 1 drw:ltä 985e
Kiinteet
Hr tai eibach jouset alfisti.netistä hinta sama 179e
Iskarit bilstein b4:set alfisti.netistä 388e/kierros
Kiinteet tulis selvästi halvemmax,mutta jää pelko persukseen että laskeeko liikaa vai liika vähän.
Kalliinpia iskareita en osta nousee kiinteen sarjan hinta liian ylös.
Jos jollakulla on kokemusta tai muuten vaan mielipiteitä noista niin mielelläni kuulisin.

Suunnitteilla olisi seuraavat vaihtoehdot
Säädettävät
Eibach pro street s sport alfisti.netistä 879e
Kw wariant 1 drw:ltä 985e
Kiinteet
Hr tai eibach jouset alfisti.netistä hinta sama 179e
Iskarit bilstein b4:set alfisti.netistä 388e/kierros
Kiinteet tulis selvästi halvemmax,mutta jää pelko persukseen että laskeeko liikaa vai liika vähän.
Kalliinpia iskareita en osta nousee kiinteen sarjan hinta liian ylös.
Jos jollakulla on kokemusta tai muuten vaan mielipiteitä noista niin mielelläni kuulisin.
- jiigee
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
- Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03 - Paikkakunta: Tampere
Olen myös alustasatsin ostamista ajatellut, juurikin tuolta alfisti.netistä, kun siellä on aika hyvät tarjoukset menossa. Eibachin Pro Street S olisi rosterista, joten saattaa kestää paremmin Suomen normaalikelejä (lue: räntää ja suolaa). Ainakin joillain on ollut huolta siitä, että kynäjouset ruostuu. halvemman hinnan takia kiinnostaisi ennemmin Eibachin Pro System.
Onko tosiaan niin, että madalluksen aste noissa kiinteissä sarjoissa on lähes satunnainen?
Onko tosiaan niin, että madalluksen aste noissa kiinteissä sarjoissa on lähes satunnainen?
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
Aika paljon toi toteutunut madallus tosiaan heittelee. Mulla madaltui Pro Systemin kanssa edessä 25 ja takana 30mm ja auto on V6 -03 Toteutuneeseen madallukseen vaikuttaa tietysti myös se millaiset jouset autossa on tehtaalta lähtiessä ollut ja Eper:n perusteella vaihtoehtoja on ollut todella runsaasti.
En usko, että tolpat ruostuu piloille normaalin käyttöikänsä aikana, vaikka eivät rosteria olisikaan.
Itsellä on Pro System, mutta, jos nyt pitäisi ostaa niin ehkä ottaisin säädettävän koska haluaisin hiukan lisää casteria.
En usko, että tolpat ruostuu piloille normaalin käyttöikänsä aikana, vaikka eivät rosteria olisikaan.
Itsellä on Pro System, mutta, jos nyt pitäisi ostaa niin ehkä ottaisin säädettävän koska haluaisin hiukan lisää casteria.
- jiigee
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
- Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03 - Paikkakunta: Tampere
Jotain tuon tapaista madallusta olen hakemassakin. Mun autokin olisi samaa mallia ja vuotta, joten ehkä voisin saavuttaa -30mm jousilla madalluksen jotain -35-25mm väliltä. Ei nyt kuitenkaan tunnu tarpeelliselta tällä hetkellä ostaa säädettävää sarjaa.Gasolina kirjoitti:Mulla madaltui Pro Systemin kanssa edessä 25 ja takana 30mm ja auto on V6 -03
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
^Mulla -99 ja tippui taas 45-50mm Eibachin iskareilla. Olen kyllä ollut siihen tosi tyytyväinen muuten. Suosittelisin kuitenkin sen pohjalta säädettävää jos on tarkka madalluksen suhteen. Hintaeroa toki on verrattuna iskari+jousipakettiin, mutta on se kallista vaihdella sitten jos madaltaa liian paljon/vähän.
Noi Bilsteinin B4:set on tarkoitettu orggis iskaria korvaamaan (jämäköittämään ilman madallusta), eli ei madallettuun autoon.Juuhis kirjoitti: Hr tai eibach jouset alfisti.netistä hinta sama 179e
Iskarit bilstein b4:set alfisti.netistä 388e/kierros
Kiinteet tulis selvästi halvemmax,mutta jää pelko persukseen että laskeeko liikaa vai liika vähän.
Kalliinpia iskareita en osta nousee kiinteen sarjan hinta liian ylös.
Jos jollakulla on kokemusta tai muuten vaan mielipiteitä noista niin mielelläni kuulisin.
Eli toisinsanoen ajotuntuma voi olla epämukava madalletussa autossa noilla iskareilla ja iskarien elinikä lyhyempi.
Itsellä on Eibachin jouset ja Bilstein B8:sit ja auto on mielestäni niin mukava ja sporttinen ajaa ettei parempaan suuntaan tarvi enää mennä.
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!
- jiigee
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
- Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03 - Paikkakunta: Tampere
^^Rolle: Kuinka paljon pitää tuollaisella 45-50mm madalluksella varoa katukiveyksiä/hidasteita? Entä talviajo? Ei mulle tuo madalluksen määrä nyt niin tarkka ole, kuitenkin sen verran pitää olla maavaraa, että ajaminen onnistuu ympäri vuoden eikä auto saa näyttää tarkoituksella madalletulta, vaan niin että korin linjat korostuvat. Niin ja parempi tuntuma tiehen on aina plussaa 

Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Alla on nyt alumiininen pohjalevy jonka saisi ehkä vielä sentin verran ylöspäin viritettyä, maavara tällä hetkellä 70-75mm.
Pari kertaa on pohja pamahtanut kiinni työmailla, muuten ei ole pahemminm kolahtanut. Toki se on koko ajan takaraivossa ettei maasturilla ajella, mutta olen yllättynyt kyllä miten hyvin on pärjännyt.
Nyt kun tuli ekan kerran kunnolla lunta niin, noh, jääpaakkuja kannattaa vähän kyttäillä mutta pohjasta en ole vielä jäänyt kiinni
Miellellään saisi olla ainakin sentin ylempänä, mutta ei se ihan järkyttävältä lintalta näytä 15" fillareilla. Tai sekin on suhteellista, yritän ottaa kuvan pikimmiten.
Pari kertaa on pohja pamahtanut kiinni työmailla, muuten ei ole pahemminm kolahtanut. Toki se on koko ajan takaraivossa ettei maasturilla ajella, mutta olen yllättynyt kyllä miten hyvin on pärjännyt.
Nyt kun tuli ekan kerran kunnolla lunta niin, noh, jääpaakkuja kannattaa vähän kyttäillä mutta pohjasta en ole vielä jäänyt kiinni

Miellellään saisi olla ainakin sentin ylempänä, mutta ei se ihan järkyttävältä lintalta näytä 15" fillareilla. Tai sekin on suhteellista, yritän ottaa kuvan pikimmiten.
Niissä orggis jousissa on värikoodaus, en nyt muista mitkä täplät mulla oli, mutta voisin jossain vaiheessa katsoa ne. Mikäli on samat kuin sulla niin tod. näk. madalluskin pitäisi olla lähelle sama.jiigee kirjoitti: Jotain tuon tapaista madallusta olen hakemassakin. Mun autokin olisi samaa mallia ja vuotta, joten ehkä voisin saavuttaa -30mm jousilla madalluksen jotain -35-25mm väliltä.
Hohoijaa etupään sain survottua alle ja täytyy kyllä sanoo että melko veemäistä oli niitä ruosteisia pultteja väännellä,meinasivat olla tiukassa.
Keskiöstä lokarinkaareen mitattuna tiputin noin 45-50mm ei tarvi olla alempana ainaka talvella.
Huomenna olis tarkotus käydä takapään kimppuun ja jotta homma kävis joutusammin niin osaisko kukaan kertoo että mitä kautta saa iskarin yläpään auki?
Riittääkö pelkkä takaluukun verhoilujen purku vai pitääkö irrottaa hattuhylly sekä takapenkit että pääse käsiks
Keskiöstä lokarinkaareen mitattuna tiputin noin 45-50mm ei tarvi olla alempana ainaka talvella.
Huomenna olis tarkotus käydä takapään kimppuun ja jotta homma kävis joutusammin niin osaisko kukaan kertoo että mitä kautta saa iskarin yläpään auki?
Riittääkö pelkkä takaluukun verhoilujen purku vai pitääkö irrottaa hattuhylly sekä takapenkit että pääse käsiks

- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
Konin FSD:t on alkaneet itteäkin kiinnostamaan, eli kysellääs täälläkin mahdollisia kokemuksia näistä madalluksen ja käyttökokemusten suhteen. Häiritsevistä nyökkäilyistä ja kallisteluista pitäis päästä eroon, mutta mökkiteillä ja talviolosuhteissakin pitäisi pystyä etenemään sujuvasti. Mainospuheiden mukaan tässä olisi ratkaisu. Kovasti ovat muihin merkkeihin asennelleet kyllä kehuneet näitä. Koni´on myynyt noita kittinä Eibachin pro jousien kanssa, joilla tulisi 30mm madallus, ja joka olisi aika optimi ja samalla maksimimadallus mitä haen. Pohjalevy kun rykii maahan jo nyt huonommilla teillä.fahlsjy kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia KONIN FSD iskareista?
Olen yleensä autoissani kayttänyt säädettäviä konin iskareita enkä ole koskaan vielä niihin pettynyt mutta mites nämä?
Jos jollain kokemuksia niin minkäslainen jousi kaverina?
Onkos kukaan asennellut tuota alfisti.netin alumiinista pohjalevyä facelift-malliin? Meneekö heittämällä ja nouseeko maavara sillä mahdollisesti ja kuinka paljon? Myös muita facelift pohjalevyehdotuksia saa heittää.
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Eri iskareista on täällä joristu kymmenissä ketjuissa, mutta jos vielä vähän..
Eli tekeekö Eibachin Pro-iskareilla mitään? Ovat näköjään 500 € alfisti.netissä.
Vai ovatko esim. Bilsteinit parempi sijoitus? (658€)
Vaiko kuitenkin perinteiset Koni Sportit? (660€)
Tarkoitus olisi hommata jossain vaiheessa Eibachin madallusjousien kaveriksi paremmat iskarit. Valintaan vaikuttavina tekijöinä yllättäen mukavuus ja soveltuvuus arkikäyttöön..
Eli tekeekö Eibachin Pro-iskareilla mitään? Ovat näköjään 500 € alfisti.netissä.
Vai ovatko esim. Bilsteinit parempi sijoitus? (658€)
Vaiko kuitenkin perinteiset Koni Sportit? (660€)
Tarkoitus olisi hommata jossain vaiheessa Eibachin madallusjousien kaveriksi paremmat iskarit. Valintaan vaikuttavina tekijöinä yllättäen mukavuus ja soveltuvuus arkikäyttöön..
Senza cuore saremmo solo macchine
Omakohtainen kokemus:
Bilstein oikeasti toimiva, mutta valitettavan pintakova ajaa normaali ajoa. Toimii lujaa ajettaessa hyvin mutka tiellä.
koni mukava jäykkä mutta sellainen keskitie kaikista. Riippuu tietysti säädöistä, vakio asetuksilla pehmeä, mutta kuitenkin tarvittaessa riittävän jäykkä. (näitä myös suosittelen, jos ei halua tinkiä normaali mukavuudesta)
Avonit jäävät nähtäväksi, setti getvoseen tallissa.
Kyb tuplakaasut huomattavasti öljyjä paremmat, mutta jos tapana ajaa hiemankaan kovempaa mutkateillä, näillä ei kyllä tee mitään.
Bilstein oikeasti toimiva, mutta valitettavan pintakova ajaa normaali ajoa. Toimii lujaa ajettaessa hyvin mutka tiellä.
koni mukava jäykkä mutta sellainen keskitie kaikista. Riippuu tietysti säädöistä, vakio asetuksilla pehmeä, mutta kuitenkin tarvittaessa riittävän jäykkä. (näitä myös suosittelen, jos ei halua tinkiä normaali mukavuudesta)
Avonit jäävät nähtäväksi, setti getvoseen tallissa.
Kyb tuplakaasut huomattavasti öljyjä paremmat, mutta jos tapana ajaa hiemankaan kovempaa mutkateillä, näillä ei kyllä tee mitään.
..ammattina autoslalom..
Iskari hommassa on mun mielestä olennaista se, että ne olisi sovitettu juuri siihen automalliin mihin ne asennetaan. Poislukien säädettävät iskarit.
Itsellä on kanssa ProSystemin mukana tulleet iskarit ja hyvältähän ne tuntuu verranteen ollessa vanhat orggis iskarit, eli käytännössä ilman verrannetta. Sarjan mukana iskarit tuli niin halvalla, että valintaa ei tarvinnut kauaa miettiä.
Itsellä on kanssa ProSystemin mukana tulleet iskarit ja hyvältähän ne tuntuu verranteen ollessa vanhat orggis iskarit, eli käytännössä ilman verrannetta. Sarjan mukana iskarit tuli niin halvalla, että valintaa ei tarvinnut kauaa miettiä.
Omakohtainen kokemus; Bilstein sprint, muuten samaa mieltä mutta eivät ole todellakaan pintakovat,kumimuumi kirjoitti:Omakohtainen kokemus:
Bilstein oikeasti toimiva, mutta valitettavan pintakova ajaa normaali ajoa. Toimii lujaa ajettaessa hyvin mutka tiellä.
varsinkaan kun ottaa huomioon että toimivat myös radalla loistavasti

Minä siis suosittelen Bilsteiniä, mutta en epäile yhtään etteikö Konit tai Eibachitkin olis hyviä.
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Kiitos. Teistähän olikin perkeleesti apua...
Saataisiinkos näille jotain eroja, jos mietitään asennusta. Jostain olen lukenut, että Konit olisi hieman hankalammat asentaa? Oliko niin, että ne piti asentaa vanhoihin tolppiin? Vaikkei niitä itse tulekaan asennettua, niin kyllähän se työkin maksaa..

Juu, jousten kanssa on opittu jo elämään, joten saavat jäädä autoon edelleen. Tuohan on jo meriitti, mikäli Rolle on ollut tyytyväinen..Rolle kirjoitti:Mulla on nuo Eibachit saman merkkisillä jousilla. Iskareista en keksi pahaa sanottavaa, jouset tiputti luvattua enemmän.

Hyväthän ne on, kuten on varmasti myös Bilsteinitkin.KauGoH kirjoitti:konithan jo tiedätkin???![]()
Saataisiinkos näille jotain eroja, jos mietitään asennusta. Jostain olen lukenut, että Konit olisi hieman hankalammat asentaa? Oliko niin, että ne piti asentaa vanhoihin tolppiin? Vaikkei niitä itse tulekaan asennettua, niin kyllähän se työkin maksaa..
Senza cuore saremmo solo macchine
Eikös sullla ollut juurikin ne Bilsteinin Sportit? Eikä Sprintit?kumimuumi kirjoitti:Omakohtainen kokemus:
Bilstein oikeasti toimiva, mutta valitettavan pintakova ajaa normaali ajoa. Toimii lujaa ajettaessa hyvin mutka tiellä.
koni mukava jäykkä mutta sellainen keskitie kaikista. Riippuu tietysti säädöistä, vakio asetuksilla pehmeä, mutta kuitenkin tarvittaessa riittävän jäykkä. (näitä myös suosittelen, jos ei halua tinkiä normaali mukavuudesta)
Avonit jäävät nähtäväksi, setti getvoseen tallissa.
Kyb tuplakaasut huomattavasti öljyjä paremmat, mutta jos tapana ajaa hiemankaan kovempaa mutkateillä, näillä ei kyllä tee mitään.
Sekun varmaan on osasyynä pintakovuuteen koska Sportit on lähinnä tarkoitettu vakiojousille.
Itsellä Sprintit eikä kyllä tippaakaan pintakovat, muutakuin ensimmäiset 2tkm ja mahtava ajaa lujaa mutkiin...
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Rolle kirjoitti:Mulla on nuo Eibachit saman merkkisillä jousilla.
Auto, eikä moottori tietysti ole sama, mutta oletko pystynyt tekemään jonkinlaista eroa noiden kahden välillä?Rolle kirjoitti:155:ssa oli Koni + Eibach
Nuo Eibachit saisi 160 € halvemmalla. Eihän se paljoa ole, mutta rahaa kuitenkin. Etenkin, kun näyttää siltä, ettei noiden kolmen välillä ole oikein eroja..
Senza cuore saremmo solo macchine
Niin, kyllähän niissä varmasti eroja on, jos itse olisin ostamassa niin Bilstein tai Koni ois varmaan ykkösvaihtoehdot jos haluaa "parasta" ,hagger16 kirjoitti: Nuo Eibachit saisi 160 € halvemmalla. Eihän se paljoa ole, mutta rahaa kuitenkin. Etenkin, kun näyttää siltä, ettei noiden kolmen välillä ole oikein eroja..
Eibach taas jos haluaa säästää ton rahasumman... ite en varmaan lankeis Eibachiin vielä ton hintaeron takia.
Bilsteinillä ainakin takuu ihan kohillaan;
"Bilstein warrants its gas pressure shock absorbers against defects in workmanship and materials for as long as you, the original purchaser, own your car"