Onko se pakollinen -99 mallissa?
Oma heikossa kunnossa kolarin jäljiltä, ainakin kuoret. Saksan katalogissa hinta yli 800€.
Jätänkö pois? Laitanko jostain muusta autosta, teenkö uudet kuoret, vai onko muuta ehdotusta?
166 Jtd:n katti laho
Valvoja: Moderators
- Zulak
- Viestit: 465
- Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
- Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt
ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS - Paikkakunta: Savonlinna
Pakollinen se kyllä on, mutta katsastusmiehelle todistetusti riittää pelkät katin kuoret.. Mitattaviin päästöihin kun se ei vaikuta onko kattia vai ei. Missään nimessä ei 800e kannata maksaa moisesta, löytynee varmasti jostain halvempi ratkaisu.
Jos muuten vakioputkisto niin voi olla että pelkkä poisjättökin riittää eikä katsastussetä huomaa tai jaksa kiinnostua.
Jos muuten vakioputkisto niin voi olla että pelkkä poisjättökin riittää eikä katsastussetä huomaa tai jaksa kiinnostua.
Jos siellä lukee vähäpäästöinen, niin eikö se tarkoita sitä, että jos auto mittauksessa todetaan rajojen mukaisesti vähäpäästöiseksi, niin se olis se ja sama onko siellä kattia vai ei? Eri asia jos siellä lukee nimenomaan, että katalysaattori.R@gdoll kirjoitti:Onko rekisteriotteessa merkintä "vähäpäästöinen" tms? Taitaahan siellä kuiteskin olla...
Dieseleissä tärkein olisi tuo ulkokuori, katin poissaoloa ei näe katsastuksen pakokaasutesteissä.
Edit: Jaa, kulakki ehti ensin.
I do my loving in the winter.