GT ja ostoon vaikuttavia asioita ?
Valvoja: Moderators
GT ja ostoon vaikuttavia asioita ?
Auton vaihto on edessä. GT (2.o jts) on vakavassa harkinnassa vaihtoehtona on lähinnä loppupään 2.5 V6.
Arvon veljet, joilla on kokemusta GTstä - voisivat avautua kokemuksistaan. Vikaherkkyys ja tyyppi sellaiset kiinnostavat erityisesti. Hyviä puolia on lukuisia, niitä en niinkään hae. Auto on jo niiden takia ns. liipasimella Lähinnä seikat, jotka saattavat risoa onnellisen ajelun ohella esim. ylimääräisissä huolloissa ja korjauksissa juoksut...
Onkos jollain tietoa Espoon audicenterissä olevasta GTstä ?
Arvon veljet, joilla on kokemusta GTstä - voisivat avautua kokemuksistaan. Vikaherkkyys ja tyyppi sellaiset kiinnostavat erityisesti. Hyviä puolia on lukuisia, niitä en niinkään hae. Auto on jo niiden takia ns. liipasimella Lähinnä seikat, jotka saattavat risoa onnellisen ajelun ohella esim. ylimääräisissä huolloissa ja korjauksissa juoksut...
Onkos jollain tietoa Espoon audicenterissä olevasta GTstä ?
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Mites nuo karmittomat ikkunat toimii pakkasilla tai auton ollessa lumikerroksen alla - tiputtavat lumet sisään ?
sataviisviis kirjoitti:Isäni GT:ssä seuraavaa. Apukuskin penkin palautus ei toiminut kun kulki takapenkille, eli jäi väärään kohtaan. Ovien ikkunat välillä sekoilee ovia avatessa. Eli pikkujuttuja vaan, käy hakemassa pois ja vältä kapeita parkkipaikkoja
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Ostin uutena hieman yli vuosi sitten, nyt ajettu vajaa 13000 km.Näillä kilometreillä ei suuria murheita,heti alussa kuskin puoleinen ikkuna ei aina toiminut ovea avattaessa niin kuin olisi pitänyt, mutta se oli helppo hoitaa kuntoon, piuhat kiinni ja ohjelmoitiin keskusykskkö uudelleen ja sen jälkeen on toiminut moitteetta. Ei tule lumia sisään kun muistaa hiukan pyyhkiä ikkunan yläreunasta isompia pois. Ja pakkasella ottaa jäät pois ikkunan ala tiivisteestä, ikkunahan aukeaa hieman ovea avattaessa. Tähän saakka toiminut hienosti, ja vielä jos tätä nyt viaksi voi sanoa, taakse näkee vain peilien kautta
Omalla ajeltu 1,5 vuotta ja 45 tkm. (ostaessa 15 tkm). Aiemmin 156 SW samalla koneella. 156:sta tuttuja Motor Control Failure -ongelmia ei ole näkynyt. Öljyä kuluttaa saman verran kuten ilmeisesti nämä kaikki. Ikkunoiden kanssa talvella ei ongelmia kun muistaa skrapata tuon alareunan jäästä puhtaaksi. Ei muuta kuin kauppaan ja ajelua hymy huulilla.
- markus_p
- Viestit: 96
- Liittynyt: 19 Helmi 2006, 15:41
- Car(s): 916 Spider 3.0 Busso
- Paikkakunta: Espoo
Ilmeisesti Deltan valikoimiin ei ole ikinä kuulunut GT dieselinä? Saksassa GT 1.9 JTD kustantaa käytettynä suurinpiirtein saman verran kuin 2.0 JTS. Jos lykästää niin tulee muutto Germaaniaan alkukesästä, joten pitää tässä jo haaveilla Kysymys kuuluu siis että löytyykö foorumilta joltakin Gt:tä (tai 147:aa, ilmeisesti identtinen kone?) tuolla 1.9 JTD koneella ja millaisia ovat kokemukset olleet? Käytännön suorituskyky, polttoainetalous luvattuun nähden, mahdolliset vikatilanteet tai luotettavuusongelmat...
Muutenkin lisäkokemukset GT:stä mallina kiinnostavat. Kiitosta jo etukäteen!
Muutenkin lisäkokemukset GT:stä mallina kiinnostavat. Kiitosta jo etukäteen!
En näistä uudemmista jts:sstä tiedä, mutta tuossa "vanhassa" -03 vuoden jts:ssä on ollut turhan paljon tuota "Motor control system failure"
ongelmaa... Ei se olisi ongelma jos se vikailmoitus tulisi yhden tai kaksikertaa, mutta jos kerrat ei mahdu yhden käden sormiin niin....
Mutta nätin näköinen pelihän se on, sillä 3.2 V6 varmasti mahtava peli!
ongelmaa... Ei se olisi ongelma jos se vikailmoitus tulisi yhden tai kaksikertaa, mutta jos kerrat ei mahdu yhden käden sormiin niin....
Mutta nätin näköinen pelihän se on, sillä 3.2 V6 varmasti mahtava peli!
Lisätään nyt tälläinen vielä että aina oikein yllättyy miten paljon kamaa mahtuu kyytiin kun penkit kaataa. Sujuvasti mahtui 195x48x25 hyllypakkauskin eikä tehnyt edes tiukkaa. Ja muuttoautonakin tuota on tullut käytettyä. Sänky ei tosin mahtunut. Eli 156 sedanin hakkaa monikäyttöisyydessä mennen tullen, siinä kun ei penkit kaadu.
- Mergy
- Viestit: 343
- Liittynyt: 10 Helmi 2004, 17:31
- Car(s): Ex:t: Giulia (2016); Giulietta; GT; 147
- Paikkakunta: Pori
Olen Sassicaian kanssa täysin samoilla linjoilla, eli gt on todellinen tilaihme kun kaataa takapenkit. Useampi muuttokuorma tullut itsekin gt:llä kuskattua. Ongelmaksi muodostuukin (ainakin 2.0:n kanssa) takapainoisuus kun laittaa kyytiin niin paljon tavaraa kun mahtuis. Itse kuskailin kesällä Tampereen Bauhausista laminaattilaatikoita Poriin ja kun lastas ikkunatasolle asti boxeja alkoi jouset olla kohtuu pohjassa
Mergy / 147>GT>Giulietta>Giulia
Tämä on muuten asia, joka minulla häiritsee vallan vietävästi 156ssa. Peräpäähän tai jopa takapenkille, kun laittaa tavaraa tai muutaman ihmisen alkaa keula olla kohti taivasta ja ajo-ominaisuudet varsin syvältä.
Sama ongelma on myös swssä ja ilmeisesti myös gtssä ? Gtssä tosin takakontin ja -penkin koko asettaa omat rajansa tälle ongelmalle, ellei rahtaa laminaattia joka muuten painaa aikalailla...
Sama ongelma on myös swssä ja ilmeisesti myös gtssä ? Gtssä tosin takakontin ja -penkin koko asettaa omat rajansa tälle ongelmalle, ellei rahtaa laminaattia joka muuten painaa aikalailla...