Vaihde hyppii Q-system
Valvoja: Moderators
Vaihde hyppii Q-system
elikkä auto on 156 2,5 v6 automaatti vm99..
kiihdyttäessä kierroksia n.2000... kakkos vaihteelta pitäs vaihtaa kolmoselle mutta laatikko ei tiiä mitä tekee...rupeaa vaihtamaan ala ylös ala ylös vaihteita... jos lisää tallaa tietää laatikko vaihtaa isommalle? missä vika??
kiihdyttäessä kierroksia n.2000... kakkos vaihteelta pitäs vaihtaa kolmoselle mutta laatikko ei tiiä mitä tekee...rupeaa vaihtamaan ala ylös ala ylös vaihteita... jos lisää tallaa tietää laatikko vaihtaa isommalle? missä vika??
Kuinkas se toimii, jos vaihdat manuaalisti kepistä - olihan se Q vaihde.
Meniköhän ihan varmasti oikeaa öljyä?
Kuulostaa kyllä siltä, että lootassa on jotain töhnää, joka jumittaa .
Soitapa maahantuojalle hra Haapiolle, niin voit saada lisää tietoa.
Meniköhän ihan varmasti oikeaa öljyä?
Kuulostaa kyllä siltä, että lootassa on jotain töhnää, joka jumittaa .
Soitapa maahantuojalle hra Haapiolle, niin voit saada lisää tietoa.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Jos manuaalisti vaihtaa toimii ihan normaalisti... muukkosella sanoivat että öljyissä niin pieniä eroja että tuskin johtuu siitä?? mutta sitä tönkköä epäilivät kyllä.. ottavat selvää onko tuossa mallissa suodatinta?? ja toinen asia joka ei pelaa normaalisti huollon jälkeen on että pakki ei mee p vaihteelta kun vaihtaa r:lle.. pakin saa ainoastaan jos käyttää d:een kautta ja siitä r:lle?? MIKÄHÄN SIINÄ ON?? en tiiä ihme vikoja syntyny.Laku kirjoitti:Kuinkas se toimii, jos vaihdat manuaalisti kepistä - olihan se Q vaihde.
Meniköhän ihan varmasti oikeaa öljyä?
Kuulostaa kyllä siltä, että lootassa on jotain töhnää, joka jumittaa .
Soitapa maahantuojalle hra Haapiolle, niin voit saada lisää tietoa.
Rupesko viat ilmeneen kyseisen öljynvaihdon jälkeen?
Onko uusi öljy saanut vanhat liat irti, jotka nyt sitten menevät lootassa tukkimaan laatikon osien liikkumista?
Helpoin tapa olisi vaihtaa öljyt vielä uudestaan ja katsoa, mitä tulee ulos eli onko puhdasta vai likaista.
Onko uusi öljy saanut vanhat liat irti, jotka nyt sitten menevät lootassa tukkimaan laatikon osien liikkumista?
Helpoin tapa olisi vaihtaa öljyt vielä uudestaan ja katsoa, mitä tulee ulos eli onko puhdasta vai likaista.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
pitääpä vaihtaa öljyt ja jos tuossa on joku suodatin niin se kans... lupasivat ottaa selvaa onko?? mikähän sitä PAKKIA vaivaa??Laku kirjoitti:Rupesko viat ilmeneen kyseisen öljynvaihdon jälkeen?
Onko uusi öljy saanut vanhat liat irti, jotka nyt sitten menevät lootassa tukkimaan laatikon osien liikkumista?
Helpoin tapa olisi vaihtaa öljyt vielä uudestaan ja katsoa, mitä tulee ulos eli onko puhdasta vai likaista.
TanHen kirjoitti:Laku kirjoitti:Rupesko viat ilmeneen kyseisen öljynvaihdon jälkeen?
Onko uusi öljy saanut vanhat liat irti, jotka nyt sitten menevät lootassa tukkimaan laatikon osien liikkumista?
Helpoin tapa olisi vaihtaa öljyt vielä uudestaan ja katsoa, mitä tulee ulos eli onko puhdasta vai likaista.
sanoivat että ei ole laatikossa ollenkaan suodatinta?? seuraavaksi pitää vihtaa kuulemma uudestaan öljyt ja koittaa jotain toista öljy merkkiä..ei kuulemma alfan ohjeissa lue tiettyä öljy merkkiä mitä sinne pitää laittaa??
eli nyt vihdoin laatikko kunnossa.... kaikkea oli kokeiltu muukkosilla... mutta nyt viimein ku vaihtoivat kuulemma jotain jännitettä laatikossa niin rupes pelaan.... auto oli vain n. vuoden korjaamolla.. nyt olen saanut tarpeekseni heti pois tämä auto.... eivät kyllä tuntuuneet muukkosillakaan olevan oikeen
perillä asioista... mutta tämä vain minun mielipiteeni
perillä asioista... mutta tämä vain minun mielipiteeni