uudet verotusarvot ym
Valvoja: Moderators
uudet verotusarvot ym
osanneeko kukaan arvioida miten nyt autoverouudistuksen jalkeen asettuu naiden alfojen verotusarvojen maaritys? lahinna kiinnostaa tuollaisen 6/2005 147 1,9jtd 150hv ajettu alle 30tkm, 5-ovinen nahkasisulla arvon maaritys ja minkalainen vero sille tulisi maksettavaksi, jos auton toisi suomeen. naita ei talla koneella ja varustetasolla suomessa paljoa ole myynnissa joten nettiauto.comia ym vastaavia selaten en loyda mita naiden hinnat tana paivana on.
enka tieda milla prosenteilla tolle pitais verot laskea. eli asiasta tietavat heittakaa arviota..
enka tieda milla prosenteilla tolle pitais verot laskea. eli asiasta tietavat heittakaa arviota..
meinaat siis etta alle 30tkm ajettu hyvin varusteltu ja aivan priima 150hv turbokiisseli lahtee suomessa 20k:lla?
en tietenkaan tieda milla perustein auton markkina-arvo tullissa sitten lopulta maaritetaan, mua kiinnostaa lahinna todelliset myyntihinnat, koska mietiskelen ton mun alfan myymista suomessa (auto talla hetkella ranskassa)
en tietenkaan tieda milla perustein auton markkina-arvo tullissa sitten lopulta maaritetaan, mua kiinnostaa lahinna todelliset myyntihinnat, koska mietiskelen ton mun alfan myymista suomessa (auto talla hetkella ranskassa)
-
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Käytin tänään Lanzan verollepantavaksi. Veromamma oli laittanut Verollepanon alkaneeksi jo viisi päivää sitten vaikken mitään lappuja ollut täyttänyt ja tälläkään kertaa eivät vilkaisseetkaan autoa. Oisin voinut laittaa mitkä vain kilometrit, varusteet, viat.. lappuihin. No ihan mitä vain tosiaan 

Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

Antaisko tämä jotain osviittaa missä liikutaan.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1751275
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1751275