156 2.5 minä nyin,paukun ja röpisen

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
XL romeo
Viestit: 5
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 02:27
Paikkakunta: vantaa

156 2.5 minä nyin,paukun ja röpisen

Viesti Kirjoittaja XL romeo »

Tässä tulee tulee vaivoja.Minua pitää tyhjäkäyttää kylmänä pakkasesta riippuen 1-5 minuutia,muuten minä en kierrä ajossa kuin 1500krm, jos
kierrokset menee yli tai painetaan kaasua paukun kaasarissa.Kun lämpenen alan kulkemaan mutta en täyttälaukkaa(kun kaasua nostaa hivenen pois kiihdyn hetkeksi).Jos kaasu painetaan pohjaan paukun taas kaasarissa ja meno hyytyy.Tasa nopeudet(kierrokset)ovat minulle vaikeita,kestän niitä hetken,sitten nykiminen alkaa.Kiihdytys vain pintakaasulla,muuten nykii ja paukkuu.Olenko pahasti sairas,onko kallista tätä ei kela korvaa

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Re: 156 2.5 minä nyin,paukun ja röpisen

Viesti Kirjoittaja Jappe »

XL romeo kirjoitti:Tässä tulee tulee vaivoja.Minua pitää tyhjäkäyttää kylmänä pakkasesta riippuen 1-5 minuutia,muuten minä en kierrä ajossa kuin 1500krm, jos
kierrokset menee yli tai painetaan kaasua paukun kaasarissa.Kun lämpenen alan kulkemaan mutta en täyttälaukkaa(kun kaasua nostaa hivenen pois kiihdyn hetkeksi).Jos kaasu painetaan pohjaan paukun taas kaasarissa ja meno hyytyy.Tasa nopeudet(kierrokset)ovat minulle vaikeita,kestän niitä hetken,sitten nykiminen alkaa.Kiihdytys vain pintakaasulla,muuten nykii ja paukkuu.Olenko pahasti sairas,onko kallista tätä ei kela korvaa
vai että kaasarikoneella :mrgreen:
- Alfaholic -

XL romeo
Viestit: 5
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 02:27
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja XL romeo »

näsäviisas kuolee pyllypystyssä ojanoenkalla sano mun ylä-asteen ope

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

XL romeo kirjoitti:näsäviisas kuolee pyllypystyssä ojanoenkalla sano mun ylä-asteen ope
sori :wink:
- Alfaholic -

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

ilmamäärämittari vois olla, paljoko ajettu? onko vaihdettu ?
- Alfaholic -

XL romeo
Viestit: 5
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 02:27
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja XL romeo »

101000 noin.EN tiedä.98000 vaihdettiin tulpat ja jakohihna

hula
Viestit: 9
Liittynyt: 04 Marras 2003, 16:22

Viesti Kirjoittaja hula »

XL romeo kirjoitti:101000 noin.EN tiedä.98000 vaihdettiin tulpat ja jakohihna
Oliko jakohihnan vaihtopaikka asiantunteva?

Kuulostaisi siltä että nokka-akseleiden ajoitukset voisivat olla pielessä.
Vikakoodien luvulla nokka-akselin pace-sensorin asento on ainoa helppo (lue halpa) mahdollisuus joka ehkä kertoo ajoituksista jotain.

Itsellä oli tuon tapaisia oireita epäonnistuneen (valtuutettu Alfa huolto) jakohihnan vaihdon jälkeen.

Silleen ...

XL romeo
Viestit: 5
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 02:27
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja XL romeo »

Hihnan vaihto Delta Konala.Rikkoivat siinä samassa pari johtojen kiinnikettä jotka huomasin vasta myöhemmin,(vääntyilevät ikävästi mutta olin liian hentomielinen valittamaan PERKELE)
Voiko olla nokka-akseleiden ajoitukset kun toimi hyvin vaihdon jälkeen?
Ilmamäärämittarista oli hyviä puhdistus ohjeita joita aion koittaa.

Huomasin tossa kun kylmänä paukkuu ja :drinking: röpisee,sammuttaa moottorin ja käynnistää niin taas toimii hetken.

Vastaa Viestiin