Uutisia Alfa Romeosta

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
-tommi-
Viestit: 510
Liittynyt: 09 Maalis 2005, 09:02
Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja -tommi- »

Komeata. :-D

Kylkiprofiili näyttää paljon paremmalta peilien ollessa peilikolmiossa kuin etuovessa :shock: .
Mielenkiinnolla odotellen...

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Nuo pyöreät punaiset takavalot näyttäisi ainakin olevan Alfan suuntana. Niin monessa luonnoksessa niitä on näkynyt, eikä mielestäni pahat ollenkaan.
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »


Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

^Putket ainakin suht normaalin näköiset :-D

Avatar
MP
Viestit: 780
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MP »

Tuliskohan tuohon Junioriin se 1.4 T-Jet :P
MP

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Ainakin Autocar lehden mukaan se moottori on tulossa ja pari pikku dieseliä sekä turbo gta :-D

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Taitaa olla ihan oikeita kuvia ihan oikeasta Juniorista:

Kuva

Kuva

Avatar
Kirk
Viestit: 504
Liittynyt: 04 Syys 2007, 00:48
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kirk »

näyttää rättisitikalta
I do my loving in the winter.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

alfistan ja juuuson postauksissa on ainakin etumaskista päätellen eri auto. Toivottavasti juuri tuo maski maltetaan pitää kohtuullisen kokoisena, eikä lähdetä OOOO:n linjoille. Joissain promokuvissa on näkynyt turhan massiivisia klyyvareita.

Ei tässä:

Kuva

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

149 pukeutuneena Bravon päällystakkiin talvitestissä Ruotsissa?

Kuva

Oheisessa linkissä hiukan tarinaa.

LINKKI

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Siisti piirros:

Kuva

Toinen

Kuva
Viimeksi muokannut alfista, 31 Tammi 2008, 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
juhala
Viestit: 685
Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja juhala »

Hieno on. Vähän kun Seat Leon (josta tykkään) mutta jotenkin klassisempi. Ehkä voisi olla rohkeampikin, ettei niin äkkiä muoto vanhene . Kun kerta Alfa joutuu noita,mallejaan myymään melkein 2 kertaa sen ajan mitä kilpailijat....
Ehkä seuraava autoni on sitten tuollainen.

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

melko vaisun/tylsän näköineinen,tuli myös mieleen leon ja focus

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

AR 159 vuosimallin 2008 muutoksia:

Kuva

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

ensi vuonna alkaa DSG tyyppisten vaihdelaatikoiden teko:

http://www.italiaspeed.com/2008/cars/ot ... /2801.html
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
juhala
Viestit: 685
Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja juhala »

V6 kirjoitti:ensi vuonna alkaa DSG tyyppisten vaihdelaatikoiden teko:

http://www.italiaspeed.com/2008/cars/ot ... /2801.html
8)
Otetaan 149 vaikka 1.8 l. tupla-ahdinkoneella ja tuollaisella.

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Puhetta Fiat yhtymän tulevista moottoreista:

Linkki (pdf)

Huhut uusista V6:sta näyttävät pitävän paikkansa.

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Autocar.co.uk:n sivuilta:
brittitoimittaja kirjoitti:New Alfa Romeo boss Luca de Meo has been given 1000 days to turn around the company’s fortunes before reaches its centenary in June 2010 and is relaunched in the US after a gap of 15 years.

De Meo’s first move will be to re-open the 159/Brera manufacturing plant, which closed before Christmas for a £70m refurbishment aimed at improving quality, streamlining the build process, improving the cars and removing weight from their structures.

The 2008-spec 159 and Brera models will be around 50kg lighter than their predecessors, mainly because computer redesign has shown that key body and chassis panels can use considerably lighter gauge steel without harming strength or durability.

De Meo, who will unveil the Punto-based entry-level Alfa ‘Junior’ at the Geneva motor show in March, and a replacement for the 147 (called 149) next year, reckons it’s “pretty clear” how to restore Alfa’s fortunes. “You have to rebuild all the old Alfa values of spirit, agility and responsiveness into today’s cars,” he told Autocar. “It’s a lot of work, but it’s not rocket science”.


Steve Cropley
Edit: Linkki laajempaan artikkeliin.

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

juuuso kirjoitti:Puhetta Fiat yhtymän tulevista moottoreista:

Linkki (pdf)

Huhut uusista V6:sta näyttävät pitävän paikkansa.
aika hyvältä kuulostaa suunnitelmat.. uusi V6, uusi 3 litranen Multijet 2 diesel , turboja yms.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Tammikuussa ei AR ollut enää kolmenkymmenen myydyimmän merkin joukossa...

Klick!

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Juniorin nenu?:

Kuva

Ainakin sumuvalojen osalta näyttää olevan samanlainen auto kuin tämä:

Kuva

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

V6 kirjoitti:
juuuso kirjoitti:Puhetta Fiat yhtymän tulevista moottoreista:

Linkki (pdf)

Huhut uusista V6:sta näyttävät pitävän paikkansa.
aika hyvältä kuulostaa suunnitelmat.. uusi V6, uusi 3 litranen Multijet 2 diesel , turboja yms.
Saattaa olla aika hyvin tehoja jos teho / litra suhde pysyy isommassakin samana. 250 - 300 + heppaa, jes.

Avatar
Riccardo
Viestit: 497
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 23:36
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Riccardo »

Nyt perjantaipullon hakuun:

http://www.taloussanomat.fi/markkinoint ... 083949/110

Toimittajan ammattitaidosta taas saa olla montaa mieltä...

TestarosaFinland
Viestit: 1754
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Outoa se on että myynti romahtanut kun kuitenkin 147 maksaa hyvin kohtuullista rahaa. Toisaalta 159 ei halpetunut periaatessa yhtään-kyllä Deltalla katteet kohdallaan :?
Nothing beats cubic inch

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja rim »

En tiedä onko siinä mitään ihmeellistä, lähetin alkuviikosta tiedustelun erääseen Delta-liikkeeseen sähköpostilla. Eivät ole vaivautuneet vastaamaan mitään..... :( Jos ei kiinnosta myydä niin ei voi mitään.

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

TestarosaFinland kirjoitti:Outoa se on että myynti romahtanut kun kuitenkin 147 maksaa hyvin kohtuullista rahaa. Toisaalta 159 ei halpetunut periaatessa yhtään-kyllä Deltalla katteet kohdallaan :?
ei kai kovin moni halua ostaa "vanhaa" autoa, kunhan uudet mallit tulee myyntiin niin myynti nousee varmasti, en tiedä vaikuttaako vielä suomessa mutta Alfan tehdashan on myös remontissa tällä hetkellä....
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

TestarosaFinland kirjoitti:Outoa se on että myynti romahtanut kun kuitenkin 147 maksaa hyvin kohtuullista rahaa.
Jossain vaiheessa tuo 147 Collection kiinnosti tosissaan, valitettavasti en pidä tuota 147 Faceliftiä kovin onnistuneena. Sitten kun selvisin facelift kammostani yli, Collectionit olivat silloin onneksi loppuneet.

Alkuperäinen 147 oli persoonallinen, faceliftattu lähinnä omituinen sekasikiö Opel kromilistoineen. :(
VMP

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

mattijus kirjoitti:Jossain vaiheessa tuo 147 Collection kiinnosti tosissaan, valitettavasti en pidä tuota 147 Faceliftiä kovin onnistuneena.
Sama juttu. Lisäksi intoa laimensi se, ettei autoa ainakaan aikaisemmin saanut kolmiovisena, sekä Deltan huoltohinnoittelu yhdistettynä kotitarverassaamisinnostusta lannistavaan "luotettavaan" jakohihnaan.
- Epäkelpokeräilijä -

TestarosaFinland
Viestit: 1754
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

^
Mitä väliä huoltokustannuksella on? Ei ole mitään probleema huoltaa uuden alfan jossain toisessa korjaamolla...niitä on ihan riittävästi ja kun tuo osat mukana niin hinta on ihan jees. Toi uusi keula on kyllä makuasia ja sitä ei riidellä;) Mutta sisäkalut,kone ajettavuus ovat aivan mahtavia. Jos olisin ostamassa uuden auton niin vain ja ainoastaan pari litraisen 147:n 8)
Nothing beats cubic inch

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Niih, mitä väliä rahalla yleensäkään kenellekään on. Itsekin ajan 300+ tkm kirnutulla diesel-Pösöllä vain sen vuoksi että siitä saa niin mahtavat vibat! :P
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
sami_r
Viestit: 168
Liittynyt: 18 Syys 2003, 17:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja sami_r »

Olen tässä miettinyt, että jos myynnin heikkeneminen jatkuu, niin missä vaiheessa DA pistää vain pillit pussiin ja keskittää voimansa Kian etc. myyntiin. Kun selkeästi ei paukut riitä todelliseen premium-segmentin kosiskeluun.

Toisaalta, jos nollaeffortilla saa kuitenkin edes jonkin verran Alfoja myytyä niin onhan se aina kotiin päin. Huoltoketjun ylläpito tietysti maksaa, mutta se selkeästi hoidetaan huoltohinnoittelulla.

perttis
Viestit: 19
Liittynyt: 06 Kesä 2007, 23:01

Messuilla

Viesti Kirjoittaja perttis »

Messuilla kysyin Deltan kaverilta onko nämä nyt myynnissä olevat 159 autot jo niitä MY08 versioita.
Ei ollut kuullutkaan moisesta...
Päässäni muhiin 2.2 JTS mallin vaihto diiseliin. Saattaisi vaikuttaa tilastoihin jos tuntisi myymänsä tuotteet?

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Messuilla

Viesti Kirjoittaja V6 »

perttis kirjoitti:Messuilla kysyin Deltan kaverilta onko nämä nyt myynnissä olevat 159 autot jo niitä MY08 versioita.
valmistus MY2008 taitaa alkaa vasta kun tehdas avataan uudelleen, painot tippuu jonkin verran, sisustaan muutoksia jne. Juu ei ne myyjät tiedä yhtään mitään....
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Vahvasti naamioitu Junior. Ensiesittely lienee Genevessä ensi kuussa. Kuvassa näkyvästä osoitteesta löytyy lisää kuvia.

Kuva

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Perälinjasta tulee mieleen Ford KA, yök :silent:

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Dueton arvauskuva

Kuva

Olisikohan samalla Juniorin tai 149:n keulan "esittely"

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

geneven Alfat

8C Spider
FWD 3.2 159 ja Brera
kaikkiin malleihin elektroninen Q2
-45 kg


http://www.fiatgroupautomobilespress.com
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
liekki
Viestit: 1079
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Mitoc TCT 135hv
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Muistanko nyt ihan väärin, että tuolla piti olla Juniorin "ensiesittely" tms? Taitaa tulla kiire jos Q3 meinaavat saada myyntiin niinkuin tuolla Italiaspeedin sivuilla lukee. Vai tarkoittaako se Q3, että silloin tulee esittelyyn vasta? Prkl.

No jääpähän enemmän aikaa laittaa pennosia sivuun.

EDIT: näyttää siellä muuten lukevan, että Breraan esitellään tänä vuonna 1.8 Turbokone ja laihdutuskuuri...hmmm. Tuliskohan sama paketti jossain vaiheessa 159:iin.

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

piti kai olla junior se taitaa kuitenkin ilmestyä vasta kesän jälkeen?
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

^
Tämän linkin mukaan Junior esitellään heinäkuussa. Luulisi ko. henkilön olevan kohtuu luotettava tietolähde. Ohessa vakoilukuva tehtaalta:

Kuva

Ihan kivan näköinen peräprofiili.

Avatar
tzrp
Viestit: 101
Liittynyt: 06 Kesä 2003, 03:56
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja tzrp »

8C Spider on niin nätti että sattuu silmiin.

http://www.km77.com/00/alfa/8c/spider/gra/001.asp

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

tzrp kirjoitti:8C Spider on niin nätti että sattuu silmiin.
Jep. Eikä tämän mallivuoden Brerakaan pahalta näytä. Uudet penkit vaikuttavat hiukan urheilullisemmilta kuin ne edelliset.

Kuva

Kuva

CZW
Viestit: 20
Liittynyt: 18 Huhti 2007, 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja CZW »

Hmm.. en ymmärrä tuota Breran pullaperää...

Avatar
>>Kaitsu
Viestit: 556
Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja >>Kaitsu »

159:n ja Breran/Spiderin MY2008 muutoksista voipi lukaista täältä ja täältä.

Ja hieman asian sivusta uuden Lancia Deltan esittelyn yhteydessä tulevat myös käyttöön uudet moottorit. Ensimmäisenä siis Deltassa, mutta myöhemmin pääsevät varmasti myös Alfojen keulalle. Onhan näistä jo aikaisemmin ollut puhetta täällä, mutta kertauksena vielä. :) 1.9 (tuplaturbo) MultiJet 190:llä hevosella varustettuna vaikuttaa aika hyvältä. Tämähän on jo uuden Saab 9-3:n keulilla 180 heppaisena versiona. Bensarintamalla tulossa on 200 heppainen 1.8 Di Turbojet bensan suorasuihkutuksella. Lisää täältä.

Avatar
tzrp
Viestit: 101
Liittynyt: 06 Kesä 2003, 03:56
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja tzrp »

Luonnossa toi perä on kyllä komeampi kuin kuvissa...

muutenkin auton väri vaikuttaa aika lailla ulkonäköön. Punainen, sininen ja musta näyttävät kaikki aika lailla erilaisilta.

Brera on ainakin mun mielestäni parhaimmillaan alaviistosta.

Avatar
jiiässä
Viestit: 1495
Liittynyt: 21 Loka 2003, 21:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiiässä »

Kun saisivat Brerasta noin 150kg tai vaikka enemmänkin painoo pois niin olisi vielä parempi, hiilikuitua ja titaania kehiin vaan..:mrgreen:

Uudet penkit on kyllä edukseen...

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

>>Kaitsu kirjoitti: Onhan näistä jo aikaisemmin ollut puhetta täällä, mutta kertauksena vielä. :) 1.9 (tuplaturbo) MultiJet 190:llä hevosella varustettuna vaikuttaa aika hyvältä. Tämähän on jo uuden Saab 9-3:n keulilla 180 heppaisena versiona.
näkyy tulevan myös uusi 2 litrainen diesel 2.0 MultiJet with 165 HP, mikäköhän idea tuossa on.. GThen ja 147kaan saa 170 hv:n 1.9 siä.....
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
>>Kaitsu
Viestit: 556
Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja >>Kaitsu »

V6 kirjoitti:
>>Kaitsu kirjoitti: Onhan näistä jo aikaisemmin ollut puhetta täällä, mutta kertauksena vielä. :) 1.9 (tuplaturbo) MultiJet 190:llä hevosella varustettuna vaikuttaa aika hyvältä. Tämähän on jo uuden Saab 9-3:n keulilla 180 heppaisena versiona.
näkyy tulevan myös uusi 2 litrainen diesel 2.0 MultiJet with 165 HP, mikäköhän idea tuossa on.. GThen ja 147kaan saa 170 hv:n 1.9 siä.....
Jaa-am mietin samaa itsekin. 1.9 on sen verran vanha että poistuu varmaan muutaman vuoden jälkeen. Ehkä rupeavat sitten tuosta uudesta 2.0 lohkosta pusertamaan enemmän ulos...?

Avatar
Jochanan
Viestit: 442
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Jochanan »

Luultavasti on taas pienipäästösempi hiukkassuodattimineen kaikkineen ja sen takia on tehottomampi.

Avatar
Riccardo
Viestit: 497
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 23:36
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Riccardo »

tzrp kirjoitti:8C Spider on niin nätti että sattuu silmiin.

http://www.km77.com/00/alfa/8c/spider/gra/001.asp
Veit sanat suustani! Estetiikka ja laatuvaikutelma on enemmän kuin kohdillaan. Kyllähän Brera ja varsinkin uusi Spider suorastaan tihkuu erotiikkaa... :wink:

Vastaa Viestiin