nopeusmittari nykii (156)
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 2453
- Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
nopeusmittari nykii (156)
Onko kellään vastaavaa ongelmaa, tai vinkkiä korjaukseen? Nykimistä tapahtuu lähinnä 80-120 - alueella, niin kiihdyttäessä kuin tasakaasulla ajettaessa. Eräässä koeajamassa yksilössä teki rundikello aivan samaa. Ei huvittaisi mittaria vaihtaa, jollei nyt sit muuta keksi, koska tulee uusi matkamittarikin.
Abarth 500 Esseesse
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
-
- Viestit: 31
- Liittynyt: 23 Tammi 2004, 04:02
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Joo, ikävä kuulla huonoja uutisia sattuu ne kelle tahansa!
Noista mittareista aihetta sivuten: Olen aina olettanut että kiekkamittarin valaistus kuuluukin olla himmeämpi alemmilla kierrosluvuilla ja kirkastua kohti 7 tonnia. Mutta onkos se niin, eli onko muillakin samanlainen valaistus (polttimot ehjiä).
Noista mittareista aihetta sivuten: Olen aina olettanut että kiekkamittarin valaistus kuuluukin olla himmeämpi alemmilla kierrosluvuilla ja kirkastua kohti 7 tonnia. Mutta onkos se niin, eli onko muillakin samanlainen valaistus (polttimot ehjiä).
Ayrton Senna da Silva forever
nooh, ei kaikkea tarvii ottaa niin vakavastiniki kirjoitti:NotkeaRotta kirjoitti:sulla ei taida toimia mikään siinä romussas, kjäh
Ihme asenne
Katsotaan mitä sitten sanot kun omassa autossasi on kaikki leviänä...
cuoren kullassa on tosiaan ollut noita ongelmia enemmän kun laki määrää..
- Alfaholic -
- niki
- Viestit: 1633
- Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
- Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
- Paikkakunta: Aura
juu, eijari64 kirjoitti:nooh, ei kaikkea tarvii ottaa niin vakavastiniki kirjoitti:NotkeaRotta kirjoitti:sulla ei taida toimia mikään siinä romussas, kjäh
Ihme asenne
Katsotaan mitä sitten sanot kun omassa autossasi on kaikki leviänä...
cuoren kullassa on tosiaan ollut noita ongelmia enemmän kun laki määrää..
Mullakin tuli tänään uusi "ongelma" kun jostain ihmeestä alkoi kuulumaan tasaista tikitystä kun sähköt pistää päälle.
Ajattelin ensin, että kukakohan on asentanut pommin alfaan, mutta sitten selvisi, että se oli vaan joku pyyhkimen moottorin rele. Päättelin vaan siitä, että pyyhkimällä lasit kerran, tikitys loppui.
No, se on vain Alfa...
Ammattina autokauppa
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Juu, niinkuin Jari sanoi, ei näitä niin tosissaan kannata ottaa. NotkeaRotta kivitetään kesämiittinkissä härpäkkeidensä takia muutenkin, pari kiveä ylläoleva kommentti ehkä lisäsi.
Nuo viat nyt jostain syystä vain ilmestyi samaan syssyyn.. Korjataan pois, ja toivotaan, että saisi taas ajella huolettomasti kuten ennenkin. Alfani on kyllä ollut koko elämänsä runsaassa kaupunkikäytössä, tämä varmasti auttoi kytkimen kulumista. Ja vielä kun saisi taottua hameväen päähän, että jarrua voi painaa ilmankin kuin kytkin pohjassa, ja ettei jokaiseen risteykseen tultaessa tarvitse kyseistä poljinta painaa, jos ei tilanne niin vaadi. Omat riskinsä on kyllä tässäkin - Voi olla nopeasti pellit väärässä, jos käskee naisen keskittyä enemmän auton hallintaan.
Ohhoh, mites se nyt näin off-topiciksi meni.
Nuo viat nyt jostain syystä vain ilmestyi samaan syssyyn.. Korjataan pois, ja toivotaan, että saisi taas ajella huolettomasti kuten ennenkin. Alfani on kyllä ollut koko elämänsä runsaassa kaupunkikäytössä, tämä varmasti auttoi kytkimen kulumista. Ja vielä kun saisi taottua hameväen päähän, että jarrua voi painaa ilmankin kuin kytkin pohjassa, ja ettei jokaiseen risteykseen tultaessa tarvitse kyseistä poljinta painaa, jos ei tilanne niin vaadi. Omat riskinsä on kyllä tässäkin - Voi olla nopeasti pellit väärässä, jos käskee naisen keskittyä enemmän auton hallintaan.
Ohhoh, mites se nyt näin off-topiciksi meni.
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
-
- Viestit: 2453
- Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
Mulla ainakin 7000 alkaen palaa huomattavasti kirkkaammin kuin alle sen.Wile E. Coyote kirjoitti:Joo, ikävä kuulla huonoja uutisia sattuu ne kelle tahansa!
Noista mittareista aihetta sivuten: Olen aina olettanut että kiekkamittarin valaistus kuuluukin olla himmeämpi alemmilla kierrosluvuilla ja kirkastua kohti 7 tonnia. Mutta onkos se niin, eli onko muillakin samanlainen valaistus (polttimot ehjiä).
Mut nopeusmittari nykii 80-120 välillä, sama sit onko hiekkatie tai pikatie. Ja piuhat on hyvin kiinni...
Abarth 500 Esseesse
johan täällä nyt nykii, mulla ei ongelmia mittaristossam.sa kirjoitti:Mulla ainakin 7000 alkaen palaa huomattavasti kirkkaammin kuin alle sen.Wile E. Coyote kirjoitti:Joo, ikävä kuulla huonoja uutisia sattuu ne kelle tahansa!
Noista mittareista aihetta sivuten: Olen aina olettanut että kiekkamittarin valaistus kuuluukin olla himmeämpi alemmilla kierrosluvuilla ja kirkastua kohti 7 tonnia. Mutta onkos se niin, eli onko muillakin samanlainen valaistus (polttimot ehjiä).
Mut nopeusmittari nykii 80-120 välillä, sama sit onko hiekkatie tai pikatie. Ja piuhat on hyvin kiinni...
-
- Viestit: 31
- Liittynyt: 23 Tammi 2004, 04:02
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Ei tässä mitään isoja olla, kivet kyllä sitäkin suurempia.NotkeaRotta kirjoitti:ÄITIII, isot pojat aikoo kiusata pikkurottaa kesällä
Pojat tuolla chatissa jo kuiskivat, että aikovat miittinkeissä pysyä meikäläisestä kaukana, ettei huono tuuri tartu.
Minut tunnistaa hopeisesta 156:sta, josta nousee höyryä pellin alta, moottori kiertää massiiviset pari tonnia, nykii liikkeelle lähdössä, ja kuutosen murinan sijasta kuuluu ikävää kolinaa.
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Se on muuttumassa pikkuhiljaa lokomotiiviksi Kato vaan kumien perään, ne varmaan tippuu seuraavaks niin pysyy paremmin kiskoilla...Cuore Sportivo kirjoitti: Minut tunnistaa hopeisesta 156:sta, josta nousee höyryä pellin alta, moottori kiertää massiiviset pari tonnia, nykii liikkeelle lähdössä, ja kuutosen murinan sijasta kuuluu ikävää kolinaa.